Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Невероятно голям проблем с БРАВО 1.4 12V- Молба за помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    specialista написа:
    Интересуваме как ще обясниш това,загряване,охлаждане,изпарения и в крайна сметка тези неща влияят ли на качеството на горивото.Всеки знае че бензина се изпарява и от него остават разни мизерии лепкави.Това за съхранението на горивото е кофти пример защото не подложен условия които ще го променят.Най-лесно ще стигнем до истината ако между нас има химик,който се наема да изследва такъв бензин,за да се разбере кое точно се е променило и дали изобщо се е променило,като се почне от относителното тегло та се стигне до анализ на съставките,точка на кипене и т.н.
    Не съм химик и не мога да направя хим.анализ на стар престоял бензин.Само от опит знам,че престоял бензин в резервоара не ми е създавал проблеми.Да не говориме в туби затворен.Не знам за какво загряване и изпаряване говориш.В резервоара нямя нягревател и случая е за бенз.кола а не за дизел където нафтата се подгрява.Горивито в резервоара е затворено почти херметично.Диша само от системата за вентилация на резервоара от време не време и то само в движение на колата.Освен това най-важното- горивото се харчи и непрекъснато се обновява с зареждане на резервоара с пресен бензин.Така,че ти прецени има ли условия за разваляне качеството на бензина при престоя му в резервоара.По скоро смятам,че тези двигатели,които работят на газ имат много повече възможност да запичат клапани поради изключително лошия състав и качество на газта у нас.

    Коментар


      #32
      С някои неща няма да се съглася,и те са следните.Питаш за какво загряване става дума,ами по една случайност не ми е изключена помпата и доставя гориво до рейката,която по същата случайност доста се загрява от температурата на мотра ,минава си през редуктора и се връща обратно.Ще дам пример с моята кола,миналата зима съм и сипвал бензин,и последно е било в началото на пролетта да речем Март-20л.От тогава даже и не съм я палил на бензин и имам около 10000 км.Въпреки това показанията на уреда сочат че съм на резерва или поне 10л. са изчезнали.Другото което е като негативен фактор това е че помпите отказват,и то според мен пак от скапания бензин.Какво като е била включена и е работила,ако беше на бензин нямаше ли да работи?Моя си е грешката че нея изключих напролет,просто си мислех че на мен няма да ми се случи,да ама не,сега като захладня и потърсих бензина познай какво прави помпата ми,не вдига налягане,работи по-шумно и според мен нещо я спира - не може да се развърти и от там идват проблемите.Чакам удобен финансов момент и ще я сменя,а то едно време се отвори а ,наистина циганско лято.Та въпроса е има ли разумно обяснение на до болка дъвкания проблем с помпи,дюзи ,клапани и т.н. заради факта че автомобила е преобурудван . Стигнем ли до истината ,може би ще намерим и начин да се защитим от лоши случки.

      Коментар


        #33
        Колата която ремонтирах ме, вече е в движение, двигателя работи перфектно, бензина в резервоара е подменен до колкото може с нов и проблеми няма. Относно спичането на клапаните - не е причината в газта по стъблото на клапана имаше тънък смолист слой отложен от стария бензин. Правил съм сравнения на коли от абсолютно една и съща марка едни карани на газ от самото начало /става въпрос за чисто нови коли/ и такива карани на бензин около 200 000 км. На "газовата" кола след близо 500 000 км. в двигателя няма и следа от нагар всички детайли бяха чисти като току що сглобени и заляти с масло, при бензиновата кола още на 200 000 км. нещата бяха трагични нагара край разпределителния вал го чистихме с чук и длето. Всички коли са експлоатирани по един и същ начин /таксита/ и с едно и също масло. Изводите за качествата на бензините и газта оставям на вас.

        Коментар


          #34
          таината е следната или на газ или на бензин среден вариант няма
          fiat bravo 16_16v 103hp

          Коментар


            #35
            nikolov-1.6_v16 написа:
            таината е следната или на газ или на бензин среден вариант няма
            Асолютно.Един ТИР бира за този който успее да го направи.Тоя компромис Пропан Бутан взе да става все по труден за водачите.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #36
              колата ми беше на метан със запушени дюзи естествено оправих ги сложих газово и колата беше шест карах така и калколирах че няма сметка да подържаш бензиновата система и да имаш газово щот само на газ е по далавера в пъти и зима и лято на газ и това е.Няма смисъл да наливаш бензин и да си мислиш че работи нормално
              fiat bravo 16_16v 103hp

              Коментар

              Working...
              X