Писна ми тази кочина вече ,на празен ход оборотите постоянно се менят от 900 падат на 500(почти изгасва) след това отиват до 1200-1300 и пак така.стъпковия мотор както и целия механизъм с дроселовата клапа е почистен,всички куплунзи на датчиците около стъпковия са почистени.след като почистихме куплунзите на датчиците(на всички до които стигнахме) колата се оправи и така за 2 дни днес пак всичко се повтори.четох в форумите за проблем с датчика за температура на инжекциона,и днес го смених (17лв ).резултат никакъв!!мога да я излъжа на място като леко подам газ и колата се оправя,на моменти сякаш го прави после изчезва този проблем,и на газ и на бензин го прави.ако включа климатика оборотите не се колебаят толкова,но в момента в който го изключа оборотите се изтрелват до към 1300 и после пак падат до 500 и отново съм в играта "нагоре надолу".на стария датчик за Т на инжекциона като му махнах буксата оборотите се качиха което ми подсказва,че си е работил нормално,само дето се набих с нов.някой имал ли е подобен проблем намразих я тази кола вече,колкото повече се грижиш за нея толкова повече те ебава.колата е ланчия дедра 1.8 16в ввт 131 коня, мотора е като на фиат 1.8 16 в само че без вариатора .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите или как една кола може да те вбеси!!
Collapse
X
-
u_bo
Re: Проблем с оборотите или как една кола може да те вбеси!!
volff написа:....стъпковия мотор както и целия механизъм с дроселовата клапа е почистен,всички куплунзи на датчиците около стъпковия са почистени.след като почистихме куплунзите на датчиците(на всички до които стигнахме) колата се оправи и така за 2 дни днес пак всичко се повтори.....
-
като откачих буксата на стария датчик за Т на инжекциона оборотите се вдигнаха(не дава сигнал на компа и той решава че колата е студена и вдига оборотите),от което следва че датчика си работи но от яд беше подменен с нов .имам още самнения в работата на стъпковия мотор защото още в италия си личи че е свалян,явно е създавал ядове!като махна буксата на стъпковия повреме на работа на мотора (двигателя е топъл) работата на двигателя не се променя но се включва някакво реле което започва да цъка постоянно,релето се намира върху казанчето на водата за чистачките.някой може ли да ми каже какво е това реле и неговата функция?Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002
Коментар
-
u_bo
-
vesogoro написа:кото откачиш стъпковото моторче е нормално да цъка релето над казанчето но колата трябва да изгасне.Почти сигурно е че е от стъпковото моторче.Трябва да отидеш на диагностикаLancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002
Коментар
-
тази седмица съм на диагностика,няма как.последната простотия която ми направи извънградско е,като я пусна по инерция с 100-120 км по магистралата оборотите падат до 1400-1500 и не слизат по ниско,спирам и пак държи толкова .преди държеше около 1100об,което е нормално за такава скорост по инерция да има увличане.дано тези обороти още повече затвърдят тезата за разваления стъпков мотор преди диагностиката .Lancia Dedra SW1.8EX/Lybra SW 1.8 2000EX/Lybra Berlina 1.9jtd 2003 EX/Lybra SW 1.9jtd 115hp 2002
Lancia Ypsilon 1.4I 95Hp Platino 2004 Selespeed
Chrysler Voyager 2.5CRD 143hp 2002
Коментар
-
volff написа:тази седмица съм на диагностика,няма как.последната простотия която ми направи извънградско е,като я пусна по инерция с 100-120 км по магистралата оборотите падат до 1400-1500 и не слизат по ниско,спирам и пак държи толкова .преди държеше около 1100об,което е нормално за такава скорост по инерция да има увличане.дано тези обороти още повече затвърдят тезата за разваления стъпков мотор преди диагностиката .
Коментар
-
vesogoro написа:кото откачиш стъпковото моторче е нормално да цъка релето над казанчето но колата трябва да изгасне.Почти сигурно е че е от стъпковото моторче.Трябва да отидеш на диагностика
Коментар
-
Хайде и аз да се включа към проблема на колегата ivan_dmx.Имах съмнение дали не е МПХ и го почистих.Беше доста черно (омаслено).Когато двигателя е студен имам чувството,че работи на 2-3 цилиндъра.След като загрее се оправя.Та въпросът ми е къде може да бъде проблема?МПХ или други датчици?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
piperoni написа:Имах същия проблем.Смених стъпковия мотор с чисто нов и се оправи.Това,че си го чистил не означава,че работи.това с почистването на стъпков мотор си е загуба на време и средства и залъгалка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар