А за 7,5 градско - пак от поста на колегата - е направо фантастика и невъзможно.
Колегата определено е в грешка но на вс може да се случи А по въпроса на какви обороти трябва да се кара колата, тоя въпрос е вечен :D всек иима свое мнение :D Аз не разбирам мн мн от КПД но смяна на предавките на градско над 3000 за мен е безумие. това което гелдам по сфетофарите в София, когато сменям между 2000-2500 винаги съм с колоната., двигателя не се чува вс е наред :D Дори и при макс въртящ момент да харчи най малко, ако тръгна да сменям окло 4000об, ако тръгна на сфетофар по тоя начин , като вкарам втора вече ще съм в багажника на тоя отпред
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
9,0 газ/100 км по магистрала. 110 - 130км/h обороти 3800-4000 на пета. без клима със включено радио :D над 4000 оборота за мин е харчачка - вервайте ми.закона е парабола - заради втора степен повишение на въздушното съпротивление с увеличаване на скороста.с 80-90 км/ч двигателя работи на ниски обороти т.е. неикономичен.може би най-отимално е 3200-3400 оборота около 110 км/ч. за Брава 103 коня
9,0 газ/100 км по магистрала. 110 - 130км/h обороти 3800-4000 на пета. без клима със включено радио :D над 4000 оборота за мин е харчачка - вервайте ми.закона е парабола - заради втора степен повишение на въздушното съпротивление с увеличаване на скороста.с 80-90 км/ч двигателя работи на ниски обороти т.е. неикономичен.може би най-отимално е 3200-3400 оборота около 110 км/ч. за Брава 103 коня
Малко да те поправя обаче,при мене поне с мареа 1,6 при 3000 оборота на 5та съм точно със 105 км а при 4000 съм със 140.
Точно! Така са оборотите и при мен. А ако на разход под 6 литра на извънградско, колегата отгоре му вика неикономичен режим при 80-90 км/ч, не знам икономичният режим кой е и как се постига.
Добре че още има такива като теб, с остарели разбирания за дизеловия двигател, защото ако всички са наясно, няма кой да купува бензина, и нафтата ще стане 24 лева литъра.Изобщо какво искаш да кажеш с тоя въпрос? Защо пък не правят бензинови кораби ? Развърта се на 18 000 оборота, и стига по море от Китай до Дувър (примерно) за 4 часа.... Знаеш ли че бензина е отпадъчен продукт при производството на нафта? Ако не ви притеснява не-икономичността, защо всеки втори бензин е на газ, на метан, на всичко друго но не и на това за което е предвиден?
Знаеш ли че бензина е отпадъчен продукт при производството на нафта? Ако не ви притеснява не-икономичността, защо всеки втори бензин е на газ, на метан, на всичко друго но не и на това за което е предвиден?
Оги, всеки който е сложил газ или метан го е направил защото излиза по-евтино, а не защото на бензин колата не рабаботи добре или поради някаква друга причина. Просто парите за едни и същи километри са различни на метан, газ и на бензин. Няма да казвам каква е разликата, защото всички я знаят.
Интересен факт.Днес ходи до Пазарджик и обратно в София. Поддържах 3000об или 100-105км/ч заради мокрият асфалт, 197км - 17,4 л газ ОМВ. или 8,8 на сто газ ?!? Очаквах 8.0Преди два месеца същото при 120км/ч малко по-топло време, летни гуми и разход 8,5 на сто. пак ОМВЗабелязах, при изкачване на Вакарел на 3000 об е мъка. Винаги съм го качвал на 3500-3800 оборота и двигателя спи. Музика за ушите.Може и газта да е зиммна и от там да идва разликата.Излизаче скорост 120-130 км/ч е по -икономична, заради по-голямият въртящ момент.
Незнам колеги,така като гледам.....Аз мойто браво,каквото и да правя,как и да го карам по 10 и ...нещо не сваля по-малко(София) а ииначе извън градско не се оплаквам 7100 при каране 130-140-160 кмНо за градско по-малко от 10 не ми се вярва
Интересен факт.Днес ходи до Пазарджик и обратно в София. Поддържах 3000об или 100-105км/ч заради мокрият асфалт, 197км - 17,4 л газ ОМВ. или 8,8 на сто газ ?!? Очаквах 8.0Преди два месеца същото при 120км/ч малко по-топло време, летни гуми и разход 8,5 на сто. пак ОМВЗабелязах, при изкачване на Вакарел на 3000 об е мъка. Винаги съм го качвал на 3500-3800 оборота и двигателя спи. Музика за ушите.Може и газта да е зиммна и от там да идва разликата.Излизаче скорост 120-130 км/ч е по -икономична, заради по-голямият въртящ момент.
Газта не е ли еднаква навсякъде? Бензина може да го разреждат, да му слагат добавки и т.н., но газта....?
Коментар