Значи откъде да започна, преди 3 месеца взех уното и в началото всичко беше ОК. Но от около месец започнаха главоболията. Един ден докато си карах София-Перник и по средата на пътя, както си карах с 80-90 км/ч колата изведнъж изгасна. Това ми се случи после на няколко пъти и в градски условия. После проблема изчезна. Преди един месец си бях във Варна и я водих на сервиз и там не помня какво и оправяха, но после пътя Варна-София всичко си беше перфектно преди да се кача на магистрала "Хемус", бях предвидил така нещата, че като се кача на магистралата да включа на бензин и да си карам така до бензиностанция в града и да сипя газ. Само че газта свърши и когато се опитах да запаля на бензин колата не искаше въобще да запали. Чудих се какво да правя, махнах едната клема на акумулатора за да се рестартира компютъра, защото предположих че е нещо с електрониката, след 15 мин. колата запали и се прибрах спокойно. Но оттогава нещата не са добре, непрекъснато оборотите на двигателя играят и когато съм карал и спирам на червено на светофар лампичката за маслото започва да премигва. Понякога колата бързо и загрявя и ми светва лапта за температурата. Сипвам антифриз (по-често вода) на една 2 седмици и не мога да разбера къде отива след като не я карам нонстоп. Преди няколко дни си играех нещо в колата докато чаках жената и колата беше на контакт, радиото пуснато и лампата за отворена врата светеше. Имам трансмитер от който слушам музика обаче нещо отдолу се беше откачило от трансмитера и падна в гнездото на запалката, опитах се да го извадя и оттогава нито радио, нито трансмитера, нито лампата за отворената врата не работи. Тази сутрин като тръгвах за работа запалих веднага без проблем, но 1 км. по-надолу колата просто загасна,не бензин не иска и да чуе да запали а на газ едва едва. И когато запаля на газ, когато не подавам газ, лампата на маслото си свети, когато подам изгасва. Моля някой да даде някакъв съвет какво да го правя това уно. Не искам да се разделям с него защото много ми харесва но не издържам вече и с неговите проблеми Ако има нещо неясно то е защото не разбирам много много от коли и може би не се изказвам правилно,за което се извинявам. Моля помогнете със съвети. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Уно 1.0 SPI, 95 година.
Collapse
X
-
Първо бих те посъветвал, да си предвиждаш така нещата, че да имаш достатъчно газ и достатъчно бензин, преди дълъг път, а и не само.И това , че са ти ремонтирали колата е важно да знаеш какво е . Не си писал дали колата е обслужена със всички ремъци, филтри, масла, антифриз, спирачна течност. Всякакви ремонти се правят след това. Това, че доливаш вода - трябва да провериш, дали нямаш теч . Другия вариант не е много приятен - водата заминава при цилиндрите, т.е. ще трябва отваряне на двигателя и смяна на гарнитура в добрия случай.Радиото ти е най-малкия проблем - вероятно ти е изгорял бушон.Моят съвет е да заделиш малко пари и да си по-сигурен в колата си особено при този дълъг път. Направи си обслужването, после диагностика на компютъра - може да излезе някоя грешка. После много добре огледай отпред за течове, след като си я покарал малко. Ако има течове трябва да се оправят, ако не, ходи на проверен майстор, който да се заеме да смени гарнитурата и да прегледа по-добре двигателя. НАстройка на клапани може би , да замери налягането на маслото и др. Дори и след всичко това проблема на бензин може да не се реши и да трябва да се мери налягане на помпата, ел. инсталацията и т.н., но всичко трябва да е по реда си. Накрая вероятно ще трябва и настройка на газовата. Като цяло уното е надеждна кола, но както на всяка стара кола ще трябва да и отделиш малко внимание за да и се довериш.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Реклама
Collapse
Коментар