Здравейте казвам се Теодор от Перник на 25г. През юни месец тази година купих на жената БРАВО 1.4 12V . Колата е нов внос от Италия и изглейда че и колегите в Италия са вдигнали ръце от нея. Когато пристигна колата , на нея пишеше ( проблем в главата )което не ме притесни особено в самото начало , защото всички знаем от каде идват проблемите при 1.4 мотора. И така започнах да я разглабям , като се надявах да видя познатата картинка. Свалям главата и започвам да се пулим: Разпределителния вал перфектен,кобилиците перфектни,клапаните и те , и започвам да си мисля как са се прекарали италианците. :P Да ама не. Разглабям главата тотално , автомивка, шлаиф, нови гумички на клапаните, нови семеринги на валовете,нов термостат и всичко ново.След това зглобявам главата и очаквм да работи-да ама не. Работи но над 2500 оборота около 4-5 минути и след това гасне. При опит да я запаля връща през моно инжекциона и ниама палене.Причината за това е че напомпва хидравличните повдигачи и загубва компресия. Смених и хидравлиците с нови и пак същия проблем. После смених и клапана на маслената помпа и пак не става. Смених цялата маслена помпа с нова и резултата беше пак същия.
Последния съвет които ми дадоха беше да сменя и пружините на клапаните- и тях смених , но нещата не се промениха. Какво според вас може да предизвиква надуването на хидравлиците ?
А и забравих да добавя че НЕ напомпва всички повдигачи , а само някои.!!! Според мен причината не би следвало да е от свръх налягане на маслото. МОЛЯ ВИ ПОМАГАИТЕ ЗАЩОТО ВЕЧЕ НЕ ИЗДЪРЖАМ И ЩЕ ХВАНА ДА Я ЗАПАЛЯ АМА С КИБРИТ И БЕНЗИН ТОЗИ ПЪТ .!!!


Коментар