Въпросния автомобил е с обикновенна газова уредба поставяна тази година.Няма емулатори,симулатори или разни контроли.Проблема е в това ,че работи когато си иска на бензин.Откачането на клемата на акумулатора/за чистене на грешки/ за определено време с нищо не помага.Когато реши ,че ще работи на бензин няма нито прекъване забиване и разни такива.Бях на лятната среща на Влахина планина с нея и на отиване от Търново до там периодично си я прехвърлях на бензин почти на всеки 20-30 километра и работеше без отказ.На връщане обаче като реши ,че няма да работи и това си е.Чак на тунела преди Дряново при поредния опит тръгна.Следващия и по голям преход беше до Варна.Когато направи проблема там с колегата решихме да се поразровим малко и разберем защо го прави.От диагностиката направена набързо се установи ,че помпата си качва гориво до моното и при впръскване на доза гориво ръчно със спринцовка колата припалва т.е проблема не е и в токовете към свещите.Единствената възможна причина остава да е самото моно или запушено/чистено е миналата седмица в на ултразвукова вана/ или нещо с токовете на самото него.Съвети ще са необходими от всеки който предполага защо става така.В събота ако отново не работи на бензин започвам с замерването на буксата на моното за напрежение по време на въртене на стартер/колко трябва да е там?/ и след това ако има следва прехвърляне на моното от Бравото за проба.И един въпрос:Дали е възможно да е от плочката която следи дроселовата клапа в какво положение е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,4 с газ проблем с работата на бензин - Отстранен
Collapse
X
-
Ще се опитам да съм ти от полза с нещо.1.Измерил ли си налягането на помпата ,това включва и проверка на регулатора на налягането.2.Казваш че си чистел дюзата на ултразвук.Това е добре,но после минала ли е на стенд да се види качеството на разпрашаемост и количеството на горивото .След като пръснеш гориво и пали , сигурен съм че проблема е в дюзата.Когато въртиш на стартер се вижда с просто око как под дюзата между нея и дросела става всичко в мъгла от горивото.Колкото до токовете мисля че се ползва познатата схема при контакт има 12В ,а управляващия сигнал е през минуса(говоря за дюзата).По-скоро извади буксата и подай ти 12В на дюзата за да разбереш дали ще отвори и дали ще пръсне гориво.Случвало се е иглата вътре да залепне дори и на коли които работят само на бензин.Разковничето е там.Успех!!!
-
Налягането на помпата не съм го мерил и не мисля ,че проблема е от там защото след като реши да върви колата на бензин може да изкара така няколко седмици без да направи проблема.Ще те помоля да дадеш малко повечко инфо за този регулатор на налягането какво да правя по него.Стенд за разпрашаемост не е минавала ,но съм гледал под нея в момент на въртене на стартер няма грам гориво и затова пръсках със спинцовка същото.Ще и подам 12В да видим какво ще се получи.В тоя ред на мисли датчика на Хол,ламбда сондата,детонациония датчик,температурния датчик и всичките му там електроники играят ли хорото с компа когато колата е на газ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Налягането на помпата не съм го мерил и не мисля ,че проблема е от там защото след като реши да върви колата на бензин може да изкара така няколко седмици без да направи проблема.Ще те помоля да дадеш малко повечко инфо за този регулатор на налягането какво да правя по него.Стенд за разпрашаемост не е минавала ,но съм гледал под нея в момент на въртене на стартер няма грам гориво и затова пръсках със спинцовка същото.Ще и подам 12В да видим какво ще се получи.В тоя ред на мисли датчика на Хол,ламбда сондата,детонациония датчик,температурния датчик и всичките му там електроники играят ли хорото с компа когато колата е на газ?
Коментар
-
Утре т.е. днес след размяна на някой части от Бравото на Бравата очаквайте резултати.Колега Стефан Хаджов ти направо ме успокои.Все се надявам проблема да е единствено в моното.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
qnisZ написа:Аз залагам на помпата *и аз съм имал доста коли с този дефект*, дефекно реле за прекъсване на дюзата и не добре свършена работа на колегите. :D При всички други ситуаций колкото и да се е ошашкал компа ще пусне поне малко бензин.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:specialista написа:По-скоро извади буксата и подай ти 12В на дюзата за да разбереш дали ще отвори и дали ще пръсне гориво.Случвало се е иглата вътре да залепне дори и на коли които работят само на бензин.Разковничето е там.Успех!!!
Коментар
-
Автомобила е готов в цветущо здраве.Благодарности на колегата stenli за оказаното съдействие.По късно ще раздухам какво беше причината за проблемите.Както обещах ето и главния виновник за проблемите.Инжектора беше най-вероятно с прекъсната намотка защото при подаване на напрежение не издаваше никакъв звук и при замерване с Мултицет не показваше никакви стойности на съпротивление.След кратка обиколка във В.Търново по най-добрите магазини за авточасти Еуро 07,Косер,Аутоплюс и сервиза на Фиат се оказа ,че нов няма и нямат желание да доставят.Посетих сервиза на колегите stenli и Jack Daniels видяхме се и stenli ме упъти да проверя в автоморгите.Още на първата намерихме срещу сумата от 30 лв. След поставяне автомобила си заработи от първото въртене на бензин.И сега един въпрос.На едната страна на инжектора който не работи има число 41 ,а на този който поставихме 51 дали това е дебита на самия инжектор измерен в милилитри ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:..............................И сега един въпрос.На едната страна на инжектора който не работи има число 41 ,а на този който поставихме 51 дали това е дебита на самия инжектор измерен в милилитри ?
Коментар
-
Колеги, имам всъвсем сходен проблем като симптоми, но при мен като откачих маркуча , който идва от резервоара и захранва инжекциона и врътнах на контакт нямаше бензин! Колата по принцип като тръгне да работи - работи перфектно, но понякога просто спира! Мисля си може ли тези мизерии да ги прави горивния филтър?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:Колеги, имам всъвсем сходен проблем като симптоми, но при мен като откачих маркуча , който идва от резервоара и захранва инжекциона и врътнах на контакт нямаше бензин! Колата по принцип като тръгне да работи - работи перфектно, но понякога просто спира! Мисля си може ли тези мизерии да ги прави горивния филтър?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Хм...помпата си я чувам доста добре как качва... но този твой начин не съм го пробвал та мисля да си поиграя малко утре сутрин А ако е от маркуча няма ли да капе бензин ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар