Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за 1.4 12 V
Collapse
X
-
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
-
Ето това се казва наистина помощ.Ако колегата tedigigov имаше време наитина щях да му я закарам да ми ги смени.личи че разбира нещата.моят е изтрит повече от 1 мм.направо е изпилен отсякъде.като го сменя ще пиша какъв е разхода,засега е 14/100 без да я настъпвам над 2500 оборота и без задръстване сам не смея да го правя това не за друго а ме е страх за ремъка.не съм го правил това нещо и не искам да рискувам.Не вярвах че някой ще ми даде такива наистина ценни съвети.много благодаря за всичко.иска ми се да питам и за едно потракване,все едно се върти нещо и трака когато съм на място и съединителят е отпуснат.като го натисна и спира.прави го не винаги.иначе съединителя отделя добре,но е много твърд!потракването го има понякога и като сменям предавки.имате ли някаква идея.....?
Коментар
-
roko_ok написа:Ето това се казва наистина помощ.Ако колегата tedigigov имаше време наитина щях да му я закарам да ми ги смени.личи че разбира нещата.моят е изтрит повече от 1 мм.направо е изпилен отсякъде.като го сменя ще пиша какъв е разхода,засега е 14/100 без да я настъпвам над 2500 оборота и без задръстване сам не смея да го правя това не за друго а ме е страх за ремъка.не съм го правил това нещо и не искам да рискувам.Не вярвах че някой ще ми даде такива наистина ценни съвети.много благодаря за всичко.иска ми се да питам и за едно потракване,все едно се върти нещо и трака когато съм на място и съединителят е отпуснат.като го натисна и спира.прави го не винаги.иначе съединителя отделя добре,но е много твърд!потракването го има понякога и като сменям предавки.имате ли някаква идея.....?
Коментар
-
spark написа:Stefan Hadjov написа:spark написа:И забрави да му кажеш най-важното - стискане на всеки повдигач на менгеме бавно и няколко пъти, докато му се изцеди маслото!Това се прави защото стария повдигач при изтъркан вал и кобилици е бил по-висок и ако сложи новия по-дебел вал и кобилици - от повдигача клапаните ще стоят отворени, че може и да се ударят и ще върти на стартер все едно е без свещи. Така че - стискане на повдигачите на менгеме ЗАДЪЛЖИТЕЛНО! Така хем ще провери кой повдигач не пружинира и е за смяна.
Коментар
-
Е то всичко се прави,ама паре требват пусти паре.Наистина и аз имам един приятел,дето си взе Марея и не е пипал вече година нещо,освен предницата,което си е в реда на нещата.То си тия калдаръми по София....нормално.Но и 1.6 двигателя е далеч по-добро изпълнение от 1.4 на Фиата.И все пак 1.4-ката е много прост,ама тия гумички на мазането на вала му разказват играта(меко казано ).Иначе ремонта сигурно е лесен.Но са си разходи.Всеки иска да вземе кола на старо и да не пипа по нея ,ама май няма такива.Не може каруци на по 200-300 хил.км да са като нови,няма начин наистина.И да вземеш с разбирач колата при покупката,старото си е старо и няма гаранция 4е няма да тръгне да се рути след месец например.лошото е че сме клошарите на Европа и вземаме неща от "кофите"образно казано.А там всеки знае,нужни вещи не се изхвърлят.А още по лошо е ,че колите на някои,им излизат колкото и ремонтите по тях.В Италия не се карат само нови коли,напротив.Имам роднини там и знам добре какво карат.А майстори добри също имат,може и по-добри да са.И какъв е извода?Защо не си ги правят,ами се отървават от тях?Защото знаят,че оттам нататък колата е на доизживяване и няма смисъл.И тука някой будала(като мен)вземе та напълни гушката на търговеца българин,който я е взел оттам захвърлена за 500-600 евро.Дай боже всекиму да му се падне кола,която е оставена ей така на запад,защото собственика си е взел друга и т.н.,а не защото има проблеми.Но такива са много малко.Шкода наистина вече са марка,а вчера гледах и някаква нова Дачия,ще речеш,че е Мерцедес(на външен вид де).Ама румънците са напреееед,напред от нас.Вече трябва да има нов лаф-"Кога ще настигнем румънците"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар