Стегни хубаво клемите на акумулатора и пробвай и с друг. Кода ти виждам не изгасва, така че може и да е имобилайзера. Добре е да пробваш и с друг МАП сензор. Абе причини много... луда работа. Може и нещо елементарно от горните да е.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Кода ти не изгасва, какво палене очакваш тогава. Наистина понякога пали и докато кода свети, но това най-често става след като си угасил без да искаш колата и дадеш само на контакт и не е нужно да активираш имобилайзера отново.
Приятелю,я се поинтересуваи да не би случаино да не са ти зацепили ремъчето на ангренажа както трябва тия "баш"майстори.може и да е някаква глупост-паднал акумолатор,хлабави клеми.мотора не ти върри.ако е ремък не я караи така да не стане голямата беля
Цялото обслужване е направено днеска(ремъка също).Със синия ключ ми гасне всеки път кода, откакто разбрах , че се кара с него. Но колата прави същата история като загрее.От сервиза са свалили стартера и са го дали на някакъв си техен майстор където прави стартери , оказва се че бил зацепил шалтера,но явно има и друго.Взел е 44лв. тоя муньо , незнам дали го е сменил или го поправил само , ясно е че не я е оправил.Добре , че шефа на сервиза е приятел на баща ми и каза утре да я закараме пак , няма да ни взимат кинти за свалянето и ремонтирането обратно на стартера.Но ония сигурно пак ще вземе пари... и ако не ми го оправи ше хода аз да си ги взема от него лично... Иначе не са втулки , щото моя стартер няма втулки , а е бил на лагери.Относно прегледа казаха , че всичко по колата е наред предницата е в мн добро състояние , шефа на сервиза каза , че по двигатела няма никакви течове и че колата е добра... само тва да го оправат.Ако утре вечерта пак не са я оправили , ще видя какво ще правя... Аз му викам на баща ми кажи му да ми проверат хубаво токовете и дали дава навсякъде добър контакт ... той вика ти не ме учи мене те са майстори знаят кво да прават , даже преди малко ми разправя (щоот ааз му казвам вие какви възможни причини ми давате) , той вика още малко ме подразни и ще те остава да ходат момчетата от форума на ФИАТ да ти я прават... и съм в шах и мат... Най-странното е , че не го прави всеки път , примерно чертичката беше над средната , баща ми каза , че гасил и палил 5-6 пъти и пали.Викам му добре отивам аз да я тествам. Източих я на 2 и 3 да загрее и я загасих и тръгвам да пала и К... ми Янко неще ... бутнах я и запали отраз.Думичките! Модераторски екип на fiat-bg.org
Стига си се ядосвал,не е болка за умиране,щом другото и е наред на колата.Ако тия се лигават ходи на друг майстор.Мога да ти препоръчам един,от който съм много доволен.Нещо по запалването е това добре......но тия майстори казват ли какво или само гадаят?
Нищо не са успели да открият , не са ми взимали пари.. утре ще гледат бендикса..А имам въпрос , нормално ли е след смяна на малко , ремъци , ролки , филтри , колата да ми работи по-шумно и като е изключена от скорост на 900 оборота вибрира или тресе (от маслото ми е останало 1,300 литра в тубата)
Нищо не са успели да открият , не са ми взимали пари.. утре ще гледат бендикса..А имам въпрос , нормално ли е след смяна на малко , ремъци , ролки , филтри , колата да ми работи по-шумно и като е изключена от скорост на 900 оборота вибрира или тресе Rolling Eyes (от маслото ми е останало 1,300 литра в тубата) Rolling Eyes
Другия момент е , че от 2-3 дни карам колата на баща ми докато той се занимава с моята(неговата е Audi 100 96г.) , възможно ли е заради това да ми се струва , че е по-шумна мойта. И забравих да поясня , тва тресене на 900 оборота става като загрее примерно в задръстване( се едно минавам по-жълтите павета - звука е същия , разбира се доста доста по-тих , но некво такова тресане)
Стига да не е зацепен ремъка може да тресе.Вече ти писах за това,че може проблема да ти е оттам......А може и двигателя да има проблем и да са го били набамкали с добавки преди да я вземеш.
"Тресенето" може да е от включването на втората степен на перката на вентилатора. Вероятно първата степен не ти работи, а втората си се усеща леко дори на волана. Така, че да ти проверят и буксата на перката на радиатора.
Ако са зацепили ремъка грешно трябва двигателя да е доста шумен и да трака, едва ли да е това. Какво масло са ти сложили? Нормално е като се качиш от ауди 100 бравото да ти се струва шумно. Нестабилноста в работата на двигателя я свързвам с някакво натоварване, провери на място какво напрежение ти подава генератора в клемите на ак-ра, понеже при мен имаше такъв проблем не зареждаше и след като се покара остава малко ток, който не успява да завърти стартера, а след като акумулатора постои и се самозарежда и успяваш да запалиш, затова казваш, че при загряла кола не пали. Много вероятно е да е заминала някоя свещ, или проблем по кабелите.
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Маслото е е Motul 10W40 , да усеща се на волана тресенето , начи може да е от перката... деба как се дразна свикнах с тва ауди и са фиата ми се струва малко като каручка Ама ще си го карам , щом съм си го избрал , харесва ми..Дано го оправят по-бързо.. утре вечерта ще пиша какво е станало с колата дали са открили проблема.
Коментар