Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обороти фиат типо 1.4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обороти фиат типо 1.4

    здр. колеги искам да помоля за малко помощ. Купих си Фиат типо 1.4, 1989г. долУ горе съм доволен, но имам следния проблем.колата си прави каквото си иска с оборотите веднаж ги даржи високи дръг път са нормални ще кажа какво съм забелязал.от дясно на таблото има нещо като измерител на моментния разход когато е на неотрална скорост оборотите са на 2-3 стрелка като и подам рязко газ оборотите си отиват намястото но не винаги. както си карам смъквам една скорост надолУ за да може да се спане и веднага след това я освобождавам от скорост и оборотите са нормани. струва ми се, Че нещо запича какво мислите колата е с карбУратор, нещото което ми направи впечатление, че няма смукач. моля за помощ

    #2
    Стъпково моторче като за начало от мен.То се грижи да отаваря дроселовата клапа докато двигателя достигне определена температура.Бравото ми беше так и се оправи от само себе си след като повървя малко.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Значи не е стъпково моторче, защото нямаш тази джаджа. Колегата не е видял, че колата е с карбуратор.Смукач би трябвало да имаш и той да е отдясно на волана. Възможно е да ти липсва жилото.Тези 1.4 го имат този проблем и само карбуратор не съм сменил при мен, т.е. и аз минах по този път.Погледни си все пак има едно тънко маркуче, които идват от един по-дебел вакум от сервото. Разделя се на две и влиза в два датчика на всмукателният колектор (цялата система е автоматичен смукач, но пак казвам че има и ръчен) и от тях влиза по карбуратора.Често проблема е в тях или в счупени датчици (тръбичките им).

      Коментар


        #4
        1115 написа:
        Значи не е стъпково моторче, защото нямаш тази джаджа. Колегата не е видял, че колата е с карбуратор.Смукач би трябвало да имаш и той да е отдясно на волана. Възможно е да ти липсва жилото.Тези 1.4 го имат този проблем и само карбуратор не съм сменил при мен, т.е. и аз минах по този път.Погледни си все пак има едно тънко маркуче, които идват от един по-дебел вакум от сервото. Разделя се на две и влиза в два датчика на всмукателният колектор (цялата система е автоматичен смукач, но пак казвам че има и ръчен) и от тях влиза по карбуратора.Често проблема е в тях или в счупени датчици (тръбичките им).
        Aхааа сега разбирам за какво е тази цялата история от тръбички и маркучета! Явно обаче при мен тази система тотално не работи!Гарнитура на всмукателния колектор (еднаква е с изпускателния) може би трябва да смениш! И при мен понякога го има този филм! След като метана беше махнат ходих на настройка на аванс и смес! Там майстора пръска с един спрей колектора и се оказа че смуче от там и каза че от това може да играят малко оборотите!
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          ръчния смукач го няма явно предишния собсвеник го е изкормил. Ще погледна тея маркучета. има някаде позапукано маркуче дърпа въздух и се дигат оборотите. а за ръчния смукач и аз се чудих защо са го изкормили

          Коментар

          Working...
          X