Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dudulia написа:
    Развитието от днес е,че все пак пръска бензин в цилиндрите.Има искра,но е слаба.Бобината според мен е заминала.Съпротивлението,което дава е 4,78 КОма мейду 1-ви и 4-ти,както и между 2 и 3-ти цилиндър.Според хайнес трябва да е между 8,6 и 9,5 КОма. Дали това може да е проблема в моят случай?Освен това открих една консумация от 0,4 Ампера,без да има включено нищо.Всъщност май имаше включена една лампа,но дали това е нормално?
    Не си прав. Зависи от марката. Имам 2 под ръка, които работят без забележки - BERU & Champion. BERU дава както ти си писал около 5 КОма, а Champion около 10 KOma. Повтарям, и двете работят без грешка!
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      Re: Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.

      dudulia написа:
      5.Собственика изкара едната свещ след неистови опити да запалим и каза,че е суха.
      Оставяй го да си се блъска с нея и погледни за нещо друго. Не иска да запали... И после е за основен ремонт?!
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #18
        Stefan Hadjov написа:
        pugsy написа:
        Stefan Hadjov написа:
        pugsy написа:
        ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
        Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.
        в грешка си
        Kолега,ти си в грешка.Помисли!!Когато се задейства помпата от контактния ключ колата е непрекъснато в покой.Двигателя също и този датчик не регистрира сигнал за да зависи от него включването на помпата.Малко мисловен процес трябва................
        пфуууууу а когато върти дали помпата и всичко останало не се пуска от това,че мотора се върти а я се върни по назад и виж какво съм написал"ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш...."айде преди да постваш чети и го обмисляй

        Коментар


          #19
          dudulia написа:
          ....Toчно такъв отговор чаках да чуя.В понеделник ще докладвам какво е станало.Приемам и други мнения разбира се,но за мен е ясно-бобината е за смяна.Спукан е корпуса и имаше нещо като теч от стара батерия(окис).Може да има и друго,но това твърдо е за смяна.
          И моята Beru имаше пукнатини по корпуса и хвърляше искри,но се оказаха кабели за свещи проблема.След оправянето им,искрите по бобината изчезнаха.Нищо не ти коства да ги провериш с един мултицет.

          Коментар


            #20
            Stefan Hadjov написа:
            pugsy написа:
            ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
            Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.
            Ето какво съм написъл колега.Не ми приписвай неща,които никога не съм споменавал.

            Коментар


              #21
              и помпата няма да се чува,без причина няма да върти тази помпа

              Коментар


                #22
                pugsy написа:
                и помпата няма да се чува,без причина няма да върти тази помпа
                С подаване на контакт от ключа помпата се включва за две секунди и се чува независимо дали работи или не датчика за положението на коляновия вал.Ако не работи няма да има нито искра нито ще подадът дюзите бензин.Ако не вярваш откачи си куплунга на датчика и пробвай дали ще чуеш помпата при подаване на контакт.

                Коментар


                  #23
                  абе човек верно не четеш написал съм докато въртиш и не се чува нищо и няма и бензин и искра значи може да е датчик и моляте не ми обяснявай кое какво и как имам си доста понятие от тези работи !!!и още нещо когато е загряла колата на някой модели не се включва помпата изобщо

                  Коментар


                    #24
                    И така,развитието днес е,че след сменена бобина има хубава искра на всички цилиндри.Бензин пръска,защото мирише,но запалване няма.Направо ми взе акъла тази кола.Май ще се отказвам от нея...
                    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                    Коментар


                      #25
                      кола

                      ако някой може да направи диагностика ще е по лесно
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Това с диагностиката е ясно,но колата е в Германия,няма номера,което значи,че не може да се тегли,трябва да наема платформа и кола с теглич,за да я закарам на диагностика.То е ясно,че с диагностика е най-добре.А дали бензина не е изветрял?
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #27
                          Ти защо вобще си решил да взимаш проблемна кола ти се чудя на акъла.......ама щом си решил твоя воля...много странно...колата не пали даже а ти я искаш.... после да нема ОЛЕЛЕ

                          Коментар


                            #28
                            roko_ok написа:
                            Ти защо вобще си решил да взимаш проблемна кола ти се чудя на акъла.......ама щом си решил твоя воля...много странно...колата не пали даже а ти я искаш.... после да нема ОЛЕЛЕ
                            Ако е на доволно добра цена защо не?Ако се прибере без кола и си вземе от тук може да попадне на същата обаче оправена с много по-висока цена
                            Fiat TIPO 1.4 i.e. с газова уредба (BRC)

                            ZFA16000002608488

                            ПРОТЕСТИРАЙТЕ!!!

                            Коментар


                              #29
                              Ако пръска бензин и има искра, възможностите са 3.1. Няма компресия и затова не пали.2. Компира се е повредил.3. Някой е разменил кабелите на свещите.Аз залагам на 2.

                              Коментар


                                #30
                                dudulia написа:
                                И така,развитието днес е,че след сменена бобина има хубава искра на всички цилиндри.Бензин пръска,защото мирише,но запалване няма.Направо ми взе акъла тази кола.Май ще се отказвам от нея...
                                В един подобен случай като твоя един викаше:Искра има да те утепа,бензин има да те удави,а нече да пали.Та и твоята работа е подобна.Майтапа настрана. Колега да не би от многото опити за запалване да сте я задавили.Пробвай да запалиш с пълна газ и по-дълго въртене.Иначе дефекта е странен.Пробвай идва ли бензин под налягане от помпата.Може да ти мирише на бензин,но да не е достатъчно.

                                Коментар

                                Working...
                                X