На 1.6 75кс със сигурност няма такава тръба, поне при мен - няма.За мен е запушване, освен ако не губи вода. При мен единствения път дето стигна до 100 градуса беше като водната помпа сдаде багажа.Тогава, освен че загря и течеше. Аз си спирах на 20 минути да доливам топла вода за да не стане проблем, и в София си смених помпата.Погледни дали ти губи вода...Другото е, ако има въздух в системата, или отнякъде влиза, като запалиш се чува едно шляпане на вода по тръби. Тогав само обезвъздушаване и си ок.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра 1.6 моно , загрява ми често , малко помощ
Collapse
X
-
GTipo написа:На 1.6 75кс със сигурност няма такава тръба, поне при мен - няма.За мен е запушване, освен ако не губи вода. При мен единствения път дето стигна до 100 градуса беше като водната помпа сдаде багажа.Тогава, освен че загря и течеше. Аз си спирах на 20 минути да доливам топла вода за да не стане проблем, и в София си смених помпата.Погледни дали ти губи вода...Другото е, ако има въздух в системата, или отнякъде влиза, като запалиш се чува едно шляпане на вода по тръби. Тогав само обезвъздушаване и си ок.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Danchojn написа:Тази тръба не може ли да се замени с маркуч? Като е добре дистанциран от ДВГ. Имам в предвид да не е опрял в блока например.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
за течовете не мога да съм сигурен,само 1 път беше текла от радиатора (една локвичка) , но бях пуснал на климатроника студено . незнам дали има някаква връзка с него.?иначе не губи антифриз.според мой колеги на работата ми проблема в термостата.на колко градуса отварят знаете лиCitroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
значи отивам на сервиз днес,пича вика да взема датчик за перката който да ми вкл на по малко градуси.тей перката ми има само 2-ра,бързата степен.отидах за датчик но нямаха в наличност,там ми казаха че ако ми е оригинален датчика то ми го вкл на 97 градуса на 2-рата степен.(92 на 1-ва)ся се чудя дали да взимам нов датчик на по малко градус или да отида да ми опраят 1-вата степен.незнам изобшо дали самата кола така си е устроена или има някакав проблем.един познат вика ако е толкоз колкото ти показва на таблото(на 3-тата чертичка след 90) ще ври ще кипи , а такива неща няма.някой колега който също има темпра нека да пише при него как стоят нещата.Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
тая вечер пак си правих експеримент,вартях се напраих 3 градски - викам да позагрее.стигна 90 градуса това е нормално нали,обаче ся става ненормалното.паркирам пред нас,ха напред ха назад малко повечко от 1 маневра напраих и гледам качиха се градусите с 2 чертички над 90.поседя още 1-2 мин с вкл двигател и отиде и до 3-тата чертичка и тогаз се вкл и перката.....не мога да си го обесня това бързото покачване добре ли е не е ли добре.скапаните датчици лъжат ли ???незнам дали съм ви объркал с мойте глупости вече и аз не знам какво да пиша че да ме разбере някойCitroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар