Колега моята кола е Брава със двигател като твоя и поне при моята стартера има втулки,казах ти че аз го имах същия проблем когато колата ми загрее не иска да запали но студена ли е няма проблем пали от раз.Реших си проблема като си взех стартер втора употреба за 80 лв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..АКУМУЛАТОР...
Collapse
X
-
Начи стартера е изцяло ремонтиран , сега го прави по-рядко,но продължава да го прави , като е загряла пали по-трудничко , според мен нещо не достига тока както трябва. Днеска го направи само 1 път.Като не иска да пали лампичките по таблото замижават ... ще пробвам с друг акумулатор в Неделя ще пиша дали се е оправила с друг акумулатор. Стискайте палци
Коментар
-
щом ти замижават ->пада напрежението или от голям ток ,или от лоша връзка,маса ма мотора илинякъде другаде.не е акумулатор,на студено нямаше да можеш да палишако си спомняш в предината тема ти казах че е стартер.ако свалиш стартера вероятно ще върти трудно когато е студен и още по трудно когато е топъл-първи вариант,или заклинила четка,но заклинилата четка прави проблем на студено ,за това клоня към първия вариянтпроблем с магнитния включвател нямаш(това дет му викаш шалтер) иначе нямаше да ти примигат лампитеоправя се с друг сартер ,или го раглобяваш ,намираш от къде прави проблема,оправяш го и си го монтираш обратномастора ...............после ще каже че мноо е износен ,не подлежи на ремонт...ай да не съм черноглед,може и да го оправи.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Колега не си прочел кво съм писал , стартера вече беше на ремонт , смениха ми шалтера и ми почистиха бендикса. Стартера е изряден. Четките също.Ще отида при един приятел има познат ел техник в един сервиз в Овча Купел. Възможно е да е алтернатора да не ми зарежда акумулатора , да е изгорял някой диод и да става така... или както казваш ти вече нещо кабеляците да не са , като хората... Може и да е контактния ключ. Затова първо ще пробвам с друг акумулатор , за да изключвам едно по едно.Надявам се проблема да не е маханичен...
Коментар
-
hwarang написа:Колега не си прочел кво съм писал , стартера вече беше на ремонт , смениха ми шалтера и ми почистиха бендикса. Стартера е изряден. Четките също.Ще отида при един приятел има познат ел техник в един сервиз в Овча Купел. Възможно е да е алтернатора да не ми зарежда акумулатора , да е изгорял някой диод и да става така... или както казваш ти вече нещо кабеляците да не са , като хората... Може и да е контактния ключ. Затова първо ще пробвам с друг акумулатор , за да изключвам едно по едно.Надявам се проблема да не е маханичен...типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Ето как пали колата като е студена , нормален ли е този звук на двг. http://vbox7.com/play:6334da49
Коментар
-
колега, преди няколко месеца баща ми имаше подобен проблем с lancia kappa. Като загрее колата и я загасиш палеше мн трудно и даваше грешка на компютъра. Този проблем не се оправя от баш-маистори в гаражи. Аз лично ти препоръчвам да отидеш на диагностика някъде. Ако искаш на 4ти км има сервиз специализиран с италиански автомобили и там ще ти кажат най-добре какъв е проблема. Иначе така всеки пут ще ти казват нещо различно и ще си ти взимат парите докъто не продадеш колата. Надявам се да съм ти бил полезен. Успех
Коментар
-
lild
Аз също правих стартер,но се оказа че четките са заминали и имаше разпоени намотки на ротора и следователно не искаше да пали и даваше косумация на ток.Сега вече всичко е наред!
Коментар
-
Re: Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..
hwarang написа:Днеска го обслужиха 350 лв. всичко ремъци, ролки, масла и филтри.Това дето не пали, уж било от шалтера дето подавал ток към стартера, НО на баба им фърчилото, оправили го били уж, ама НЕ! Са продължава да ми го прави, за тоя шалтер да ми го оправат ми взеха 50 лв. ?Сега кво да ги права да хода да ги наритам освен???E това прави: http://www.vbox7.com/play:44b3f8b2 При бутане на скорост пали отразSubaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Още не са ми откриили проблема. Вече понякога не иска да пали и като поизстине , преди малко бях в студентски град беше на 4тата чертичка изгасих я да си платя интернета и се връщам и опааааааа не искаше да палне. Един приятел дойде и ме бутна и запалих на 2ра , няма ядове.Чудя се дали е възможно да е от алтернатора.Да не зарежда акумулатора , щото сега се кара на фарове и на пуснато парно (перката върти) и харчи повече ток. Лятото като не трябваше да се кара на фарове и на парно палеше,като стане студена. Ако я оставя една нощ да не пали и на другата сутрин отида си пали без проблеми.
Коментар
-
u_bo
hwarang написа:Още не са ми откриили проблема. Вече понякога не иска да пали и като поизстине , преди малко бях в студентски град беше на 4тата чертичка изгасих я да си платя интернета и се връщам и опааааааа не искаше да палне. Един приятел дойде и ме бутна и запалих на 2ра , няма ядове.Чудя се дали е възможно да е от алтернатора.Да не зарежда акумулатора , щото сега се кара на фарове и на пуснато парно (перката върти) и харчи повече ток. Лятото като не трябваше да се кара на фарове и на парно палеше,като стане студена. Ако я оставя една нощ да не пали и на другата сутрин отида си пали без проблеми.
Коментар
-
u_bo
това най-лесно се пробва със ’стартерен бутеон’ във всеки автомагазин ги продават.за около 2 - 3 лв.вместо през ключа - даваш ток на стартера през бутона нали най-скъпите коли са така - с бутон СТАРТ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар