Здравейте колеги. от 1 седмица съм собственик на фиатка Брава 1.6 16V. Абе готина количка си е, ама 1 хещо малко ме притеснява.Попринцип като се движи стрелката на водата (температурата) стои точно в средата на скалата, ОБАЧЕ като стои повече от 5 минути на място (в задръстване), стрелката се качва с 2 пункта, след което се включва перката и пак слиза до средата.от днес имам следния проблем: когата започне да вдига температура и се включи перката, колата спира да върви и забива муцуната. сутринта като се качвах от семинарията към кулата едвам на втора вървеше, а и май и с разхода стана нещо, защото сутринта резервоара ми беше наполовина и за 40 км започна да примигва лампата за гориво!!!!дали проблема е само в охлаждането или да търся и проблем в двигателя дайте някакви съвети какво да правя. колата е Fiat Brava 1.6 16v Hsx 99 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зов за помощ БРАВА 1.6 16V... НЕ СИПВАЙТЕ 96 Екстра форс!!!!
Collapse
X
-
Перката е с две степени на охлаждане, щом при теб включва чак на втората чертичка, значи първата степен не ти работи, а тя се контролира от едно реле, което ако не бъркам стои на рамката на перката. Другото много вероятно е, че термостата ти е за смяна т.е. не отваря напълно, моето браво за цяло лято само 5 пъти да се е включвала перката, дори и на климатик не е отивало по-нагоре от първата чертичка над средата.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Нищо му нямна на термостата ти! абсолютно нормално се държи колата ти като изключим че първтата степен на вентилатора не ти бачка, На радиатора има не реле а вариатор, наи често клемите на тоя вариатор нагарят и за тва се губи първа степен. Горенето и забиването на нос нямат нищо общо с тези неща за които си говорим. А и не разчитаи толкова на верноста на лампата за бензина това въобще не е точен показател.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
Slavi_Lancia написа:Нищо му нямна на термостата ти! абсолютно нормално се държи колата ти като изключим че първтата степен на вентилатора не ти бачка, На радиатора има не реле а вариатор, наи често клемите на тоя вариатор нагарят и за тва се губи първа степен. Горенето и забиването на нос нямат нищо общо с тези неща за които си говорим. А и не разчитаи толкова на верноста на лампата за бензина това въобще не е точен показател.
Коментар
-
Златни сте колеги
’’ Златни сте колеги. аз започнах много да и се притеснявам на кошарата дали не е прегрявана ама антифриза си е чист не духа изгорели газове отникъде.и най-важното като е студена е изтребител! . знам че на Немските коли комапа пази доста информация от типа дали колата е прегряване, включвал ли се ШПЕР въртяла ли се е, и въобще почти всичко с колата помни дали и на тая е така и дали ще мога да хвана евентуално прегряване с компютър????Вчера я поразкостих малко и почнах да опипвам маркучите на охладителната система. Прави сте не е термостат.Всички се загряха равномерно за около 10 мин. Видях го къде е резистора и таман бях решил да го свалям за да го замера и започна да духа някав вятър сега тия дни трябва да си изчиста гаража че е претъпкан с боклуци и там смятам да го сваля и непременно ще кажа резултата. И снимки ще гледам да постна.Fiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX
Коментар
-
u_bo
Re: Златни сте колеги
dagrizzly написа:...Сега чакам на едно приятелче (най-големия факир по автоелектроника в Перник) да си вземе новия тестер за фиат и на компютърна диагноститика ще мина да видим там какво ще излезе.
Коментар
-
u_bo написа:Slavi_Lancia написа:Нищо му нямна на термостата ти! абсолютно нормално се държи колата ти като изключим че първтата степен на вентилатора не ти бачка, На радиатора има не реле а вариатор, наи често клемите на тоя вариатор нагарят и за тва се губи първа степен. Горенето и забиването на нос нямат нищо общо с тези неща за които си говорим. А и не разчитаи толкова на верноста на лампата за бензина това въобще не е точен показател.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Зов за помощ БРАВА 1.6 16 май проблема е сериозен
dagrizzly написа:от днес имам следния проблем: когата започне да вдига температура и се включи перката, колата спира да върви и забива муцуната. сутринта като се качвах от семинарията към кулата едвам на втора вървеше, а и май и с разхода стана нещоBrava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
u_bo
Re: Зов за помощ БРАВА 1.6 16 май проблема е сериозен
miro2177 написа:dagrizzly написа:от днес имам следния проблем: когата започне да вдига температура и се включи перката, колата спира да върви и забива муцуната. сутринта като се качвах от семинарията към кулата едвам на втора вървеше, а и май и с разхода стана нещо
Коментар
-
Здравейте колеги. Почистих бuксичката на резистора за първа степен на вентилатора. Не го свалях , а просто го напръсках с WD-40 (ще го сваля и ще го изчистя като хората ама по-натам).сега перката ми се включва когато стигне първата точка след средата (нали така трябва да е?),а относно другия проблем с забиването на мууцуната май ще се окаже от бензина Петрол Екстра Форс 96. След като сипах 95 от лукоил колата заспа оборотите са перфектни и върви идеално както на ниски така и на високи обороти.Благодаря на всички за отзивчивостта. надявам се другите ми постове да са все за хубави неща, като сини светещи пръскачки на чистачките и лепенка 1х1 м. REMUS на задното стъкло (Все пак съм от Перник) :PFiat Brava 1.6 16 волта 99г. HSX
Коментар
-
Моята супер много върви с бензина на Петрол 96 Екстра форс!Усещасе голяма разлика!Ама верно ли 1.6 има първа степен ..... ?Защото и моята не бачка...... :D И аз май ще трябва да свалям онази анджиклама......Сигорни ли сте че се намира вдясно..... я ми кажете точно къде намира да не сваля нещо друго.....хаххахахаххаах
Коментар
-
u_bo
PB 5976 BC написа:Моята супер много върви с бензина на Петрол 96 Екстра форс!Усещасе голяма разлика!Ама верно ли 1.6 има първа степен ..... ?Защото и моята не бачка...... :D И аз май ще трябва да свалям онази анджиклама......Сигорни ли сте че се намира вдясно..... я ми кажете точно къде намира да не сваля нещо друго.....хаххахахаххаах
Коментар
-
НЕ загряване
Колеги, зачетох се в тази тема и мисля, че тук е мястото да споделя и моя проблем. Силно се надявам да намеря решение - с ваша помощ, разбира сеТа, проблема е следния: моя Брвел, не иска да загрява, т.е по задръстванията из София си държи нормална температура и си включва перка. Работят си и 1-а и 2-ра степени, но не това е проблема. Колата ми изстива при каране извънградско или спускане по дълъг склон. Държи ми температура м/у 0-та и средната чертичка и не качва повече. Термостата, бих казал че е чисто нов на 25 000 км, сменях го миналата година, някакъв немски беше ( забравих му името) в сервиз на D&N. Какво бихте ме посъветвали да направя.Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар