Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Темпра 1.6 моно , загрява ми често , малко помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    На 1.6 75кс със сигурност няма такава тръба, поне при мен - няма.За мен е запушване, освен ако не губи вода. При мен единствения път дето стигна до 100 градуса беше като водната помпа сдаде багажа.Тогава, освен че загря и течеше. Аз си спирах на 20 минути да доливам топла вода за да не стане проблем, и в София си смених помпата.Погледни дали ти губи вода...Другото е, ако има въздух в системата, или отнякъде влиза, като запалиш се чува едно шляпане на вода по тръби. Тогав само обезвъздушаване и си ок.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      GTipo написа:
      На 1.6 75кс със сигурност няма такава тръба, поне при мен - няма.За мен е запушване, освен ако не губи вода. При мен единствения път дето стигна до 100 градуса беше като водната помпа сдаде багажа.Тогава, освен че загря и течеше. Аз си спирах на 20 минути да доливам топла вода за да не стане проблем, и в София си смених помпата.Погледни дали ти губи вода...Другото е, ако има въздух в системата, или отнякъде влиза, като запалиш се чува едно шляпане на вода по тръби. Тогав само обезвъздушаване и си ок.
      абе не знам може пък да има друг вид двг, но при моя 1,6 темпра 78 коня моно го има на 432222222453435%
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Тази тръба не може ли да се замени с маркуч? Като е добре дистанциран от ДВГ. Имам в предвид да не е опрял в блока например.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Danchojn написа:
          Тази тръба не може ли да се замени с маркуч? Като е добре дистанциран от ДВГ. Имам в предвид да не е опрял в блока например.
          не може. по-скоро няма смисъл. тече от снадката, след нея е само тръба няма какво да й сменяп по-натам, а саморъчно направена снадка там нямакак да стане. там захвата е нещо като фланец с 2 болта и има гарнитурка/хартиена/ веднъж мине ли водата след снадката и не протече няма проблеми, така че маркуча е излишен в случая. освен това от вибрациите тъпата италианска снадка издава багажа и ....абе кофти е за един 20 год автомобил таа снадка
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            най-добре на "лекар" , но трябва да сабера парички, а и време нямам ...таман баща ми има един познат монтьор.а може ли да е от датчика за темп. той да ме лъже че е на мн градуси,но всащност да са си нормално
            Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

            ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

            Коментар


              #21
              за течовете не мога да съм сигурен,само 1 път беше текла от радиатора (една локвичка) , но бях пуснал на климатроника студено . незнам дали има някаква връзка с него.?иначе не губи антифриз.според мой колеги на работата ми проблема в термостата.на колко градуса отварят знаете ли
              Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

              ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

              Коментар


                #22
                На 88 отваря май 91-2 му е нормалната температура.
                Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                Коментар


                  #23
                  значи отивам на сервиз днес,пича вика да взема датчик за перката който да ми вкл на по малко градуси.тей перката ми има само 2-ра,бързата степен.отидах за датчик но нямаха в наличност,там ми казаха че ако ми е оригинален датчика то ми го вкл на 97 градуса на 2-рата степен.(92 на 1-ва)ся се чудя дали да взимам нов датчик на по малко градус или да отида да ми опраят 1-вата степен.незнам изобшо дали самата кола така си е устроена или има някакав проблем.един познат вика ако е толкоз колкото ти показва на таблото(на 3-тата чертичка след 90) ще ври ще кипи , а такива неща няма.някой колега който също има темпра нека да пише при него как стоят нещата.
                  Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                  ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                  Коментар


                    #24
                    тая вечер пак си правих експеримент,вартях се напраих 3 градски - викам да позагрее.стигна 90 градуса това е нормално нали,обаче ся става ненормалното.паркирам пред нас,ха напред ха назад малко повечко от 1 маневра напраих и гледам качиха се градусите с 2 чертички над 90.поседя още 1-2 мин с вкл двигател и отиде и до 3-тата чертичка и тогаз се вкл и перката.....не мога да си го обесня това бързото покачване добре ли е не е ли добре.скапаните датчици лъжат ли ???незнам дали съм ви объркал с мойте глупости вече и аз не знам какво да пиша че да ме разбере някой
                    Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                    ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                    Коментар

                    Working...
                    X