Автомобила е Сейченто 1.1 SPI Phase 2 .Всичко започна с влизането ми в голяма локва - над праговете на вратите!След излизането от там - след 20 до 30 мин. шофиране извън града светна лампата за повишена температура - при мен е само тя, няма стрелка.На следващия ден сменихме датчика за вентилатора и източихме водата при загасен двигател през дебелия маркуч в долната част на радиатора при отворен разширителен съд и наляхме два литра антифриз .Нивото на разширителният съд беше малко под максимума. На следващия ден вечерта се сетих да го погледна и видях, че почти няма течност - на 1 пръст от дъното.Долях още един литър, което ми се стори много.Та въпроса ми е без видими течове на антифриз къде може да отива или просто системата си го е поела?Ако е така колко литра събира?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Губене на охладителна течност без течове
Collapse
X
-
Ако не сте обезвъздушили правилно е нормално след известно време системата да си вземе колкото и е необходимо при самообезвъздушаването си. Това става обаче по-бавно - за 2-3 дни а понякога и повече. Долей до белега на студена кола и карай! Нормално е пак да намалее, но с малко и така докато излезне всичкия въздух. Ако обаче продължава да "пие" - по-добре спри да караш колата и отивай на сервиз.Успех!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
-
Forsaken написа:Ако не сте обезвъздушили правилно е нормално след известно време системата да си вземе колкото и е необходимо при самообезвъздушаването си. Това става обаче по-бавно - за 2-3 дни а понякога и повече. Долей до белега на студена кола и карай! Нормално е пак да намалее, но с малко и така докато излезне всичкия въздух. Ако обаче продължава да "пие" - по-добре спри да караш колата и отивай на сервиз.Успех!
Коментар
-
Да, и ще отвори втория кръг и ще започне да гони въздуха към казанчето, но няма да прегрее - все пак колегата е сипал доста течност. Самата течност най-често "изчезва" когато двигателя започне да изстива - през нощта например. На сутринта нивото е спаднало с обема равен на изгонения въздух. Но понякога това не става за една нощ - ако се кара на по-високи обороти ще стане по-бързо. На мен ми се е случвало това и затова споделям. Принципа би трябвало да е същия.Към колегата с проблема - какво стана? Пие ли още вода или спря?Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Днес сутринта беше на минимума - онзи ден беше на средата между мин. и макс. и налях онзи литър за който писах и днес долях към 700 мл до максимума.Отзаде пръска през ауспуха нещо но е малко и е откакто махнах катализатора защото дрънчеше - 3 месеца.И си мисля, че е конденз не мирише на бензин и не лепне като антифриза а и е съвсем малко като количество .Ауспуха на външния ръб само се мокри - по навътре е сухо а и не се нагрява много.Alfa Romeo Centocinquantasei
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар