Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно набира след 5000 оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно набира след 5000 оборота

    Върпоса е ТЪП, но ми се струва, че преди не беше така...за 1-ва скорост няма да говоря, там само гуми на 2-ра, обаче, както си набирам с газ до дупка и всичко си е нормално, в момента в които чукна около 5200 оборота и сякаш някой хваща фиата и не му позволява да набира нормално, все едно отнемаш газта, леко забива като за прекъсвач и продължава да набира но доста по-бавно със нехарактерен звук за двигателя (незнам как по-точно да опиша всичко това), абе усеща се огромно затормозяване. Защо така? Знам че оборотите не са малко, но все пак критичните са след още 1300, а и преди сякаш не правеше така. Ако не се лъжа, максималната мощност се достигаше към 6000 оборота или не? Незнам, може и да съм си набил някъв тъп филм в главата При вас как е? Особено колегите с 1.2 16V (за този двигател става дума) да споделят впечатления. Колата я имам от 2 години, но, наистина, преди не правеше така Благодаря!
    Fiat Bravo 80 16V

    #2
    хахаха да не ви хвърлих в тъч?
    Fiat Bravo 80 16V

    Коментар


      #3
      На мен тези симптоми ми приличат на запушен горивен филтър или недостатъчен дебит на помпата. А може и някой датчик да си прави мизерия, но това вече на диагностика ще се види. Първоначално ако не си сменял горивния филтър го смени, че ако е запушен и помпата ще си замине скоро
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        Тя таз "кочинка" няма горивен филтър, аааа на диагностика е перфектна, пише всичко ти е О.К.
        Fiat Bravo 80 16V

        Коментар


          #5
          kondov написа:
          Тя таз "кочинка" няма горивен филтър, аааа на диагностика е перфектна, пише всичко ти е О.К.
          всъюност има, центробежен, интегриран в бензиновата помпа. Може и там да е гелето.Най-лесно е да идеш да ти замерят налягането на бензина при рейката.

          Коментар


            #6
            Хмммм добре де, сега като се позамисля... ако допуснем, че проблемът е там (ако изобщо има такъв), то той може ли да е свързан с неприятното придърпване и забиване в ниските обороти (около 2000) и леко "глъхнене" (и то не винаги) преди да се "отпуши" към 4000 оборота?
            Fiat Bravo 80 16V

            Коментар

            Working...
            X