Здравейте колеги, тамън се бях засилил да продавам темпричката и да я сменям с някоя "Марийка" и ето пак проблем. преди 2 дена при спускане от цариградско към кръговото на 4ти километър както си сменях предавките от 4-та на 3-та..това при 50 км/ч някъде и при самото спиране в завоя (поради задръстване) и колата почна да работи все едно на 2 цилиндъра и угасна. при опит за палене развърта опитва се да запали и мирише яко на бензин или газ съответно на каквото карам. и се чуват ужасни гърмежи по ДВГ-то. дори от време на време при такъв гурмеж се чувас удар и спира коляновия вал да се върти. След бая диагностики на място се оказа пробем със запалването. свещите бяха ОК, не зацапани. почнах да откачам 1 по 1 кабелине на свещите. съответно като сваля на 1 или 2-ри цилиндър (това гледано от ляво надяано, демек първи от към скоросната кутия) ДВГ-то изобщо не ще да запали, но при сваляне на 3-ти или 4-ти работи нормално като за 3 цилиндъра, но закача ли ги и 4-те гърми пука получават се неща като удари припуквания и дори на празен ход не иска да работи, а поприпали и директно гасне. Както и да е,прибрах се на 3 цилиндара и на следващия ден по маистори, първо си погледнах, че май центровката е избягала (може би прескочил ремък което ми се вижда най логично), но след няколкото опита на майстора да ми го презацепи.... никакъв успех. по тоя повод не ходете в сервиза под моста на Захарна Фабрика, имам чуството, че пича за прав пат видяв италианска кола.Пробвахме да го презацепим на 1 зъб напред и почна леко да държи ниски обороти, но пак на 3 цилиндъра работи по-добре от колкото на 4.моля за съвети, а ако нещо не съм обяснил моля да ме извините и ще доуточнявам своевременноП.С.: ако може и сервиз да ми препоръчате. при БОБО чак в понеделник, че диагностика бил болен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ДВГ!!Работи по-добре на 3 отколкото на 4 цилиндъра
Collapse
X
-
Ша сваляш главата ми се струва да правиш клапани, дано не съм прав но това което описа е чисти прескочил ремък и то не с един зъб а с няколко как е станало това може да обясни само тоя дет ти е сменял ремъка преди това. Сигурно си накривил някои клапан и то на тоя 4 ти цилиндър дет викаш че кат му махнеш кабела на свеща и колата се стабилизира, това обяснява защо. Аиде дано не съм прав да е няква друга простотия.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
-
според мен ти е заминал гарнитурата на главата. когато махнеш кабела и там няма искра съотчетно си нацелил 1 от двата свързани през духналата гарнитура и не може да "прескача" детонацията- т.е. съседните цилиндри са в различни фази и когато ПРИМЕРНО 2 и 3 са се свързали заради изгоряла гарнитута на 2 буталото отива нагоре и сгъстява, в един момент получава искра и през духналото на гарнитурата това засича съседното бутало и затова се чука и удар. не е обяснено особенно профи, но мисля достатъчно се разбира.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Slavi_Lancia: странното е друго, че ако е сам она един цилиндар ниама проблем има логика но ако върна кабелана 4ти цилиндар и махна на трети пак си работи стабилно кеото ще рече че поотдел;но цилиндрите си работат ОК. но в тандем нещат. pakumba: има логика в това което каза и дано не е гарнитура щото ще е доста немприятен момента. иначе искренно се надявам да се размина само с презацепване на ремъка. а междудругото не би ли трябвало ако е заминало така гарнитурата между двата цилиндъра да има и други признаци. аз гледах няма мехурчета в антифриза, не излизат страни пушеци от ауспуха, не надува маркучи, маслото си изглежда ОК?Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:Slavi_Lancia: странното е друго, че ако е сам она един цилиндар ниама проблем има логика но ако върна кабелана 4ти цилиндар и махна на трети пак си работи стабилно кеото ще рече че поотдел;но цилиндрите си работат ОК. но в тандем нещат. pakumba: има логика в това което каза и дано не е гарнитура щото ще е доста немприятен момента. иначе искренно се надявам да се размина само с презацепване на ремъка. а междудругото не би ли трябвало ако е заминало така гарнитурата между двата цилиндъра да има и други признаци. аз гледах няма мехурчета в антифриза, не излизат страни пушеци от ауспуха, не надува маркучи, маслото си изглежда ОК?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
тамън щях да си добавя в годния пост,че ако в сервиза ми премерят компресията би трябвало да си проличи. ако е между 2 цилиндъра тогава на тези два компресията трабва да и ме уникално малка. поне така си мисля де.уфф надявам се да не е гарнитура че кой знае колко ще ме уръсят а тамън мислех че си е наред колата и да я продавам ама П.С.лошото е че чак четвъртак ще си проличи какво е. до тогава няма да мога да я закарам на майстор, БОБО де, то ще се окаже (според всеобщото мнение) че той не е майстор ми някакакъв гуру.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
wwalker написа:Какво толкова те плаши гарнитурата? На мен ми се струва, че след като си чувал тези гърмежи/удари, по-скоро трябва да се надяваш да е тя проблема.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ами те тези гърмежи не са кои знае колко опасни при положение че не съм я карал така или да я мъча а да не говорим че при омешано газоразпределение е нормално да гърми така. и точно за да не изкриви нещо вал или мотовилка не съм я мъчил грам, и като разбрах че на 3 цилиндъра работи без гърмежи само така я паля. но се притеснявам за гарнитурата че наистина бясна сума ще вземат а на предишната кола аз си я сменях ама тя беше Шкода 120 на тази ме е шубепри ХИТко гарнитурата е дори под 20 кинта като я погледнат колата, ще пиша тука да виинформирам за цени какво е било проблема и т.н.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
цилиндрите се броят от шайбата на вала демек 1 и 2 ти правят проблема еднин лесен начин за проверка на компресия -свали свещите и на студен мотори някой да върти на стартер ,запуши с пръст отвора на свеща ,ако не може въздуха да ти избута пръста -кофти.а ,да не забравиш да свалиш куплунга на бобината че дава искри ,от зилиндрите излизагоривна смес и да не те опърли.виж си и хлабините на клапаните ,да нямаш някой смукателен с малка хлабинатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Количката явно не иска да си сменя собственика :D А точно където се е появил проблемът, под моста има сервиз и магазин за авточаст на фиат. Можело е направо там да търсиш помощ. Като гледам обаче проблемът е комплексен. Възможно е да е прескочил ремък - така ще гърми и чука. Но пък не обяснява защо като се изключи един цилиндър, работата на двигателя се подобрява. Един вид, три от цилиндрите се пълнят с горивна смес и я изгарят, докато в същото време, този с откачения кабел се пълни с бенз/газ и се изпразва без да я гори. Така малко се тормози, но пък явно балансира другите три. Ако има кривнат клапан, то горенето при сложен кабел няма да е това което трябва да бъде, но чак пък толкова, както го описваш... Ще чакаме решението на проблема, щото мен лично ме заинтригува тази мистерия.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Сори за забавянето, днес си взех колата от сервиз на Бобо, позабавих се понеже имали много работа и повече от седмица чаках докато ми доиде реда да я закарам. За сумата от 110 "камъка" вече всичко е наред. Оказа се спукана дистрибуторна капачка, като се замисля има логика да е от нея (да хвърля искра кадето не трябва). Обаче преди да отида при Бобо минах през така споменатия по-горе сервиз под моста на захарната в който да не ходите и там след всичките опити на "майсторчето" ми е останал незацепен правилно ремуйа. та бобо освен смяна на дистрибуторната капачка е презацепвал и ремъка наново за това е такава сумата. Е пак си е доста де ама като не се усетих навреме да проверя капачаката така е, та ако на някой му прави проблем с паленето ето още нещо което да проверява - капачката.Мерси много за предложенията и за помоща. оказа се малък дявола Количката иска или не ще си сменя собственика остава да избера Марея 1,6 или 1,8 , на тази и се прави една фотосесия и отива в раздел "продава"П.С.за сервиза на 4ти км го видях но като ми направи проблема беше затворен вече.Мерси и на колегата dan4o за разясненията и хитринката за проверка на компресията, не е то4но, но е полезно.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар