Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжектори на Брава 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инжектори на Брава 1.6 16V

    Здравейте колеги,Днес реших да извадя ижекторите да ги видя на какво приличат.Ето и резултата - около рейката е супер мизерия, едвам съм почистил леглата на инжекторите. Много треперих да не падне нещо вътре, че после ще трябва да разглобявам половината двигател. Три от инжекторите бяха с кафеникави отлагания по тях, може би нагар или пък ръжда. Единия инжектор беше супер чист - странно, а си мислех, че точно той е запушен. Освен това, три от инжекторите са с по 4 дупки, а този новия (чистия) - с две?Дали това има значение? Със сигурност рейката е сваляна и преди, че на единия болт беше доста развалена главата.А - моля и за предложение за течност за почистване. Сега съм ги сложил да си мислят в кореселин, щото бяха много мизерни, после мисля да ги преместя в течност за прозорци.Знам за ултразвуковата вана - но мисля за сега да пропусна.
    Brava 1.6 EL, '98
    182A4

    #2
    дюзи

    сигорно преди тебе някой ги е сменял но не всиечкитес 4 дупки са по хубави много точково впръскване може да ги занесеш ако имаш проблем с тях на почистване на ултразвук и гавитация
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Инжектори на Брава 1.6 16V

      roro написа:
      Здравейте колеги,Днес реших да извадя ижекторите да ги видя на какво приличат.Ето и резултата - около рейката е супер мизерия, едвам съм почистил леглата на инжекторите. Много треперих да не падне нещо вътре, че после ще трябва да разглобявам половината двигател. Три от инжекторите бяха с кафеникави отлагания по тях, може би нагар или пък ръжда. Единия инжектор беше супер чист - странно, а си мислех, че точно той е запушен. Освен това, три от инжекторите са с по 4 дупки, а този новия (чистия) - с две?Дали това има значение? Със сигурност рейката е сваляна и преди, че на единия болт беше доста развалена главата.А - моля и за предложение за течност за почистване. Сега съм ги сложил да си мислят в кореселин, щото бяха много мизерни, после мисля да ги преместя в течност за прозорци.Знам за ултразвуковата вана - но мисля за сега да пропусна.
      както казах в предната тема без да ги отваряш няма смисъл. то е все едно колата ти да харчи 30 бензин и да не върви, а ти да и китосваш калника и да се надяваш да се оправи проблема ти
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: Инжектори на Брава 1.6 16V

        roro написа:
        Здравейте колеги,Днес реших да извадя ижекторите да ги видя на какво приличат.Ето и резултата - около рейката е супер мизерия, едвам съм почистил леглата на инжекторите. Много треперих да не падне нещо вътре, че после ще трябва да разглобявам половината двигател. Три от инжекторите бяха с кафеникави отлагания по тях, може би нагар или пък ръжда. Единия инжектор беше супер чист - странно, а си мислех, че точно той е запушен. Освен това, три от инжекторите са с по 4 дупки, а този новия (чистия) - с две?Дали това има значение? Със сигурност рейката е сваляна и преди, че на единия болт беше доста развалена главата.А - моля и за предложение за течност за почистване. Сега съм ги сложил да си мислят в кореселин, щото бяха много мизерни, после мисля да ги преместя в течност за прозорци.Знам за ултразвуковата вана - но мисля за сега да пропусна.
        Единия от инжекторите е сменян и точно в този цилиндър е проблема понеже инжектора е измит, ако изобщо имаш някакъв неравномерен празен ход?!?Коресилина може да помогне донякъде, ако ги оставиш да киснат поне 24 часа, иначе ултразвук с комутиране на инжекторите - без да се отварят и затварят няма ефект!

        Коментар


          #5
          Здравейте отново, Да докладвам за резултата:След като покиснаха инжекторите в различни течности ги монтирах в ранния следобед, но уви не успях да запаля - няма акумулатор. А как само се изприщих докато разбера, че няма ток и това е проблемът.Как и да е. Днес вечерта закупих нов акумулатор (след като снощи си купих зарядно, зареждах цяла нощ стария и файда никаква). След известно суетене и подскачане на двигателя, забелязах едни много яки искри около кабелите на 2 и 4-ти цилиндър. Ето каква е ползата от ремонтите на тъмно. Извадих старите кабели от багажника и не знайно как изведнъж се оправи. Пак примигва лампичката на инжекциона, но не свети постоянно. Уикенда ще й сипя добавка и ще я разходя 100-200 км.
          Brava 1.6 EL, '98
          182A4

          Коментар

          Working...
          X