здр. колеги искам да помоля за малко помощ. Купих си Фиат типо 1.4, 1989г. долУ горе съм доволен, но имам следния проблем.колата си прави каквото си иска с оборотите веднаж ги даржи високи дръг път са нормални ще кажа какво съм забелязал.от дясно на таблото има нещо като измерител на моментния разход когато е на неотрална скорост оборотите са на 2-3 стрелка като и подам рязко газ оборотите си отиват намястото но не винаги. както си карам смъквам една скорост надолУ за да може да се спане и веднага след това я освобождавам от скорост и оборотите са нормани. струва ми се, Че нещо запича какво мислите колата е с карбУратор, нещото което ми направи впечатление, че няма смукач. моля за помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти фиат типо 1.4
Collapse
X
-
Стъпково моторче като за начало от мен.То се грижи да отаваря дроселовата клапа докато двигателя достигне определена температура.Бравото ми беше так и се оправи от само себе си след като повървя малко.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Значи не е стъпково моторче, защото нямаш тази джаджа. Колегата не е видял, че колата е с карбуратор.Смукач би трябвало да имаш и той да е отдясно на волана. Възможно е да ти липсва жилото.Тези 1.4 го имат този проблем и само карбуратор не съм сменил при мен, т.е. и аз минах по този път.Погледни си все пак има едно тънко маркуче, които идват от един по-дебел вакум от сервото. Разделя се на две и влиза в два датчика на всмукателният колектор (цялата система е автоматичен смукач, но пак казвам че има и ръчен) и от тях влиза по карбуратора.Често проблема е в тях или в счупени датчици (тръбичките им).
Коментар
-
1115 написа:Значи не е стъпково моторче, защото нямаш тази джаджа. Колегата не е видял, че колата е с карбуратор.Смукач би трябвало да имаш и той да е отдясно на волана. Възможно е да ти липсва жилото.Тези 1.4 го имат този проблем и само карбуратор не съм сменил при мен, т.е. и аз минах по този път.Погледни си все пак има едно тънко маркуче, които идват от един по-дебел вакум от сервото. Разделя се на две и влиза в два датчика на всмукателният колектор (цялата система е автоматичен смукач, но пак казвам че има и ръчен) и от тях влиза по карбуратора.Често проблема е в тях или в счупени датчици (тръбичките им).||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар