Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Зов за помощ БРАВА 1.6 16V... НЕ СИПВАЙТЕ 96 Екстра форс!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: НЕ загряване

    koleff написа:
    Колеги, зачетох се в тази тема и мисля, че тук е мястото да споделя и моя проблем. Силно се надявам да намеря решение - с ваша помощ, разбира сеТа, проблема е следния: моя Брвел, не иска да загрява, т.е по задръстванията из София си държи нормална температура и си включва перка. Работят си и 1-а и 2-ра степени, но не това е проблема. Колата ми изстива при каране извънградско или спускане по дълъг склон. Държи ми температура м/у 0-та и средната чертичка и не качва повече. Термостата, бих казал че е чисто нов на 25 000 км, сменях го миналата година, някакъв немски беше ( забравих му името) в сервиз на D&N. Какво бихте ме посъветвали да направя.
    Ами май термостата ти пак е отишъл
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #17
      ей, цттцтцтцтццц, как може толкова скъпа част да се поврежда толкова често....тцтцтцтцц!!! Не е истина. Имах проблем с предната си кола (Самара), но там не ме притесняваше толкова - м/у 8-15 лв купувах нов, слагам го за 5 мин и карам, сега не стига че се намира на супер кофти място , ами и е с цени от 80 лв. Колега/и може ли да ми кажете какво да правя след като сменя термостата, тъй като смятам само да го сменя, не ми се дават апри за майстори, че ще отидат още 30-40 лв за работа. Може ли да ми кажете какво се прави, как се обезвъздушава и други тънкости...Мерси
      Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
      Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

      Коментар


        #18
        1. Махаш акумулатора и стойката му;2. Източваш антифриза, като измъкнеш долния маркуч от радиатора;3. Махаш всички маркучи от термостата и развиваш болтовете, с които е захванат;4. Вземаш от стария датчика(или датчиците, ако твоя е с 2);5. Всичко по обратния ред;6. Наливаш антифриз и обезвъздушаваш от 2-те пробки - на радиатора и на маркуча към парното;7. През следващите 10-тина дни колата ще се дообезвъздуши сама, като през това време температурата понякога ще минава средата и ще се включва и 2-рата степен на перката;8. Доливаш колкото е нужно след тези 10 дена.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          wwalker написа:
          1. Махаш акумулатора и стойката му;2. Източваш антифриза, като измъкнеш долния маркуч от радиатора;3. Махаш всички маркучи от термостата и развиваш болтовете, с които е захванат;4. Вземаш от стария датчика(или датчиците, ако твоя е с 2);5. Всичко по обратния ред;6. Наливаш антифриз и обезвъздушаваш от 2-те пробки - на радиатора и на маркуча към парното;7. През следващите 10-тина дни колата ще се дообезвъздуши сама, като през това време температурата понякога ще минава средата и ще се включва и 2-рата степен на перката;8. Доливаш колкото е нужно след тези 10 дена.
          Колега, тая 6-та точка не разбирам какво да ги правя тия пробки. Извини ме за невежеството, но както казах, май ще се уча сам да си оправям колата..вече!!!
          Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
          Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

          Коментар


            #20
            Разхлабвате(развивате) ги по малко, докато работи колата за да излезне въздуха. Като протекът хубаво и двете пробки, повторете обезвъздушаването на по-високи обороти(2500 например). Така ще избегнете 10 дни дообезвъздушаване. Но след първото изстиване на ДВГ ще трябва вероятно да долеете. Бъдете сигурен дали ви е изправен предпазно испускателния клапан на разширителния съд - това всъшност е капачката. Ако не е изправен може да ви надува охладителната система и от там проблеми.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              Разхлабвате(развивате) ги по малко, докато работи колата за да излезне въздуха. Като протекът хубаво и двете пробки, повторете обезвъздушаването на по-високи обороти(2500 например). Така ще избегнете 10 дни дообезвъздушаване. Но след първото изстиване на ДВГ ще трябва вероятно да долеете. Бъдете сигурен дали ви е изправен предпазно испускателния клапан на разширителния съд - това всъшност е капачката. Ако не е изправен може да ви надува охладителната система и от там проблеми.
              Благодаря Колега :D ...само да питам къде и по какво ще позная тия пробки на радиатора и по специално, тази на парното
              Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
              Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

              Коментар


                #22
                За радиатора не мога да помогна - до сега от там не ми се е налагало да обезвъздушавам. Тази за парното се намира обикновено на маркучите които влизат в купето. Непосредствено преди да се скрият в купето. Те са всъщност и за парното. Няма нищо страшно. И аз си поддържам сам сегашната колата и всички преди нея. Понаучил съм доста неща, не винаги става от първия път, но крайния резултат е положителен. Спестил съм доста пари от майстори и най-вече нерви, че ако ние изкукаме кой ще управлява така хубаво подредените ламарини!Успех!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  хиляди благодарности колега, щом направя ремонта, ще пиша преживявания. Надявам се обаче да не е скоро, тъй като днес сутринта напръсках с контактен спрей датчиците и ако Господ е рекъл, може да е от там проблема или...може да не е?!?
                  Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                  Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                  Коментар


                    #24
                    Твърдо термостат.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #25
                      wwalker написа:
                      Твърдо термостат.
                      хахахах, не знам да се смея ли да плача ли....както казва един колега тук от форума...баси купуваме италианки уж за по ефтини с повечко екстри, а после ни излизат скъпо и прескъпо....то не е само термостат, ами треа и антифриз и майстори...отидоха си 150-200 лв
                      Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                      Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                      Коментар


                        #26
                        Защо и антифриз? Спокойно можеш да си го източиш в някакъв съд и после пак да го налееш. Стига да не е за смяна и той де
                        FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
                        FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

                        Коментар


                          #27
                          koleff написа:
                          wwalker написа:
                          Твърдо термостат.
                          хахахах, не знам да се смея ли да плача ли....както казва един колега тук от форума...баси купуваме италианки уж за по ефтини с повечко екстри, а после ни излизат скъпо и прескъпо....то не е само термостат, ами треа и антифриз и майстори...отидоха си 150-200 лв
                          Да но ако имате тези симптоми на изстиване при извън градско каране термостата не работи. Освен това сега през зимата ще ви загрява бавно колата и разхода ще литне! Внимавайте и с антифриза дето сипвате. Ако имате алуминиеви детайли по охладителната система сипвайте антифриз със спецификация G12 или G12+. Той е червен на цвят. Paraflu-up е такъв. Не правете компромис за да не давате след това повече пари. А за D&N магазина, не чувам много хубави неща. Все пак проверете колко струва този термостат при Хитко и Ауто Италия.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            Имаш и евтина опция(побългаряване) да набуташ термостат от Рено 5 в маркуча преди термостата и минаваш с 10лв. Избора си е твой. На този модел просто тази част е скъпа.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #29
                              моя бравел акто го купих беше със син антифриз, и сега сипвам такъв...относно D&N, не знам аз от както имах и предната кола и сега фиата ( вече 4 години) само там си ремонтирам колата и май нямам мн оплаквания, освен сега тоя термостат. Наистина не мога да повярвам, че толкова скъпа част се разва;ля толкова често...
                              Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                              Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                              Коментар


                                #30
                                wwalker написа:
                                Имаш и евтина опция(побългаряване) да набуташ термостат от Рено 5 в маркуча преди термостата и минаваш с 10лв. Избора си е твой. На този модел просто тази част е скъпа.
                                Колега, как така да набутам термостат от рено 5 , може ли повече упътвания имали из форума някакви обяснения, как се парви
                                Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
                                Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

                                Коментар

                                Working...
                                X