specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Невероятно голям проблем с БРАВО 1.4 12V- Молба за помощ
Collapse
X
-
-
С някои неща няма да се съглася,и те са следните.Питаш за какво загряване става дума,ами по една случайност не ми е изключена помпата и доставя гориво до рейката,която по същата случайност доста се загрява от температурата на мотра ,минава си през редуктора и се връща обратно.Ще дам пример с моята кола,миналата зима съм и сипвал бензин,и последно е било в началото на пролетта да речем Март-20л.От тогава даже и не съм я палил на бензин и имам около 10000 км.Въпреки това показанията на уреда сочат че съм на резерва или поне 10л. са изчезнали.Другото което е като негативен фактор това е че помпите отказват,и то според мен пак от скапания бензин.Какво като е била включена и е работила,ако беше на бензин нямаше ли да работи?Моя си е грешката че нея изключих напролет,просто си мислех че на мен няма да ми се случи,да ама не,сега като захладня и потърсих бензина познай какво прави помпата ми,не вдига налягане,работи по-шумно и според мен нещо я спира - не може да се развърти и от там идват проблемите.Чакам удобен финансов момент и ще я сменя,а то едно време се отвори а ,наистина циганско лято.Та въпроса е има ли разумно обяснение на до болка дъвкания проблем с помпи,дюзи ,клапани и т.н. заради факта че автомобила е преобурудван . Стигнем ли до истината ,може би ще намерим и начин да се защитим от лоши случки.
Коментар
-
Колата която ремонтирах ме, вече е в движение, двигателя работи перфектно, бензина в резервоара е подменен до колкото може с нов и проблеми няма. Относно спичането на клапаните - не е причината в газта по стъблото на клапана имаше тънък смолист слой отложен от стария бензин. Правил съм сравнения на коли от абсолютно една и съща марка едни карани на газ от самото начало /става въпрос за чисто нови коли/ и такива карани на бензин около 200 000 км. На "газовата" кола след близо 500 000 км. в двигателя няма и следа от нагар всички детайли бяха чисти като току що сглобени и заляти с масло, при бензиновата кола още на 200 000 км. нещата бяха трагични нагара край разпределителния вал го чистихме с чук и длето. Всички коли са експлоатирани по един и същ начин /таксита/ и с едно и също масло. Изводите за качествата на бензините и газта оставям на вас.
Коментар
-
nikolov-1.6_v16 написа:таината е следната или на газ или на бензин среден вариант нямаFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
колата ми беше на метан със запушени дюзи естествено оправих ги сложих газово и колата беше шест карах така и калколирах че няма сметка да подържаш бензиновата система и да имаш газово щот само на газ е по далавера в пъти и зима и лято на газ и това е.Няма смисъл да наливаш бензин и да си мислиш че работи нормалноfiat bravo 16_16v 103hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар