Здравейте колеги.Имам нужда от спешна помощ.Днес харесах една марея, обаче има проблем.Колата не иска да запали.За краткото време,което успях да огледам по колата стигнах до следните изводи:1.След даване на контакт се чува бензиновата помпа,че работи.Собственика е проверил,че качва бензин до двигателя.2.кода на имобилайзера гасне,което предполага,че няма проблем с имобилайзера.3.Има искра и на 4-те свещи.Изглежда бобината е заминала,защото има пукнатина и на 2 от цилиндрите искрата е слаба,но все пак има такава.4.Проверих повечето предпазители.5.Собственика изкара едната свещ след неистови опити да запалим и каза,че е суха.От тук стигам до извода,че вероятно бензиновите дюзи не отварят.Въпросът е как да проверя дали работят бензиновите инжектори,за да съм сигурен,че влиза гориво в цилиндрите?Има ли предпазител за тях?Дали не е изгоряло ЕКУ-то?Има ли датчици,който да ги управляват освен датчика на коляновия вал?Ако той е повреден би трябвало да няма ток и на свещите или греша?С две думи приемам всякакви съвети за да подкарам колата.Какво да проверя?п.с.Не мога да закарам колата в сервиз,защото съм в Германия и трябва да взема платформа с кола под наем,а и цените на труда в сервиз са....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не мога да подкарам бъдещият фиат.Моля за спешна помощ.
Collapse
X
-
Това, че бобината има пукнатини нищо не значи. BERU са с доста пластмаса отвън дето се пука без да и пречи. Правилно си се насил към датчика на коляновия вал - разкачи го, почисти го и може да се оправи. Ако е моно нормално при заминала дюза да не пали, ама Марея-та не е с една дюза и малко трудно да се запушат всичките, че да не запали.
-
Развитието от днес е,че все пак пръска бензин в цилиндрите.Има искра,но е слаба.Бобината според мен е заминала.Съпротивлението,което дава е 4,78 КОма мейду 1-ви и 4-ти,както и между 2 и 3-ти цилиндър.Според хайнес трябва да е между 8,6 и 9,5 КОма. Дали това може да е проблема в моят случай?Освен това открих една консумация от 0,4 Ампера,без да има включено нищо.Всъщност май имаше включена една лампа,но дали това е нормално?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ако дюзите пускат гориво в цилиндрите няма как да са сухи свещите.Най-добре след толкова много опити да запали колата напразно е да ги свалиш всичките свещи да ги почистиш хубаво и да регулираш разстоянието между електродите.За бобината според мене ако е заминала ще подава искра с понижена мощност и към четирите свещи.По скоро този проблем може да е от палец или дистрибуторната капачка ако ги има този модел кола.Вариантите са два.По метода на елиминирането да сменяш една след друг частите и да видиш откъде е проблема но за тази цел ти трябва човек със същата Мареа или да я отдърпаш до някой свестен сервиз и да я видят на стенда за диагностика.Това им е лошото на съвременните автомобили,че са бъкани с електроника и всевъзможни други джунджурии които не се знае за какво са.Успех.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Колега,всичко изписано до тук води към бобината.Щом ти дава хилава искра навън от цилиндъра,вътре може да си съгурен че няма да я има.Съпротивленията може да са верни,но когато в реално време протече 20000 волта напрежение може да се получава късо и да нямаш искра.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
pugsy написа:Stefan Hadjov написа:pugsy написа:ако датчика е заминал нито искра ще има нито ще се чува помпата докато въртиш,разгледай около инжекторите за букси и ги почисти
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар