Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво трябва да следя с ремонта на помпата на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво трябва да следя с ремонта на помпата на маслото

    значи на скоро си купих фиат браво 1.6 16в 103 коня . докараха го от италия, обаче запали ме колата и си работи супер, обаче като загря и светна лампата на маслото.мислех ме, че е датчик, ама и той не е.накрая се оказа, че е помпата на маслото.и сега я сменят, обаче понеже този ремонт си го поема авто салона от които е купих интересува ме какво друго трябва да следя с ремонта и какво може да се получи в последствие. благодаря предварително
    fiat bravo 1.6 16v 103 продадено бившо
    ровър 600 сди 2.0 115кончета бивш вече

    #2
    Не взимай тази кола! Мисли си за лагери на коляновия вал,разпределителен вал и всичко което може да се повреди от лошото мазане,т.с. всичко по мотора.Ако можеш да кажеш и на други та да не изгори някой друг ще е добре.

    Коментар


      #3
      Re: малко въпроси

      misira80 написа:
      значи на скоро си купих фиат браво 1.6 16в 103 коня . докараха го от италия .обаче запалих ме колата и си работи супер обаче като загря и светна лампата на маслото.мислех ме че е датчик ама и тои не е .накрая се оказа че е помпата на маслото.и сега е сменят.обаче понеже този ремонт си го поема авто салона от които е купих интересува ме какво друго трия да следя с ремонта и какво може да се получи в последствие. благодаря предварително
      Според мен отиди след ремонта в някой сервиз и искай да ти замерят налягането на маслото с механичен уред за да си сигурен че помпата прави добро налягане. Разбери какво ще правят, помпата ли ще сменят или ще "закрепят" тази старата.Ако не присъстваш на ремонта и ти съобщят че са сменили помпата искай старата да си я вземеш , това до някаде е правокативно и може да се разбере много от този въпрос , отклончеви отговори и т.н.т. Все пак ако се сдобиеш със старата помпа задължително я разглоби и виж дали има надирания от преминаване на твърди частици през зъбните колела , така може да разбереш дали нещо се е случило в двигателя и е повредило помпата примерно завлякал лагер който са сменили при така наречения ремонт. Казвам ти ги тези неща защото всеки ден се сблъсквам с всякакви простотии правени от автоджамбази и нети пожелавам нито едно от изброените по-горе неща.Друго много важно нещо за да разбереш какво е станало с двигателя е масления филтър ако не са го сменили , ти така или иначе ще сменяш маслото, Запази филтъра и гледай колкото си може повече от маслото което е в него да го запазиш . Отвори филтъра и виж какво е филтрирал , ако има метални люспи това не е добре.Казвам ти тези неща които са по лесни за бърза диагностика на двигателя и ще знаеш какво е състоянието му,но основното е да следиш налягането на маслото. Последното изобретение на мръсниците е много гадно отварят таблото и лампата за маслото я вързват към лампата на динамото , по този начин когато запалиш гаснат и двете. По този начин деистват и с неработещ ABS , Еърбег. Гадно нали Така елиминират и друг проблем ако двигателя има слабо налягане на маслото при ниски обороти и лампата за маслото ще примигва но по описания начин проблема го решават. Пожелавам ти успех и пиши какво е станало.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #4
        лошото е че вече тази кола сам е купил и даже е регистрирана.само едно мога да кажа НЕ КУПУВАИТЕ ОТ (ДАчЕВ АУТО)ПЛОВДИВ.пални мошеници.понеже там има доволно италианки....и ми остава да чакам да видя кво ще стане.
        fiat bravo 1.6 16v 103 продадено бившо
        ровър 600 сди 2.0 115кончета бивш вече

        Коментар


          #5
          Re: малко въпроси

          Atanas71 написа:
          Последното изобретение на мръсниците е много гадно отварят таблото и лампата за маслото я вързват към лампата на динамото , по този начин когато запалиш гаснат и двете. По този начин деистват и с неработещ ABS , Еърбег. Гадно нали Така елиминират и друг проблем ако двигателя има слабо налягане на маслото при ниски обороти и лампата за маслото ще примигва но по описания начин проблема го решават.
          Олеле това наистина е много гадно и в същото време умно.Да взема и аз така да направя с индикацията за въздушните възглавници ако реша да я продавам а?
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Re: малко въпроси

            Tornado написа:
            Atanas71 написа:
            Последното изобретение на мръсниците е много гадно отварят таблото и лампата за маслото я вързват към лампата на динамото , по този начин когато запалиш гаснат и двете. По този начин деистват и с неработещ ABS , Еърбег. Гадно нали Така елиминират и друг проблем ако двигателя има слабо налягане на маслото при ниски обороти и лампата за маслото ще примигва но по описания начин проблема го решават.
            Олеле това наистина е много гадно и в същото време умно.Да взема и аз така да направя с индикацията за въздушните възглавници ако реша да я продавам а?
            Шегуваш се нали , не би го направил. :D
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              на мен поне ми светиха всички лампички.дори и на арбека си свти постояно
              fiat bravo 1.6 16v 103 продадено бившо
              ровър 600 сди 2.0 115кончета бивш вече

              Коментар


                #8
                Re: малко въпроси

                Atanas71 написа:
                Шегуваш се нали , не би го направил. :D
                Напротив ще го направя поне на следващия собственик да му е гот Айде ,че оспамихме темата на колегата който мисля ,че трябва да си коригира заглавието малко/според правилата/.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  misira80 написа:
                  на мен поне ми светиха всички лампички.дори и на арбека си свти постояно
                  Искаш да кажеш че след като запалиш двигателя ти светят всички лампи , не само тази на маслото Бъди по точен в обясненията колега иначе с каквото може ще помагаме.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    когато си дам на контакт ми си светкат контролните а аирбека постояно.като загре е светва маслото
                    fiat bravo 1.6 16v 103 продадено бившо
                    ровър 600 сди 2.0 115кончета бивш вече

                    Коментар


                      #11
                      misira80 написа:
                      когато си дам на контакт ми си светкат контролните а аирбека постояно.като загре е светва маслото
                      Но си изгасват а като загрее светва за маслото. Ясно
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #12
                        днес бях при маистора които ми прави колата.значи маслената помпа е заминала и се сменя.на лагерите на коляновия вал нищо им няма разпределителни те и те са добре.някои ако се сети кво друго да гледам да казва.докато чакам да престигне новата помпа да мога да гледам
                        fiat bravo 1.6 16v 103 продадено бившо
                        ровър 600 сди 2.0 115кончета бивш вече

                        Коментар


                          #13
                          самия вал
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар

                          Working...
                          X