Здравейте колеги,Днес реших да извадя ижекторите да ги видя на какво приличат.Ето и резултата - около рейката е супер мизерия, едвам съм почистил леглата на инжекторите. Много треперих да не падне нещо вътре, че после ще трябва да разглобявам половината двигател. Три от инжекторите бяха с кафеникави отлагания по тях, може би нагар или пък ръжда. Единия инжектор беше супер чист - странно, а си мислех, че точно той е запушен. Освен това, три от инжекторите са с по 4 дупки, а този новия (чистия) - с две?Дали това има значение? Със сигурност рейката е сваляна и преди, че на единия болт беше доста развалена главата.А - моля и за предложение за течност за почистване. Сега съм ги сложил да си мислят в кореселин, щото бяха много мизерни, после мисля да ги преместя в течност за прозорци.Знам за ултразвуковата вана - но мисля за сега да пропусна.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжектори на Брава 1.6 16V
Collapse
X
-
Re: Инжектори на Брава 1.6 16V
roro написа:Здравейте колеги,Днес реших да извадя ижекторите да ги видя на какво приличат.Ето и резултата - около рейката е супер мизерия, едвам съм почистил леглата на инжекторите. Много треперих да не падне нещо вътре, че после ще трябва да разглобявам половината двигател. Три от инжекторите бяха с кафеникави отлагания по тях, може би нагар или пък ръжда. Единия инжектор беше супер чист - странно, а си мислех, че точно той е запушен. Освен това, три от инжекторите са с по 4 дупки, а този новия (чистия) - с две?Дали това има значение? Със сигурност рейката е сваляна и преди, че на единия болт беше доста развалена главата.А - моля и за предложение за течност за почистване. Сега съм ги сложил да си мислят в кореселин, щото бяха много мизерни, после мисля да ги преместя в течност за прозорци.Знам за ултразвуковата вана - но мисля за сега да пропусна.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: Инжектори на Брава 1.6 16V
roro написа:Здравейте колеги,Днес реших да извадя ижекторите да ги видя на какво приличат.Ето и резултата - около рейката е супер мизерия, едвам съм почистил леглата на инжекторите. Много треперих да не падне нещо вътре, че после ще трябва да разглобявам половината двигател. Три от инжекторите бяха с кафеникави отлагания по тях, може би нагар или пък ръжда. Единия инжектор беше супер чист - странно, а си мислех, че точно той е запушен. Освен това, три от инжекторите са с по 4 дупки, а този новия (чистия) - с две?Дали това има значение? Със сигурност рейката е сваляна и преди, че на единия болт беше доста развалена главата.А - моля и за предложение за течност за почистване. Сега съм ги сложил да си мислят в кореселин, щото бяха много мизерни, после мисля да ги преместя в течност за прозорци.Знам за ултразвуковата вана - но мисля за сега да пропусна.
Коментар
-
Здравейте отново, Да докладвам за резултата:След като покиснаха инжекторите в различни течности ги монтирах в ранния следобед, но уви не успях да запаля - няма акумулатор. А как само се изприщих докато разбера, че няма ток и това е проблемът.Как и да е. Днес вечерта закупих нов акумулатор (след като снощи си купих зарядно, зареждах цяла нощ стария и файда никаква). След известно суетене и подскачане на двигателя, забелязах едни много яки искри около кабелите на 2 и 4-ти цилиндър. Ето каква е ползата от ремонтите на тъмно. Извадих старите кабели от багажника и не знайно как изведнъж се оправи. Пак примигва лампичката на инжекциона, но не свети постоянно. Уикенда ще й сипя добавка и ще я разходя 100-200 км.Brava 1.6 EL, '98
182A4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар