Може някой ламел да е заминал и да не прави контакт като застане на него ,а по вероятното е да са четки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преди време бях писал , че колата ми не пали мисля , че..
Collapse
X
-
Лампата дето не гасне, за кода ли е??? Тази най-вдясно. Това много прилича на лоши контакти, вероятно проблема е в клемите. Имах подобен проблем с напълно нов акумулатор, след почистване с контактен спрей и шкурка, и хубаво стягане, всичко дойде наред. Обаче това дето не ти гасне лампата за ФИАТ код не е много добре. По-точно като я гледам - гасне когато си иска, по-често - не.
Коментар
-
Да , това е лампата за кода. Прави ми впечатление , че с резервния ключ лампата гасне всеки път , докато с оригиналния наистина гасне когато си поиска.Въпреки , че баща ми вика , че клемите са чисти , ще хвана да ги зачистя с шкурка , ще ги напръскам с контактен спрей и ще ги стегна хубаво.Надявам се да се оправи, ако това е причината.
Коментар
-
Според мен е акумулатора. На едно от паленията се чува как завърта съвсем за малко и спира.Според мен е възможно да имаш слаба клетка на акумулатора.При мен се получи точно същото с стария акумулатор.Който иначе даваше ток колкото да светнат фаровете и затова се лъжех че е наред.Когато го зареждах и му светнах с запалка отгоре забелязах че в една клетка няма мехурчета.Провери при зареждане всички клетки ли ври.П.С. НЕ светкай с запалка над отворени капачки на акумулатора че аз малко си поопърлих веждите така.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар