Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зов за помощ БРАВА 1.6 16V... НЕ СИПВАЙТЕ 96 Екстра форс!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    koleff написа:
    ами щом не се привличат, какво да правя с тоя магнит??Колега, сега се поцапах из колата, забелязах - теч. Теча идва от едни съединения, където се свързват разни маркучи от изпарителя на газовото, парното и от термостата. Там проблема е ясен, скобите не държат добре ( може би сега от студа ) турдно се стига до тях, но ще се справя, ако се наложи и малко от маркучите ще резна, за дасе хванат на здрава част, НО имам ПИТАНКА?Трябва ли да обезвъздуша, ако поправя тези части, щото в момента, който разхлабя някоя скоба и почва да тече силно...и ако трябва да се обезвъздушава..пак ли е същия ред...отварям всякакви кранчета на радиатора и на парното ( ако ги намеря) и после...???Май доста те измъчих с тъпи въпроси...БЛАГОДАРЯ ЗА ТЪРПЕНИЕТО!!!
    С магнита точно това ще провериш - че не се привличат! Ако магнита се лепне не е алуминиева сплав.Да трябва обезвъздушаване, за всеки случай! Между другото от там може да ти смуче въздух!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #47
      ОК, още утре ще сляза с магнита и дори ще направя няколко снимки, за да покажа къде съм проверявал А това, което казваш за смученето на въздух...страшно ли е и до какво може да доведе? Малко се притеснявам да правя обезвъздушаване...никога не ми се е налагало...какво се прави..как
      Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
      Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

      Коментар


        #48
        koleff написа:
        ОК, още утре ще сляза с магнита и дори ще направя няколко снимки, за да покажа къде съм проверявал А това, което казваш за смученето на въздух...страшно ли е и до какво може да доведе? Малко се притеснявам да правя обезвъздушаване...никога не ми се е налагало...какво се прави..как
        Това го обсъждахме в началото на темата!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #49
          Danchojn написа:
          Бъдете сигурен дали ви е изправен предпазно испускателния клапан на разширителния съд - това всъшност е капачката. Ако не е изправен може да ви надува охладителната система и от там проблеми.
          да, да така е намерих тончните указания, само изникна още един въпрос...как да проверя, дали "капачката" функционира нормално?
          Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
          Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

          Коментар


            #50
            Re: Златни сте колеги

            ogi28b написа:
            dagrizzly написа:
            ...маркучите на охладителната система. Всички се загряха равномерно за около 10 мин. Прави сте не е термостат
            За мен удебеленото и подчертаното са две взаимно-отхвърлящи се неща Колега, ако четеш все още тази тема, провери си термостата за изправност. Правилно е маркучът от термостата до радиатора да остава напълно студен докато стрелката почти стигне средата на скАлата.
            Говориме че за 10 мин достигна работна температура стрелката бешемалко под средата и в този момент трабите към радиатора и самият радиатор започнаха да загряват иначе ч следя темата ма последните две седмици почти не ми остава време да пиша много многоП.П.: Евала за форума момчета доста попрегледах и поизчетох и много ми харесва какви Убави Ора пишат в него надявам се напролет да се запознаем лично на някоя среща
            Fiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX

            Коментар

            Working...
            X