значи малко по подробно да обесня за проблема.например като изкачвам баири без да мъча колата да я настъпвам много или на голяма предавка , но малко обороти просто нормално си карам.ето днес например ми се случи да отиде над 110 градуса.незнам каде е проблема а и отскоро я карам колата 2-3 седмици.също и загрява в града.знам че е нормално да си позагряват колите, но мойто не е нормално толкова често.аз ако тръгна към Шипка 100 % ще изхвърля водите.така че моля ако някой е запознат и може да ме опъти каде е проблема ще съм благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра 1.6 моно , загрява ми често , малко помощ
Collapse
X
-
колегата по-горе е казал. аз ще ти споделя, че имах такава със същия двг и това е колата с най-добрата охладителна система, която съм карал някога. загрява доста бързо, после стигне ли оптимална температура много рядко пуска вентилатора, много стабилна охладителна системаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
аз бих проверил първо дали отваря термостата, ако да дали наистина върти перката на пълни обороти, ако не дали е от въздух в системата или друго запушване. кажи също дали като загрее и включиш на топло духа топло от парното, ама при тази ситуация трябва да духа мнго отопло дори и на празен ход. така можеш да се ориентираш дали не ти е запуен случйно малкия радиатор. а с пипане можеш да провериш и предния. иначе съм съгласен с колегата pakumba, само дето при мен не мога да кажа че рядко включва перката иначе до сега никога не съм я прегрявал над 100 градуса независимо от жегите или баирите. дори не ми работеше за известно време перката отпред и само на парно пак до 100 само стигна при все, че за симеоново бях тръгнал (там е баирче леко).Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
тя моита темпра с климатроник и точно вчера ми одари над 100 градуса и един приятел вика я включи да подуха малко топло , на 25 градуса си беше нагласено и ми се струва че си духаше топличко стабилно.ама на празен ход вече не мога да ти кажа как е , не съм пробвал.според баща ми проблема идва от големия кръг и сигурно има запушено някаде.перката си е окей-според мен.колата я имаме от 4 години и кусур, ся баща ми си купи рено и в момента джиткам фиата.като цяло не сме имали кризистни проблеми с нея.според някой хора темпра е едно добро изпалнение.според вас как е :DCitroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
Сещам се още нещо, но за 1.4 двигател. Има една метална тръба, свързваща водната помпа с термостата. Kогато аз издухах гарнитурата на главата на Типо-то, виновник се оказа точно тази тръба - просто беше изгнила и малко по малко си е пускала и теглила въздух. Самата тръба е набутана на място, където е невъзможно да видиш евентуален теч. Пускам ти една снимка, но пак казвам, мотора е 1.4, не знам дали и при 1.6 е същото изпълнение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар