Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16v не пали възможни причини...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ПРОБЛЕМ

    това с кода е сериозен проблем но за 430 сивзимаш ECU с изчистен код и още доста части зарерва така че КАТО ЗАКАРАТЕ КОЛАТА В ПОДОБЕН СЕРВИЗ КАТО ВЗИМАТ ДА ПРАВАТ НЕЩО ДА ВИ СЕ ОБАДАТ ЗА ЦЕНА а каде се намира тгози сервиз да не ходат да дават парите там колегите нали на диагностика показва какъв е проблема сменя се за проба и се вижда пали не пали ами това ако е някоя нова кола 2006 г сигурно ремонта ще е 4000 лв
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #17
      Хмз интересно, че и аз имам подобен проблем с бензиновата помпа... все си мисля, че е изгоряла... но дали няма да излезе нещо подобно!? Фиат Мареа имат ли такива бутони!?

      Коментар


        #18
        wwalker написа:
        Когато кода ти свети и не изгасва това се казва, а не да хвърляме боб какво може да е, че причини много - запушена дюза на моно, неработеща помпа, датчик на коляновия вал... Все бях чувал за ’цени’ на изключване на имобилайзеа, но тази е рекордьор с голяма преднина. Всъщност какво са правили 5 дена, при условие, че кода им е ’осветявал’ вярната посока от самото начало?
        ами "майстора" ми каза че мислел че е нещо по електриката на колата и щтел да разплита всичко...после като откри,че е компа ми каза че ще го даде на някакъв друг негов познат майстор,защото той се занимавал с компове на коли и така....
        Fiat Stilo Abarth 2,4 170hp!

        Коментар


          #19
          Рано или късно доста колеги изревават като мен за тези кофти имобилайзери.В интерес на истината повечето от нас не са шарани но цените за премахването на имобилайзерите са такива.Аз дадох 250 , колегата kluchar също изяви желание да го премахне имобилайзера срещу скромната сума от 200 лв. но трябваше да му пращам компа заедно със някъв модул ...... дълга и широка.Казаха ми че са сложили некъф генератор на кода в ЕКУ-то и вече няма да свети Fiat Code както и стана.Реалната цена на тази процедура не знам каква трябва да е но може да се направи една темичка по въпроса.Не сме малко хората с по 1 син ключ които нямаме код карти.Щом има мераклии да махат имобилайзери на тънка поста нека направят една тема за това и модераторите ще я направят важна веднага.В началото на темата като прочетох първия пост където не е спомената Fiat Code лампа да свети си помислих точно за имобилайзер и сега забелязах че проблема е решен.Нека компетентите по темата колеги като kluchar да кажат има ли проблем с компютъра след такава операция?Питам понеже ми казаха че управлението на бобините на 2.0 20В е директно от ЕКУ-то и можело да стане някакъв фал , и първата работа била да погледна нещо.Какво можете да кажете по въпроса.Това принципно било заради тоя генератор на кода.Обяснете ми ако не ви е проблем какво са ме налъгали!?

          Коментар


            #20
            При мен лампата на таблото Фиат-коде не свети, след махане на фабричната аларма и слагане на друга. Дали ми работи имобилайзера при това положение? В какво се състои процедурата по премахване на имобилайзера и горе долу колко струва?Преди време на колата слагаха друг компютър. Колата запали с моя ключ и новия компютър
            Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

            Коментар


              #21
              кола

              Значи на този комп ECU е бил махнат кода и за това е запалила колата Щом не свети кода значи проблема не е в него а другаде някой букси датчик е в кроен случай и комп- ECU = Алармата си няма общо с кода Най много да е свързана та че да прекъсва някоя верига та да не пали колата
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Аз си мислех, че физически трябва да се премахне имобилайзера :D Някъде в краката на шофьора трябва да е?
                Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                Коментар

                Working...
                X