Danchojn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.1 моно - работи като дизел
Collapse
X
-
Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
-
Изгорял вторична намотка на бобината се хваща само на осцилоскоп/мототестер/ на обикн. диагностика не можеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Shadowandust написа:...преди да почне да прекъсва постояно двигателя не работеше понякога равномерно като е загрял!Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Колега, мисля че малко прибързано си направи изводите . С ЕДНО запитване за ЕДНА част... Ето на това му се вика ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА !Аз, като бивш Търговски представител на фирма за внос на авточасти (Не е ИТАЛБУЛКОМ - споко ! ), мога да кажа , че фирмата има много плюсове. И спрямо цени и спрямо качество на части.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
YAROSHKH написа:Колега, мисля че малко прибързано си направи изводите . С ЕДНО запитване за ЕДНА част... Ето на това му се вика ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА !Аз, като бивш Търговски представител на фирма за внос на авточасти (Не е ИТАЛБУЛКОМ - споко ! ), мога да кажа , че фирмата има много плюсове. И спрямо цени и спрямо качество на части.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Neno Er написа:YAROSHKH написа:Колега, мисля че малко прибързано си направи изводите . С ЕДНО запитване за ЕДНА част... Ето на това му се вика ПРЕДСТАВИТЕЛНА ИЗВАДКА !Аз, като бивш Търговски представител на фирма за внос на авточасти (Не е ИТАЛБУЛКОМ - споко ! ), мога да кажа , че фирмата има много плюсове. И спрямо цени и спрямо качество на части.Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Shadowandust написа:Моята е Магнети Марели,ще излъжа за цената но беше 60 +-2лв,поръцах след два цаса я взех и сложих. ПП:и колега Neno Er ако ти се наложи да караш така колата,задължително на газ!!!http://www.axm-auto.com/ -виж тука цените,ако не си го направил вече.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Neno Er написа:Danchojn написа:Точно така! Бобината има само една вторична намотка и тя е за два цилиндъра, респективно две свещи. Винаги има искри в два цилиндъра. Във вашия случай ако едната бобина не дава искри, няма как да работи на 3 цилиндъра - работи на два.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
И в наше село собственика на най-обортното магазинче за авточасти му викат Оргиналното , всичко при него е оргинално, независимо от ниската цена, но пък на майтап ми намери капачка за разш. съд точно като оргиналната за 3лв , а в софия като загубих моятаа чаках 1 чадс да ми донесат някаква за 10 лв дето не вършеше работаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Да, искра има винаги в два цилиндъра, но запалване(възпламеняване) само в този, който е пълен с горивна смес. Няма нищо чудно в принципа и на работа. Това е може би най простата запалителна система, без дистрибутор. Ползва се от доста марки автомобили.До чичо Нено: Ако наистина отсъства горене само в един цилиндър, може да замените неговата свещ. Свещите за подобен тип запалителна система имат често керамичен резистор, който може да е дефектирал. Възможно е и да е пробила, така ток през нея ще тече, но няма да има искра. Подобна повреда обаче е видима с просто око. Друго което може да направите е да размените двете бобини. Ако пак не работи същия цилиндър, очевидно не е бобина. Ако обаче проблема се премести извода е обратния.Прочетох отново написаното по-горе. Разменете бобините и ще установите проблема. Много вероятно е да има закъсена бобина!Успех!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Да, искра има винаги в два цилиндъра, но запалване(възпламеняване) само в този, който е пълен с горивна смес. Няма нищо чудно в принципа и на работа. Това е може би най простата запалителна система, без дистрибутор. Ползва се от доста марки автомобили.До чичо Нено: Ако наистина отсъства горене само в един цилиндър, може да замените неговата свещ. Свещите за подобен тип запалителна система имат често керамичен резистор, който може да е дефектирал. Възможно е и да е пробила, така ток през нея ще тече, но няма да има искра. Подобна повреда обаче е видима с просто око. Друго което може да направите е да размените двете бобини. Ако пак не работи същия цилиндър, очевидно не е бобина. Ако обаче проблема се премести извода е обратния.Прочетох отново написаното по-горе. Разменете бобините и ще установите проблема. Много вероятно е да има закъсена бобина!Успех!FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Не може да се разменят защото те са в един корпус и конструкцията е така че захранващия кабел няма как да го обърнеш за да подадеш на необходимия цилиндър, т.е. подава се едновремено на 1-4, 2-3, а захранващия кабел подава постгоянен "+" и компа подава "-" за съответната секция.Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар