Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..АКУМУЛАТОР...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ето вижте. http://vbox7.com/play:1c0eb93dАкумулатор има , защото фаровете си светят.Ако след два часа отида , като е изстинала - ще запали.Вече 3 месеца немогат да открият каква е причината.

    Коментар


      #32
      Приятел стига се излага да те бутат хората, да идва да те дърпа някой, да не можеш да запалиш, после фиат чупена марка и т.н. Моят съвет - сложи от някой познат акумулатора (дано поне той да е изряден) и карай за да видиш дали от там не е проблема щом стартера ти е рециклиран. Незнам как може да продължаваш да караш колата при положение, че може (а и ) те оставя постоянно на пътя. На вуйна ми корсичката 4 акумулатора изплюва вече ей така същия проблем гърмят клетки, не пали, ама естествено че фарове ще има все пак има ток, но не е достатъчен да възбуди ДВГ. Влез малко в час, а недей тръгвай по-дългия път за да отстраниш малкия проблем - почни първо акумулатора пък после ако не - беги на ЕЛКОН. Със здраве да е караш
      MB 280 S W108 67' - pickUp
      MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
      ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
      Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
      office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

      Коментар


        #33
        Ако е прецакан акумулатора , защо го прави като карам и загрее колата , а на студено пали ?http://vbox7.com/play:1c0eb93d

        Коментар


          #34
          така,днес ти изгледах клипчето ,като не можеш да обясниш какво ти е,провери си кабела от +са на акумолатора до стартера и - от акумулатора до калника и от калника до двигекля и скоростите,някъде където описах имаш окислена или хлабава връзка на силовия кабелогледай си и клемите на акумулатора
          типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
          хюндай акцент 1.5 CNG
          киа каренс +метан

          Коментар


            #35
            Защото сигурно като го караш и не ти зарежда качествено, или пък някъде се губи връзката като загрее защо не престанеш да филосостваш и не опиташ нещо от препоръчаните ти неща за да ти се оправи колата?!?!
            MB 280 S W108 67' - pickUp
            MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
            ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
            Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
            office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

            Коментар


              #36
              Не се правя на философ. Пробвал съм повечето неща , които са ми препоръчали колегите от форума.dan4o ,ще направя това дето ми каза , дано се оправи.

              Коментар


                #37
                Батка земи наистина смени акумулатора с на някой познат - не казвам, че съм 100% прав, но ако опиташ няма да те заболи главата
                MB 280 S W108 67' - pickUp
                MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
                ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
                Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
                office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

                Коментар


                  #38
                  Все пак искам да помоля следните потребители да си кажат мнението след като видят клипа:wwalker,spark,u_bo,stanley_hacker,Atanas71Ет о клипа: http://vbox7.com/play:1c0eb93d

                  Коментар


                    #39
                    Какво има да го гледат? Ходи си направи стартера. Най вероятно затяга и има износени втулки. За по сигорно когато прави това извади кабети на свещите и виж дали ще прави пак така. При положение че прави същото е стартера. Но ако се оправи вартенето е проблем. Има рано подаване на искрата *вероятноста е малка*. Тогава пак пиши да видим какво може да направим за теб. :D

                    Коментар


                      #40
                      Страртера ми е ремонтиран..

                      Коментар


                        #41
                        Тогава направи опита който ти казах.

                        Коментар


                          #42
                          Нищо не си казал за свещите... Какъв цвят са, сменяни ли са, а кабелите сменяни ли са? Развий всички свещи им направи една снимка. Ако прегряват свещите, също може да не запалиш на топла кола.
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #43
                            пич тва ми прилича наи вече на кола с гояамо предварение дето се вика по старому и прави номерата точно когато е е топла понеже компресияата в двигатея се увеличава но си смени и акомулатора и ощте нещо не се вижда на клипа стрелките дали отиват на макс след опита ти за завартане ако скачат в краино горно положение е акомулатор просто като започне да се заржда и се скапва ако искаш мога да ти подаря още един такав който си имам в нас и е свален от моята успех

                            Коментар


                              #44
                              Колата не завърта двигателя...

                              Коментар


                                #45
                                hwarang написа:
                                Колата не завърта двигателя...
                                двигатея го заварта стартера колега а не колата нещо маи си в грешка javascript:emoticon(’’)

                                Коментар

                                Working...
                                X