Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.

    Здравейте колеги.Имам нужда от спешна помощ.Днес харесах една марея, обаче има проблем.Колата не иска да запали.За краткото време,което успях да огледам по колата стигнах до следните изводи:1.След даване на контакт се чува бензиновата помпа,че работи.Собственика е проверил,че качва бензин до двигателя.2.кода на имобилайзера гасне,което предполага,че няма проблем с имобилайзера.3.Има искра и на 4-те свещи.Изглежда бобината е заминала,защото има пукнатина и на 2 от цилиндрите искрата е слаба,но все пак има такава.4.Проверих повечето предпазители.5.Собственика изкара едната свещ след неистови опити да запалим и каза,че е суха.От тук стигам до извода,че вероятно бензиновите дюзи не отварят.Въпросът е как да проверя дали работят бензиновите инжектори,за да съм сигурен,че влиза гориво в цилиндрите?Има ли предпазител за тях?Дали не е изгоряло ЕКУ-то?Има ли датчици,който да ги управляват освен датчика на коляновия вал?Ако той е повреден би трябвало да няма ток и на свещите или греша?С две думи приемам всякакви съвети за да подкарам колата.Какво да проверя?п.с.Не мога да закарам колата в сервиз,защото съм в Германия и трябва да взема платформа с кола под наем,а и цените на труда в сервиз са....
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Това, че бобината има пукнатини нищо не значи. BERU са с доста пластмаса отвън дето се пука без да и пречи. Правилно си се насил към датчика на коляновия вал - разкачи го, почисти го и може да се оправи. Ако е моно нормално при заминала дюза да не пали, ама Марея-та не е с една дюза и малко трудно да се запушат всичките, че да не запали.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      A има ли начин да премеря дали идва ток към дюзите?Ако този датчик на коляновият вал не работи не е ли редно да не дава и искра?Забравих да кажа,че колата е 1,6 16 клапана,100 коня
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти

        Коментар


          #5
          A може ли компа да се е прецакал и да не управлява само Дюзите?Искра има,което ме навежда на мисълта,че все пак датчика работи.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            Развитието от днес е,че все пак пръска бензин в цилиндрите.Има искра,но е слаба.Бобината според мен е заминала.Съпротивлението,което дава е 4,78 КОма мейду 1-ви и 4-ти,както и между 2 и 3-ти цилиндър.Според хайнес трябва да е между 8,6 и 9,5 КОма. Дали това може да е проблема в моят случай?Освен това открих една консумация от 0,4 Ампера,без да има включено нищо.Всъщност май имаше включена една лампа,но дали това е нормално?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              провери си хубаво връзките и бушоните някъде да няма нагар или окис

              Коментар


                #8
                Окиси има доста,ама кой от всичките да пипна.Важното е да успея да подкарам талигата,за да има с какво да се прибера,пък после в БГ цялостно разглобяване и профилактика.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #9
                  Ако дюзите пускат гориво в цилиндрите няма как да са сухи свещите.Най-добре след толкова много опити да запали колата напразно е да ги свалиш всичките свещи да ги почистиш хубаво и да регулираш разстоянието между електродите.За бобината според мене ако е заминала ще подава искра с понижена мощност и към четирите свещи.По скоро този проблем може да е от палец или дистрибуторната капачка ако ги има този модел кола.Вариантите са два.По метода на елиминирането да сменяш една след друг частите и да видиш откъде е проблема но за тази цел ти трябва човек със същата Мареа или да я отдърпаш до някой свестен сервиз и да я видят на стенда за диагностика.Това им е лошото на съвременните автомобили,че са бъкани с електроника и всевъзможни други джунджурии които не се знае за какво са.Успех.

                  Коментар


                    #10
                    Провери си кабелите на свещите,премери ги какво съпротивление имат.

                    Коментар


                      #11
                      pugsy написа:
                      ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
                      Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.

                      Коментар


                        #12
                        Колега,всичко изписано до тук води към бобината.Щом ти дава хилава искра навън от цилиндъра,вътре може да си съгурен че няма да я има.Съпротивленията може да са верни,но когато в реално време протече 20000 волта напрежение може да се получава късо и да нямаш искра.

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          Колега,всичко изписано до тук води към бобината.Щом ти дава хилава искра навън от цилиндъра,вътре може да си съгурен че няма да я има.Съпротивленията може да са верни,но когато в реално време протече 20000 волта напрежение може да се получава късо и да нямаш искра.
                          Toчно такъв отговор чаках да чуя.В понеделник ще докладвам какво е станало.Приемам и други мнения разбира се,но за мен е ясно-бобината е за смяна.Спукан е корпуса и имаше нещо като теч от стара батерия(окис).Може да има и друго,но това твърдо е за смяна.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #14
                            Stefan Hadjov написа:
                            pugsy написа:
                            ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
                            Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.
                            в грешка си

                            Коментар


                              #15
                              pugsy написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              pugsy написа:
                              ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
                              Ако датчика е заминал помпата ще се чува,но нито искра,нито сигнал на дюзите ще има.
                              в грешка си
                              Kолега,ти си в грешка.Помисли!!Когато се задейства помпата от контактния ключ колата е непрекъснато в покой.Двигателя също и този датчик не регистрира сигнал за да зависи от него включването на помпата.Малко мисловен процес трябва................

                              Коментар

                              Working...
                              X