ами аз гледам, че много хора мислят така- аааааа много е евтина/2000/, значи не е добре нещо си. е, може и така да е, но същото може д ае положението и с тази за 3500. моето браво е с една година по-ново от на колегата и го взех преди малко повече от 1 година за 3300. той си е писал в гаража, че и неговото е 3300 оказва се, че моето е било с 2 години по-младо и съм го взел на същата цена. а за състоянието не мисля да сравнявам, само ще спомена, че по двигателя ми няма 1 капка масло, а аз не съм сменял нищо по него освен свещите 1 път и му махнах оригиналните ремъци и ролки /щампа ’97/ и дори биалети. мисълта ми е, че какъвто му е късмета с тази кола за 3300 можеше да е същия и с такава за 5000. не го шашкайте така пича
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преди 2 дни си купих колата и сега имам проблема на ivalena
Collapse
X
-
Аз казах и преди - искрено му пожелавам на колегата да се окаже нещо дребно и след отстраняването му да се радва на много безаварийни километри. Купуването на всяка машина си е на късмет, дори и на новата, какво остава за десетгодишни и повече коли, така че всичко е относително и във всеки момент една или друга теория може да бъде опровергана. Успех и горе главата, колега!Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
.... Дано проблемът не е същия, че е много гадно това... 1.6 мотора си има такъв дефект, не е гаранция, че тези от вас, които си карат такова Браво, и нямат проблеми, не са си го купили вече ремонтирано, с по 1000-1500 лв. отгоре Няма гаранция при закупуване на автомобил на старо, и с това трябва всички да сме наясно като избираме... На късмет е не колата, защото нея я оглеждаме, и я изпробваме... На късмет е човека, на който ще попаднем да ни я продаде, рядко се намират съвестни... Урока който научих- кола без номера, която не може да се изпробва на дълъг път- никога повече.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:.... Дано проблемът не е същия, че е много гадно това... 1.6 мотора си има такъв дефект, не е гаранция, че тези от вас, които си карат такова Браво, и нямат проблеми, не са си го купили вече ремонтирано, с по 1000-1500 лв. отгоре Няма гаранция при закупуване на автомобил на старо, и с това трябва всички да сме наясно като избираме... На късмет е не колата, защото нея я оглеждаме, и я изпробваме... На късмет е човека, на който ще попаднем да ни я продаде, рядко се намират съвестни... Урока който научих- кола без номера, която не може да се изпробва на дълъг път- никога повече.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами баща ми я регистрира и я докара от Враца без проблеми до София. После отишъл до офиса и я загасил и после не могъл да запали, при офиса има сервиз пичовете казали (акумулатор или стартер) - замерили акумулатора имал си ток и го бутнали леко и веднага запалила.Докара ми я пред нас и аз му викам дай да я закарам до гаража и той ми дава тръгвал да паля - не иска. Вика нещо има проблем с паленето и ме бутна леко (бях на 3та и запали).После я паркираме в гаража.И решихме да пробваме дали ще запали.Загасихме я.Не запали.Само издава онзи звук се едно ще запали , таблото светва за една секунда и не иска да запали.Оставихме я.Сутринта отиваме до гаража,пали без проблеми от първия път.Баща ми я закара в сервиза , тя пък пред монтьорите не го направила и си запалила. Те му казали , няма смисъл да ти зимаме парите , като не го прави пред нас зашото не знаеме от какво е.и така ... сега чакам и се моля да е нещо дребно.
Коментар
-
за да я накараш да си прояви проблема, е достатъчно просто да я загрееш, като я държиш на свободна, на 2000 оборота. ако просто я запалиш и я оставиш, никога няма да загрее толкова, перката се вкючва, охлажда си и няма проблем... особено сега, като е хладно още по- трудно загрява. Още ви е новичка и не сте и свикнали, загрейте я повечеFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:за да я накараш да си прояви проблема, е достатъчно просто да я загрееш, като я държиш на свободна, на 2000 оборота. ако просто я запалиш и я оставиш, никога няма да загрее толкова, перката се вкючва, охлажда си и няма проблем... особено сега, като е хладно още по- трудно загрява. Още ви е новичка и не сте и свикнали, загрейте я повечеHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
hwarang написа:Днеска я карах да я регистрирам и малко наляво надясно , не е правила проблем. Беше загряла до под тва с термометъра ... движеше на пушка.Да се надявам да е нещо дребно.
Коментар
-
а сега , ако я карам така , това проблем ли е ? може ли да му стане нещо на двигателя?Защото трябва да се прояви и веднага да се закара на ремонт да го видят и да кажат стартер ли е или акумулатора...Един колега ми каза , като запаля , да махна клемата от акумулатора от + и ако изгасне , значи динамото не зарежда и било от това
Коментар
-
u_bo
hwarang написа:а сега , ако я карам така , това проблем ли е ? може ли да му стане нещо на двигателя?Защото трябва да се прояви и веднага да се закара на ремонт да го видят и да кажат стартер ли е или акумулатора...Един колега ми каза , като запаля , да махна клемата от акумулатора от + и ако изгасне , значи динамото не зарежда и било от това
Коментар
-
hwarang написа:Един колега ми каза , като запаля , да махна клемата от акумулатора от + и ако изгасне , значи динамото не зарежда и било от товатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Вчера не правеше проблеми. Онзи ден, като не искаше да пали , като завърта ключа и се мъчи да запали и а да запали и спре (таблото само светва за секунда и огасва)Вижте какво открих в сервизната книжка на Фиат. Но не можах да открия тези Chapter-иСа говорих с баща ми по обстойно и каза , че като не иска да пали , стартера въобще не иска да завърти , а се получава само едно виуууу и тва е.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар