Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите или как една кола може да те вбеси!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите или как една кола може да те вбеси!!

    Писна ми тази кочина вече ,на празен ход оборотите постоянно се менят от 900 падат на 500(почти изгасва) след това отиват до 1200-1300 и пак така.стъпковия мотор както и целия механизъм с дроселовата клапа е почистен,всички куплунзи на датчиците около стъпковия са почистени.след като почистихме куплунзите на датчиците(на всички до които стигнахме) колата се оправи и така за 2 дни днес пак всичко се повтори.четох в форумите за проблем с датчика за температура на инжекциона,и днес го смених (17лв ).резултат никакъв!!мога да я излъжа на място като леко подам газ и колата се оправя,на моменти сякаш го прави после изчезва този проблем,и на газ и на бензин го прави.ако включа климатика оборотите не се колебаят толкова,но в момента в който го изключа оборотите се изтрелват до към 1300 и после пак падат до 500 и отново съм в играта "нагоре надолу".на стария датчик за Т на инжекциона като му махнах буксата оборотите се качиха което ми подсказва,че си е работил нормално,само дето се набих с нов.някой имал ли е подобен проблем намразих я тази кола вече,колкото повече се грижиш за нея толкова повече те ебава.колата е ланчия дедра 1.8 16в ввт 131 коня, мотора е като на фиат 1.8 16 в само че без вариатора .
    Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
    Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
    Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002

    #2
    Re: Проблем с оборотите или как една кола може да те вбеси!!

    volff написа:
    ....стъпковия мотор както и целия механизъм с дроселовата клапа е почистен,всички куплунзи на датчиците около стъпковия са почистени.след като почистихме куплунзите на датчиците(на всички до които стигнахме) колата се оправи и така за 2 дни днес пак всичко се повтори.....
    това че е почистен НЕ значи ,че работи коректно.това с куплунзите е показателно. пробвай да ги елиминираш 1 по 1 но не със смяна , а с откачане.

    Коментар


      #3
      като откачих буксата на стария датчик за Т на инжекциона оборотите се вдигнаха(не дава сигнал на компа и той решава че колата е студена и вдига оборотите),от което следва че датчика си работи но от яд беше подменен с нов .имам още самнения в работата на стъпковия мотор защото още в италия си личи че е свалян,явно е създавал ядове!като махна буксата на стъпковия повреме на работа на мотора (двигателя е топъл) работата на двигателя не се променя но се включва някакво реле което започва да цъка постоянно,релето се намира върху казанчето на водата за чистачките.някой може ли да ми каже какво е това реле и неговата функция?
      Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
      Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
      Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002

      Коментар


        #4
        качи снимка на това реле

        Коментар


          #5
          кото откачиш стъпковото моторче е нормално да цъка релето над казанчето но колата трябва да изгасне.Почти сигурно е че е от стъпковото моторче.Трябва да отидеш на диагностика

          Коментар


            #6
            vesogoro написа:
            кото откачиш стъпковото моторче е нормално да цъка релето над казанчето но колата трябва да изгасне.Почти сигурно е че е от стъпковото моторче.Трябва да отидеш на диагностика
            трябва да изгасне независимо дали е студена или топла така ли колега,защото преди го бях правил този номер и колата изгасна ама не помня дали беше топла или студена .има ли някакъв шанс да се отремонтира ако е то,защото като гледам е капсуловано в електрическата си част и отварянето ще е еднократно :D
            Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
            Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
            Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002

            Коментар


              #7
              няма значение дали е топла или студена.Може да се почисти но след това задължително трябва да се изчистят грешките от компютъра.тел-0889442977 ако изкаш да ти обясня че не ми се пише

              Коментар


                #8
                иЗкаш се пише иСкаш. Sorry за офтопика.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #9
                  тази седмица съм на диагностика,няма как.последната простотия която ми направи извънградско е,като я пусна по инерция с 100-120 км по магистралата оборотите падат до 1400-1500 и не слизат по ниско,спирам и пак държи толкова .преди държеше около 1100об,което е нормално за такава скорост по инерция да има увличане.дано тези обороти още повече затвърдят тезата за разваления стъпков мотор преди диагностиката .
                  Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
                  Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
                  Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002

                  Коментар


                    #10
                    volff написа:
                    тази седмица съм на диагностика,няма как.последната простотия която ми направи извънградско е,като я пусна по инерция с 100-120 км по магистралата оборотите падат до 1400-1500 и не слизат по ниско,спирам и пак държи толкова .преди държеше около 1100об,което е нормално за такава скорост по инерция да има увличане.дано тези обороти още повече затвърдят тезата за разваления стъпков мотор преди диагностиката .
                    Защо реши че са нормални тези обороти на тази скорост по инерция? При мен като е загряла колата и пусна по инерция падат на 900 без значение дали карам с 20 или 200.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      vesogoro написа:
                      кото откачиш стъпковото моторче е нормално да цъка релето над казанчето но колата трябва да изгасне.Почти сигурно е че е от стъпковото моторче.Трябва да отидеш на диагностика
                      и аз имам проблем МАЙ със стъпковото моторчеобаче колата ДОКАТО е запалена и изкарам буксата и тя НЕ изгася ами почва да бачка на 2,3 цилиндъра и ми светва инжекциона на таблотои като пъхна пак буксата и си сработва както трябва...затова пък мисля че не е стъпковото при мене
                      Fiat Brava 1.6 16V 2001

                      Не на войната по пътищата !
                      http://media.causes.com/ribbon/478500

                      Коментар


                        #12
                        Хайде и аз да се включа към проблема на колегата ivan_dmx.Имах съмнение дали не е МПХ и го почистих.Беше доста черно (омаслено).Когато двигателя е студен имам чувството,че работи на 2-3 цилиндъра.След като загрее се оправя.Та въпросът ми е къде може да бъде проблема?МПХ или други датчици?
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          По-скоро кабели и свещи.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Имах същия проблем.Смених стъпковия мотор с чисто нов и се оправи.Това,че си го чистил не означава,че работи.това с почистването на стъпков мотор си е загуба на време и средства и залъгалка.

                            Коментар


                              #15
                              piperoni написа:
                              Имах същия проблем.Смених стъпковия мотор с чисто нов и се оправи.Това,че си го чистил не означава,че работи.това с почистването на стъпков мотор си е загуба на време и средства и залъгалка.
                              да но ми казаха че едно такоз стъпково моторче е между 400-500 лведин приятел си го купи и колата е наредтой си играл да го чисти обаче не се уплътнило хубаво сложил му силикон обаче минало време и почнало да диша и така 2,3 пъти и се изнервил и направо ново400 кинта и такааз си мисля мойто да го разглубя неделя и да го разгледамама дали да го пръскам с WD-40аз знам че е за ражда .....не за почистване май ...
                              Fiat Brava 1.6 16V 2001

                              Не на войната по пътищата !
                              http://media.causes.com/ribbon/478500

                              Коментар

                              Working...
                              X