Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 моно - работи като дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Neno Er написа:
    NikMar написа:
    Не може да се разменят защото те са в един корпус и конструкцията е така че захранващия кабел няма как да го обърнеш за да подадеш на необходимия цилиндър, т.е. подава се едновремено на 1-4, 2-3, а захранващия кабел подава постгоянен "+" и компа подава "-" за съответната секция.
    Може, може.Говорим за две бобини като два отделни елемента от системата за запалване.Разменят се двете бобини и кабелите се подреждат по реда от пред на зад 3, 2, 1, 4. Захранващите кабели се слагат както са си били.Смених бобината и заспа.В описанието и е написано, че се състои от една първична и две вторични, високоволтови намотки в един корпус. Ако правилно съм превел от руски. И пак сега като гледам схемата на Данчо, нещо според мен не е на ред.Не може от една намотка в която се индуктира ЕДС, да излизат два плюса и от там на свещите. Най-вероятно е както в описанието. Две вторични намотки с обща маса. Благодаря на всички за отделеното внимание.Вторичната намотка трябва да е една. Тока през работещите свещи е в различни посоки. Веригата се затваря през двигателя. Но може да има и такъв вариант - с две вторични, но къде е масата? Изобщо бобината има ли електрически контакт с корпуса на ДВГ. Ако няма, е с една вторична намотка.чичо Нено
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Danchojn,Представил си своето мнение към моето. Може би е грешка Ето какво пише в описанието на новата бобина: Катушки зажигания-ето, по существу трансформаторъй: у них магнитнъй,железнъй сердечник с первичнъйми и вторичнъйми обмотками, каторъйе отделенъй друг от друга. Объйчно у многокатушнъйх системах-одинаковое соединение на масу и в первичной и в вторичной обмотке.По въпроса не налагам мнение, а така мисля. В спора се ражда истината.Пък и няма нужда повече да спорим. При такъв отказ, след проверка на свещи и кабели се проверява бобината и при пробила- самяна.чичо Нено
      Fiat Punto 1,1- 1996г.
      газ-бензин , "Lovato"

      Коментар


        #33
        Да, грешка е!Объйчно у многокатушнъйх системах-одинаковое соединение на масу и в первичной и в вторичной обмотке. Ако има общо съединение на маса, сте напълно прав. Вторичните намотки са явно две, с общ извод. Сигурно е друг вариант. Информацията по-горе съм я взел точно от ръководството за експлоатация на това Пунто. Важното, е че сте решили проблема.Със здраве!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          И все пак, нещата при вас не изглеждат ли така?
          Прикачени файлове
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #35
            Отлично,Така е само, че не знам плюса и минуса дали са от тези изводи на ЕКУ-то.Ще ги научачичо Нено
            Fiat Punto 1,1- 1996г.
            газ-бензин , "Lovato"

            Коментар


              #36
              Neno Er написа:
              Отлично,Така е само, че не знам плюса и минуса дали са от тези изводи на ЕКУ-то.Ще ги научачичо Нено
              Така и не разбрах какво стана с колата,оправи ли я не ли.Смени ли тая прословута бобина?
              Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

              Коментар


                #37
                YAROSHKH написа:
                Да се включа и Аз.... Според миризмата зад ауспуха , няма правилно изгаряне. Ако шума е неравномерен, имаме и лоша работа в един от цилиндрите. ПРи подаване на газ, колебанията се загубват от високата честота на въртене... Всичко това ме навежда на мисъл, че нямаме правилно горене в ЕДИН цилиндър, което няма - АМА НИЩО ОБЩО със стъпков мотор. По-вероятно е , да има остарели кабели за свещи (провеждащи лошо ток) или пък самите свещи вече да са за смяна. Оттам нататък - само сервиз може да определи ...
                Ристи4,ебах го тоя нос който го извади бе мен той бил цяла сонда бе пи4 :D :D
                Bradwa 1.8-goliama pri tova

                Коментар


                  #38
                  Shadowandust написа:
                  Neno Er написа:
                  Отлично,Така е само, че не знам плюса и минуса дали са от тези изводи на ЕКУ-то.Ще ги научачичо Нено
                  Така и не разбрах какво стана с колата,оправи ли я не ли.Смени ли тая прословута бобина?
                  Ами прочетете по-нагоре.И все пак.Смених я с нова "магнети-марели"и колта върви както преди.чичо Нено
                  Fiat Punto 1,1- 1996г.
                  газ-бензин , "Lovato"

                  Коментар


                    #39
                    Проблема е в бубината! Специфично за тези фиати е, че много често дефектират бубините!

                    Коментар

                    Working...
                    X