Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна ми лампата на инжекциона...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна ми лампата на инжекциона...

    В събота на 2 пъти ми се случи по време на движение да ми светне лампата на инжекциона, а иначе колата си вървеше съвсем нормално, като спря и угася след запалване всичко си е ОК, от какво може да е? Една причина за която ми казаха като възможна е ламбда сондата да е тръгнала, другата е катализатора /той си зърка от както съм купил колата/ да е вече към запушване и от там да затлачва с изгорели газоже ламбда сондата и тя да реагира по този начин. Кажете вашите мнения.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    #2
    Пусни една дублираща маса от единия болт дето захваща ЕКУ-то за купето до минуса на акумулатора и виж дали пак ще премигва.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      spark написа:
      Пусни една дублираща маса от единия болт дето захваща ЕКУ-то за купето до минуса на акумулатора и виж дали пак ще премигва.
      Тя не премигва а светва и си стои така докато не я угася и запаля отново, направи ми го само 2 пъти в събота, а вчера и днес всичко е ОК. А и още нещо мерих датчика на запалването и по книга трябва да е това на картинката а моя в/у 1 и 3 нищо не дава а м/у 2 и 3 дава 1860 ома защо е така и защо колата работи ако той е дефектен.
      Прикачени файлове
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Да де светва и при мен беше така, по никое време светва. Ходих на диагностика и един път едни грешки, на другия ден други грешки и майстора се усъмни в лоша маса на компютъра и наистина това се оказа.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Да де светва и при мен беше така, по никое време светва. Ходих на диагностика и един път едни грешки, на другия ден други грешки и майстора се усъмни в лоша маса на компютъра и наистина това се оказа.
          Това е :D

          Коментар


            #6
            Ок това е най-лесно ще го направя, но какво ще кажете за датчика?
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              След като ми направи и на мен така , след 3 дни се прецака имобилайзера при което се наложи отстраняването му.Интересно ми беше че не премигваше CODE а премигваше Check Engine-a , а следващия път като опитам да запаля не палеше заради неразпознат ключ.

              Коментар


                #8
                На мене ми се случи оня ден да ми примигне на 2 пъти за по 30 секунди , докато бях в движение и угасна

                Коментар


                  #9
                  Има ли някой с двигател като моя да премери неговия датчик какви стойности дава м/у 3-те извода ще му бъда много благодарен.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    NikMar написа:
                    Има ли някой с двигател като моя да премери неговия датчик какви стойности дава м/у 3-те извода ще му бъда много благодарен.
                    Между изводи 1 и 2 на куплунга му 750-950 ома.Извод 3 е ширмовка на кабела и отива на маса.

                    Коментар


                      #11
                      По книгата е така, аз може би съм сбъркал по-горе като съм писал м/у 2 и 3 а то е м/у 1 и 2, но съпротивлението ми е твърде голямо затова питам.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар

                      Working...
                      X