Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво-то "дъвче" на 3 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво-то "дъвче" на 3 цилиндъра

    Колеги, помагайте Колата е 97год 1,8 ГТ. Днес както си карам, давам газ и в един момент колата почва да дъвче на 3 цилиндъра и това го прави и на високи и на ниски обороти. Свещите са сменяни някъде преди 10-15 хил. километра и те са под съмнение. И на бензин и на газ го прави, на моменти се оправя на моменти е зле. Отзад не изпушва нищо обаче ми се струва, че единия цилиндър се пали по-късно, защото гърнето се беше нагряло необичайно силно. Знам, че така не можем да гадаем ами най-добре ми кажете къде да ида на сервиз в София, където да и направя диагностика. Живея в Княжево. Ако може ми дайде направо адрес на читав сервиз, че не познавам много София Ако може кажете как да направя някаква диагностика на място.

    #2
    Първо се досетих да пиша за кабели на свещите ама се усетих навреме и видях ,че мотора е 1,8.При този двигател кабели за свещи няма ,а всяка свещ си има бобина с лула завряна по един капак.Търси проблема в тях с размяна на бобините между цилиндрите и изключване на дюза при работа на бензин обаче.Така най-лесно ще хванеш на кой цилиндър е проблема.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Остави я да поработи на 3 цилиндъра за 1-2 минути, но на бензин. След това сваляш свещите да видиш кой цилиндър е пълен. След това разменяш неговата бобина с някоя от друг целиндър и пак да поработи 1-2 минути на бензин. Сваляш пак свещите и ако на същата бобина (където си я поставил) пак е пълен цилиндъра, значи е изгоряла. Има съвсем малка вероятност да е управлението на бобината, но с този опит се проверява и това, т.е. въпреки смяната на бобина се пълни същия цилиндър.Дано съм го обяснил добре, че да ме разбереш. Аз минах по същия път...
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        Re: Браво-то "дъвче" на 3 цилиндъра

        Shefy написа:
        К..И на бензин и на газ го прави,..
        провери си кабелите до бобините,щото една бобина ти е 180 лв. надали е дюза

        Коментар


          #5
          Направи ми впечатление, че като е студена не го прави. Почне ли да загрява и не може да ги преброи

          Коментар


            #6
            Ако имаш кабели най вероятно са те, имах подобен проблем Лесно се хващат с мултицет, и на нови кабели не вярвай
            Fiat Bravo 1.2 16v
            http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html

            Коментар


              #7
              bochi написа:
              Ако имаш кабели най вероятно са те, имах подобен проблем Лесно се хващат с мултицет, и на нови кабели не вярвай
              няма кабели!колега виж там връзките и буксите преди самите бобини, и на бобините връзките прегледай ,не само прегледай ами всичките ги напръскай с контактен спрей (НЕ с вд-40)освен това - демонтирай всички бобини и си прехледай и свещите и виж дали не изпускат ’О’ пръстените на капака на клапаните - може да се е понапълнило с масло някоя бобина - не би трябвало да има влияние ама знаели се..

              Коментар


                #8
                Абе като се замисля преди няколко дена измих двигателя и като нищо да е влязла вода там. Ама сега като я покарах известно време проблема постепенно отшумява и дано не е нищо сериозно, че така като ми е болна Фиатка не ми е много комфортно. Мерси колеги, като се прибера в Габрово и ще я разглобя, че тука нямам инструменти

                Коментар


                  #9
                  Shefy написа:
                  Абе като се замисля преди няколко дена измих двигателя и като нищо да е влязла вода там. Ама сега като я покарах известно време проблема постепенно отшумява и дано не е нищо сериозно, че така като ми е болна Фиатка не ми е много комфортно. Мерси колеги, като се прибера в Габрово и ще я разглобя, че тука нямам инструменти
                  От тука трябваше да почнеш и да не се чудим защо ти хълца добичето, на тези електроники не смея да мия двигател, само го забърсвам понякога.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    със сигурност е от това.водата минава под капака и се задържа около бобините.

                    Коментар


                      #11
                      преди време имаше анкета да мия ли двигателя или не...........дайте му на човека да прочете темата
                      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                      хюндай акцент 1.5 CNG
                      киа каренс +метан

                      Коментар

                      Working...
                      X