Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..АКУМУЛАТОР...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега моята кола е Брава със двигател като твоя и поне при моята стартера има втулки,казах ти че аз го имах същия проблем когато колата ми загрее не иска да запали но студена ли е няма проблем пали от раз.Реших си проблема като си взех стартер втора употреба за 80 лв.

    Коментар


      #17
      Начи стартера е изцяло ремонтиран , сега го прави по-рядко,но продължава да го прави , като е загряла пали по-трудничко , според мен нещо не достига тока както трябва. Днеска го направи само 1 път.Като не иска да пали лампичките по таблото замижават ... ще пробвам с друг акумулатор в Неделя ще пиша дали се е оправила с друг акумулатор. Стискайте палци

      Коментар


        #18
        щом ти замижават ->пада напрежението или от голям ток ,или от лоша връзка,маса ма мотора илинякъде другаде.не е акумулатор,на студено нямаше да можеш да палишако си спомняш в предината тема ти казах че е стартер.ако свалиш стартера вероятно ще върти трудно когато е студен и още по трудно когато е топъл-първи вариант,или заклинила четка,но заклинилата четка прави проблем на студено ,за това клоня към първия вариянтпроблем с магнитния включвател нямаш(това дет му викаш шалтер) иначе нямаше да ти примигат лампитеоправя се с друг сартер ,или го раглобяваш ,намираш от къде прави проблема,оправяш го и си го монтираш обратномастора ...............после ще каже че мноо е износен ,не подлежи на ремонт...ай да не съм черноглед,може и да го оправи.
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #19
          Колега не си прочел кво съм писал , стартера вече беше на ремонт , смениха ми шалтера и ми почистиха бендикса. Стартера е изряден. Четките също.Ще отида при един приятел има познат ел техник в един сервиз в Овча Купел. Възможно е да е алтернатора да не ми зарежда акумулатора , да е изгорял някой диод и да става така... или както казваш ти вече нещо кабеляците да не са , като хората... Може и да е контактния ключ. Затова първо ще пробвам с друг акумулатор , за да изключвам едно по едно.Надявам се проблема да не е маханичен...

          Коментар


            #20
            hwarang написа:
            Колега не си прочел кво съм писал , стартера вече беше на ремонт , смениха ми шалтера и ми почистиха бендикса. Стартера е изряден. Четките също.Ще отида при един приятел има познат ел техник в един сервиз в Овча Купел. Възможно е да е алтернатора да не ми зарежда акумулатора , да е изгорял някой диод и да става така... или както казваш ти вече нещо кабеляците да не са , като хората... Може и да е контактния ключ. Затова първо ще пробвам с друг акумулатор , за да изключвам едно по едно.Надявам се проблема да не е маханичен...
            познах първия път и имам чувство че пак ще позная
            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
            хюндай акцент 1.5 CNG
            киа каренс +метан

            Коментар


              #21
              Ето как пали колата като е студена , нормален ли е този звук на двг. http://vbox7.com/play:6334da49

              Коментар


                #22
                колега, преди няколко месеца баща ми имаше подобен проблем с lancia kappa. Като загрее колата и я загасиш палеше мн трудно и даваше грешка на компютъра. Този проблем не се оправя от баш-маистори в гаражи. Аз лично ти препоръчвам да отидеш на диагностика някъде. Ако искаш на 4ти км има сервиз специализиран с италиански автомобили и там ще ти кажат най-добре какъв е проблема. Иначе така всеки пут ще ти казват нещо различно и ще си ти взимат парите докъто не продадеш колата. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех

                Коментар


                  #23
                  ти сега баш на края нищо не писа.Сигурно доста хора искат да разберат какво е станало ??
                  Bravo HGT 2.0 20V

                  Коментар


                    #24
                    Аз също правих стартер,но се оказа че четките са заминали и имаше разпоени намотки на ротора и следователно не искаше да пали и даваше косумация на ток.Сега вече всичко е наред!

                    Коментар


                      #25
                      Re: Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..

                      hwarang написа:
                      Днеска го обслужиха 350 лв. всичко ремъци, ролки, масла и филтри.Това дето не пали, уж било от шалтера дето подавал ток към стартера, НО на баба им фърчилото, оправили го били уж, ама НЕ! Са продължава да ми го прави, за тоя шалтер да ми го оправат ми взеха 50 лв. ?Сега кво да ги права да хода да ги наритам освен???E това прави: http://www.vbox7.com/play:44b3f8b2 При бутане на скорост пали отраз
                      ами толкова добре са ти оправили стартера че да си беше взил нов 120лв без отстъпка кам 85-90 със отстъпката която ползва сервизат атова което те са направили е да ти проверят алтернатора и да ти сменят четките ама може само да са го раздвижили ако изобщо са го отваряли
                      Subaru B9 tribeca 3.0
                      Peugeot 307 04
                      Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                      Fiat Brava 1.6 16V 103

                      Коментар


                        #26
                        Още не са ми откриили проблема. Вече понякога не иска да пали и като поизстине , преди малко бях в студентски град беше на 4тата чертичка изгасих я да си платя интернета и се връщам и опааааааа не искаше да палне. Един приятел дойде и ме бутна и запалих на 2ра , няма ядове.Чудя се дали е възможно да е от алтернатора.Да не зарежда акумулатора , щото сега се кара на фарове и на пуснато парно (перката върти) и харчи повече ток. Лятото като не трябваше да се кара на фарове и на парно палеше,като стане студена. Ако я оставя една нощ да не пали и на другата сутрин отида си пали без проблеми.

                        Коментар


                          #27
                          hwarang написа:
                          Още не са ми откриили проблема. Вече понякога не иска да пали и като поизстине , преди малко бях в студентски град беше на 4тата чертичка изгасих я да си платя интернета и се връщам и опааааааа не искаше да палне. Един приятел дойде и ме бутна и запалих на 2ра , няма ядове.Чудя се дали е възможно да е от алтернатора.Да не зарежда акумулатора , щото сега се кара на фарове и на пуснато парно (перката върти) и харчи повече ток. Лятото като не трябваше да се кара на фарове и на парно палеше,като стане студена. Ако я оставя една нощ да не пали и на другата сутрин отида си пали без проблеми.
                          гаранция че не е от това,освен ако не си сваляш аку-то да го зареждаш в къщи , ама се съмнявам да го правиш

                          Коментар


                            #28
                            Да бе верно , то нямаше да имам фарове ако не зареждаше ... а фарове си имам.

                            Коментар


                              #29
                              Дано да ти е от полза: при мен и при някои колеги от форума се оказа стартерния ключ - като завъртиш на стартер не подава ток на бобините както трябва. Иначе на бутане си пали без проблем.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар


                                #30
                                това най-лесно се пробва със ’стартерен бутеон’ във всеки автомагазин ги продават.за около 2 - 3 лв.вместо през ключа - даваш ток на стартера през бутона нали най-скъпите коли са така - с бутон СТАРТ

                                Коментар

                                Working...
                                X