Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..АКУМУЛАТОР...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo-тo дето не иска да пали като е топло ..АКУМУЛАТОР...

    Колата вече е оправена , оказа се акумулатор

    #2
    Това ми прилича като за нов акумулатор
    Fiat Bravo 1.2 16v
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

    Коментар


      #3
      Стегни хубаво клемите на акумулатора и пробвай и с друг. Кода ти виждам не изгасва, така че може и да е имобилайзера. Добре е да пробваш и с друг МАП сензор. Абе причини много... луда работа. Може и нещо елементарно от горните да е.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Кода ти не изгасва, какво палене очакваш тогава. Наистина понякога пали и докато кода свети, но това най-често става след като си угасил без да искаш колата и дадеш само на контакт и не е нужно да активираш имобилайзера отново.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          ако продължаваш да я мъчиш колата с червения ключ... ще береш доста ядове.я пусни едно видео със синия ключ

          Коментар


            #6
            Приятелю,я се поинтересуваи да не би случаино да не са ти зацепили ремъчето на ангренажа както трябва тия "баш"майстори.може и да е някаква глупост-паднал акумолатор,хлабави клеми.мотора не ти върри.ако е ремък не я караи така да не стане голямата беля

            Коментар


              #7
              Цялото обслужване е направено днеска(ремъка също).Със синия ключ ми гасне всеки път кода, откакто разбрах , че се кара с него. Но колата прави същата история като загрее.От сервиза са свалили стартера и са го дали на някакъв си техен майстор където прави стартери , оказва се че бил зацепил шалтера,но явно има и друго.Взел е 44лв. тоя муньо , незнам дали го е сменил или го поправил само , ясно е че не я е оправил.Добре , че шефа на сервиза е приятел на баща ми и каза утре да я закараме пак , няма да ни взимат кинти за свалянето и ремонтирането обратно на стартера.Но ония сигурно пак ще вземе пари... и ако не ми го оправи ше хода аз да си ги взема от него лично... Иначе не са втулки , щото моя стартер няма втулки , а е бил на лагери.Относно прегледа казаха , че всичко по колата е наред предницата е в мн добро състояние , шефа на сервиза каза , че по двигатела няма никакви течове и че колата е добра... само тва да го оправат.Ако утре вечерта пак не са я оправили , ще видя какво ще правя... Аз му викам на баща ми кажи му да ми проверат хубаво токовете и дали дава навсякъде добър контакт ... той вика ти не ме учи мене те са майстори знаят кво да прават , даже преди малко ми разправя (щоот ааз му казвам вие какви възможни причини ми давате) , той вика още малко ме подразни и ще те остава да ходат момчетата от форума на ФИАТ да ти я прават... и съм в шах и мат... Най-странното е , че не го прави всеки път , примерно чертичката беше над средната , баща ми каза , че гасил и палил 5-6 пъти и пали.Викам му добре отивам аз да я тествам. Източих я на 2 и 3 да загрее и я загасих и тръгвам да пала и К... ми Янко неще ... бутнах я и запали отраз.Думичките! Модераторски екип на fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Стига си се ядосвал,не е болка за умиране,щом другото и е наред на колата.Ако тия се лигават ходи на друг майстор.Мога да ти препоръчам един,от който съм много доволен.Нещо по запалването е това добре......но тия майстори казват ли какво или само гадаят?

                Коментар


                  #9
                  Нищо не са успели да открият , не са ми взимали пари.. утре ще гледат бендикса..А имам въпрос , нормално ли е след смяна на малко , ремъци , ролки , филтри , колата да ми работи по-шумно и като е изключена от скорост на 900 оборота вибрира или тресе (от маслото ми е останало 1,300 литра в тубата)

                  Коментар


                    #10
                    hwarang написа:
                    Нищо не са успели да открият , не са ми взимали пари.. утре ще гледат бендикса..А имам въпрос , нормално ли е след смяна на малко , ремъци , ролки , филтри , колата да ми работи по-шумно и като е изключена от скорост на 900 оборота вибрира или тресе Rolling Eyes (от маслото ми е останало 1,300 литра в тубата) Rolling Eyes
                    нормално е ако са ти зацепили грешно ремъка

                    Коментар


                      #11
                      Другия момент е , че от 2-3 дни карам колата на баща ми докато той се занимава с моята(неговата е Audi 100 96г.) , възможно ли е заради това да ми се струва , че е по-шумна мойта. И забравих да поясня , тва тресене на 900 оборота става като загрее примерно в задръстване( се едно минавам по-жълтите павета - звука е същия , разбира се доста доста по-тих , но некво такова тресане)

                      Коментар


                        #12
                        Стига да не е зацепен ремъка може да тресе.Вече ти писах за това,че може проблема да ти е оттам......А може и двигателя да има проблем и да са го били набамкали с добавки преди да я вземеш.

                        Коментар


                          #13
                          "Тресенето" може да е от включването на втората степен на перката на вентилатора. Вероятно първата степен не ти работи, а втората си се усеща леко дори на волана. Така, че да ти проверят и буксата на перката на радиатора.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Ако са зацепили ремъка грешно трябва двигателя да е доста шумен и да трака, едва ли да е това. Какво масло са ти сложили? Нормално е като се качиш от ауди 100 бравото да ти се струва шумно. Нестабилноста в работата на двигателя я свързвам с някакво натоварване, провери на място какво напрежение ти подава генератора в клемите на ак-ра, понеже при мен имаше такъв проблем не зареждаше и след като се покара остава малко ток, който не успява да завърти стартера, а след като акумулатора постои и се самозарежда и успяваш да запалиш, затова казваш, че при загряла кола не пали. Много вероятно е да е заминала някоя свещ, или проблем по кабелите.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              Маслото е е Motul 10W40 , да усеща се на волана тресенето , начи може да е от перката... деба как се дразна свикнах с тва ауди и са фиата ми се струва малко като каручка Ама ще си го карам , щом съм си го избрал , харесва ми..Дано го оправят по-бързо.. утре вечерта ще пиша какво е станало с колата дали са открили проблема.

                              Коментар

                              Working...
                              X