Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..АКУМУЛАТОР...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Това имах предвид..

    Коментар


      #47
      Има ли значение като свалям да чистя клемите , дали ше сваля първо + или - ?

      Коментар


        #48
        hwarang написа:
        Има ли значение като свалям да чистя клемите , дали ше сваля първо + или - ?
        препоръчва се първо ’-’ да се сваляпосле ’+’после ги чистишзакачаш ’+’закачаш’-’

        Коментар


          #49
          Купих си преди малко акумулатор,защото моя беше умрял , Монбат Премиум 50 амперчаса +30% старт пауър. Карах я доста да загрее до средната черта , стигнах си в къщи и я загасих.Запали от раз после. Ще я тествам тия дни да видя как е и ще пиша в крайна сметка дали е било от акумулатора.

          Коментар


            #50
            Колата вече е оправена , оказа се акумулатор

            Коментар


              #51
              Пич само да те попитам колко пъти ти казах, че е акумулатора?????????????? И ти никой не искаше да послушаш и си караше колата развалена, сигурно си псувал и марката, а и другите са ти се смяли, че е буташ. Затова понякога се вслушвай в чуждите приказки....
              MB 280 S W108 67' - pickUp
              MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
              ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
              Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
              office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

              Коментар


                #52
                аз пък нещо не съм убеден, я ако има пак проблеми - да пишеш

                Коментар


                  #53
                  добре де ,защо студена пали ,а топла не е искала?ако беше акумулатор ,нямаше ли да е обратното?или е акумулатор +допълнителен дефект?пиши ако пак го прави на топъл двигател.
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар


                    #54
                    На баща ми на един колега абсолютно същия проблем на същата кола с нов акумулатор. И той мина през 100 сервиза, стартери, четки и глупости и няма оправия. След неколкократни съвети да вземе акумулатор на заем и да пробва накрая се оказа, че новия му "акумулатор" МонБат е пил кафе за има-няма 3 месеца. Прекъсната клетка или нещо такова, ама що пали като е студена не знам.
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #55
                      spark написа:
                      На баща ми на един колега абсолютно същия проблем на същата кола с нов акумулатор. И той мина през 100 сервиза, стартери, четки и глупости и няма оправия. След неколкократни съвети да вземе акумулатор на заем и да пробва накрая се оказа, че новия му "акумулатор" МонБат е пил кафе за има-няма 3 месеца. Прекъсната клетка или нещо такова, ама що пали като е студена не знам.
                      единствено се сещам за - при студена кола и ДВГ на 100 000+ км - по-големите луфтове --> по-леко развъртане на ДВГ,като загрее --> луфтовете намалят --> по-трудно развъртане на ДВГ

                      Коментар


                        #56
                        hwarang написа:
                        Колата вече е оправена , оказа се акумулатор
                        пич тва ми прилича наи вече на кола с гояамо предварение дето се вика по старому и прави номерата точно когато е е топла понеже компресияата в двигатея се увеличава но си смени и акомулатора и ощте нещо не се вижда на клипа стрелките дали отиват на макс след опита ти за завартане ако скачат в краино горно положение е акомулатор просто като започне да се заржда и се скапва ако искаш мога да ти подаря още един такав който си имам в нас и е свален от моята успех Bravo_f просто погледни от коя дата ми е коментара патих сащото и за това ти го написах а старя акомулатор ако искаш може да го подариш на някои пич с трабант или варбург варши му идеална работа ма тва е фиат все пак и си иска ток за палене и изискването е 60-70 амперчаса акомулатор не си прави гаргара с колата и тоя ша се сасипе ако е по малак от това дето ти го написах от мен толкова по темата успех и за в бадещеП.С. ФИАТА СИ Е ГОТИНА КОЛА СТИГА ДА ИМА КОИ ДА ГО ОЦЕНИ

                        Коментар

                        Working...
                        X