Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преди време бях писал , че колата ми не пали мисля , че..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преди време бях писал , че колата ми не пали мисля , че..

    Здравейте пак колеги.Установих от къде идва проблема , но вие ще кажете с повечето опит дали съм прав или греша.Колата не искаше да пали , когато е карана по-дълго време.Преди няколко дни си взех цд и колонки и последните три дни си хода за по 1 час в колата да слушам музика и да си донастройвам колоните и баса.Така , озни ден и вчера слушах музика , тази сутрин колата не искаше да запали и правеше същото както когато е загрята и не пали.Днеска към обяд пак слушах музика малко време , и сега слезнах с камерата да снимам кво прави.Пробвах я и пак не иска.Мисля , че е от акумулатора (според мен , не зарежда) , защото преди като не слушах музика в колата сутрин си палеше. Но странното е , че баща ми каза че акумулатора са го замервали да видат и си отчита 12V даже почнал да пуши , като му подали тока.Утре мисля да свалиме акумулатора от семейното ауди и да го сложа на фиата да видя дали ще запали.Ако ли не , в сряда като си зема книжката от кат отивам на алтернаторджия да видиме кво ще каже , но все пак вижте видео файла които съм снимал 24мб е Ето тук съм снимал с една камера какво прави колата(вижте го и да го обсъдим, за да чуете звука изолирайте околния шум и се заслушайте)http://www.megaupload.com/?d=5YJ8ZVZ0 и от тук също http://www.vbox7.com/play:44b3f8b2 (само трябва да въвдете трите буквички и после да натиснете доунлоад след 45сек.)

    #2
    Малко не разбрах какъв ток са подали на акумулатора, че е почнал да пуши. При здрав алтернатор показва около 14 волта, разбира се при запалена кола, а това че покава 12в. в спряно положение нищо не значи.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Е били му подали ток , все едно колата пали и си е показала 14 волта (извинете за грешката в горния пост) , ама май не е била запалена.Незнам , но според мен акумулатора не е наред , щото от слушането на музика , не е заредил и са не пали.Колега , ако чуеш звука от клипчето може би по-лесно ще се ориентираш .

      Коментар


        #4
        абе пич,кажи не върти стартера ,или върти ,ама не пали?,значи като кажете не пали поне малко насочи нещата .защото и някой колега да ти каже вярния отговор ,пак ще идеш на майстор да те обръсне,щото няма да можеш да си го оправиш.
        типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
        хюндай акцент 1.5 CNG
        киа каренс +метан

        Коментар


          #5
          Е де да знам дали върти или не върти.. баща ми вика , че не върти , виж клипчето , де да знам.

          Коментар


            #6
            Точно това,което си заснел правеше и моята кола, в момента на запалването падаше до 8 волта напрежението, иначе при незапалена кола беше 12... Сега като казваш, се замислям, че в началото не определях, че не пали когато е загряла, а когато си иска... И във форума така го описвах. После забелязах, че докато е пусната музиката и фаровете го прави този номер, и свикнах да не ги пускам преди да я запаля... Климатикът понякога оставаше вкючен(моята нали и сама гаснеше) тогава също го правеше. Тогава проблемът остана само като е загряла. От всички в сервизите чувах: "Нещо черпи много ток в тази кола..." Предполагам, че като слушаш музика и без това изтормозеният ти акумулатор отслабва още не може да завърти даже студена. При мен нещата с друг акумулатор не се оправиха, беше същото положението...
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              #7
              стартер е не е изряден и черпи много ток и все едно няма ток
              fiat bravo 16_16v 103hp

              Коментар


                #8
                Нека са втулки или четки...

                Коментар


                  #9
                  Колега на мен ми правеше по същия начин когато акумулатора ми беше заминал давам на контакт пробвам да завъртя и никой направо изгасват лампите по тъблото пробвах с друг акумулатор колата си върти и отидох купих нов и край с проблема.А колега щом казваш,че имаш и сиди и ако не палиш колата дълго време и ако сидито не е вързано правилно може да ти точи ток и затова акумулатора да умаля и да не иска да върти.
                  Fiat Bravo 1.4 12v Turbo Makaron

                  Коментар


                    #10
                    Не е ли по-добре да го заредя вместо да взимам нов?

                    Коментар


                      #11
                      при мене пък като ми падна акумолатора...и като тръгна да въртя и стрелките за бензина и за температурата като луди играеха...смених акумолатора и сичко е ок!ама като си със слаб акумолатор и се трупат грешки в компа ...ако е сух и да го заредиш .....пък ако не е сух пробвай може да изкяриш още малко докат сабереш парички
                      Fiat Brava 1.6 16V 2001

                      Не на войната по пътищата !
                      http://media.causes.com/ribbon/478500

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        по добре пробвай с друг работещ акумолатор ако пали купи си нов тове че има индикация и е зелено не е че е всичко му е наред друго чуваш ли стартера да върти или нищо има ли на всякъде ток откачи захранването на CD и виж как е не хубаво да падне много акумолатора че може да се БЪГНЕ/ CODE / имобилайзера
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Виж си клемите на акумулатора. Изчисти ги хубаво, може и малко с шкурката. Пръскаш контактен спрей(само да не го объркаш с изолираща смазка ) Стягаш хубаво и може да се оправи. Много са ни смотани оригиналните клеми.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Днеска сутринта запали без да съм пипал акумулатора... подържах я да поработи на 2000 оборота докато загрее , загасих я и не искаше да запали пак същото нещо като на клипчето, сега се прибрах от лекции и си запали от първия път ама студена.... нз кво става

                            Коментар


                              #15
                              Прецакан ти е стартера, друго логично обеснение нямам, аз също съм имал подобен проблем при загряла кола и по-слаб акумулатор и не пали. Бяха заминали четките на стартера.
                              --Старата ръжда любов не хваща!--
                              156 sportwagon 1,9 jtd 115
                              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                              Коментар

                              Working...
                              X