Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преди 2 дни си купих колата и сега имам проблема на ivalena

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами аз гледам, че много хора мислят така- аааааа много е евтина/2000/, значи не е добре нещо си. е, може и така да е, но същото може д ае положението и с тази за 3500. моето браво е с една година по-ново от на колегата и го взех преди малко повече от 1 година за 3300. той си е писал в гаража, че и неговото е 3300 оказва се, че моето е било с 2 години по-младо и съм го взел на същата цена. а за състоянието не мисля да сравнявам, само ще спомена, че по двигателя ми няма 1 капка масло, а аз не съм сменял нищо по него освен свещите 1 път и му махнах оригиналните ремъци и ролки /щампа ’97/ и дори биалети. мисълта ми е, че какъвто му е късмета с тази кола за 3300 можеше да е същия и с такава за 5000. не го шашкайте така пича
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      Аз казах и преди - искрено му пожелавам на колегата да се окаже нещо дребно и след отстраняването му да се радва на много безаварийни километри. Купуването на всяка машина си е на късмет, дори и на новата, какво остава за десетгодишни и повече коли, така че всичко е относително и във всеки момент една или друга теория може да бъде опровергана. Успех и горе главата, колега!
      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

      Коментар


        #18
        .... Дано проблемът не е същия, че е много гадно това... 1.6 мотора си има такъв дефект, не е гаранция, че тези от вас, които си карат такова Браво, и нямат проблеми, не са си го купили вече ремонтирано, с по 1000-1500 лв. отгоре Няма гаранция при закупуване на автомобил на старо, и с това трябва всички да сме наясно като избираме... На късмет е не колата, защото нея я оглеждаме, и я изпробваме... На късмет е човека, на който ще попаднем да ни я продаде, рядко се намират съвестни... Урока който научих- кола без номера, която не може да се изпробва на дълъг път- никога повече.
        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

        Коментар


          #19
          ivalena написа:
          .... Дано проблемът не е същия, че е много гадно това... 1.6 мотора си има такъв дефект, не е гаранция, че тези от вас, които си карат такова Браво, и нямат проблеми, не са си го купили вече ремонтирано, с по 1000-1500 лв. отгоре Няма гаранция при закупуване на автомобил на старо, и с това трябва всички да сме наясно като избираме... На късмет е не колата, защото нея я оглеждаме, и я изпробваме... На късмет е човека, на който ще попаднем да ни я продаде, рядко се намират съвестни... Урока който научих- кола без номера, която не може да се изпробва на дълъг път- никога повече.
          къв дефект си имали 1,6 бе колежке нещо си се объркала
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #20
            Ами такъв проблем- като загрее и да не пали, а да няма никакви симптоми, че е сдухан двигателя. Характерен проблем, който се проявява при 1.6 мотора само...
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              #21
              Ами баща ми я регистрира и я докара от Враца без проблеми до София. После отишъл до офиса и я загасил и после не могъл да запали, при офиса има сервиз пичовете казали (акумулатор или стартер) - замерили акумулатора имал си ток и го бутнали леко и веднага запалила.Докара ми я пред нас и аз му викам дай да я закарам до гаража и той ми дава тръгвал да паля - не иска. Вика нещо има проблем с паленето и ме бутна леко (бях на 3та и запали).После я паркираме в гаража.И решихме да пробваме дали ще запали.Загасихме я.Не запали.Само издава онзи звук се едно ще запали , таблото светва за една секунда и не иска да запали.Оставихме я.Сутринта отиваме до гаража,пали без проблеми от първия път.Баща ми я закара в сервиза , тя пък пред монтьорите не го направила и си запалила. Те му казали , няма смисъл да ти зимаме парите , като не го прави пред нас зашото не знаеме от какво е.и така ... сега чакам и се моля да е нещо дребно.

              Коментар


                #22
                за да я накараш да си прояви проблема, е достатъчно просто да я загрееш, като я държиш на свободна, на 2000 оборота. ако просто я запалиш и я оставиш, никога няма да загрее толкова, перката се вкючва, охлажда си и няма проблем... особено сега, като е хладно още по- трудно загрява. Още ви е новичка и не сте и свикнали, загрейте я повече
                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                Коментар


                  #23
                  Днеска я карах да я регистрирам и малко наляво надясно , не е правила проблем. Беше загряла до под тва с термометъра ... движеше на пушка.Да се надявам да е нещо дребно.

                  Коментар


                    #24
                    ivalena написа:
                    за да я накараш да си прояви проблема, е достатъчно просто да я загрееш, като я държиш на свободна, на 2000 оборота. ако просто я запалиш и я оставиш, никога няма да загрее толкова, перката се вкючва, охлажда си и няма проблем... особено сега, като е хладно още по- трудно загрява. Още ви е новичка и не сте и свикнали, загрейте я повече
                    Никой не знае дали проблема е същия при колегата. Освен всичко друго това не е проблем при двигатели 1.6, а проблем с автоджамбази. Те всъщност са едно племе...нямам думи. Колкото пъти съм ходил по автокъщи, просто ги игнорирам като присъствие и звук! На един му бях правил забележка да замълчи, за да мога да чуе колата докато е още студена, а той чак се обиди!
                    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                    Powered by Total & Fobos LPG

                    Коментар


                      #25
                      hwarang написа:
                      Днеска я карах да я регистрирам и малко наляво надясно , не е правила проблем. Беше загряла до под тва с термометъра ... движеше на пушка.Да се надявам да е нещо дребно.
                      Колега аз имах същия проблем.когато я карам и спра някъде трябва да мине поне 1 или 2 часа за да запали когато е загряла просто абсурд да запали,но истине ли пали веднага.проблема се състоеше че завъртя ли все едно че нещо затяга във двигателя не иска да запали и това е.купих си стартер втора употреба от Автошанс за 80 лв по интернет го намерих,докараха ми го до Бургас сложих го и вече нямам този проблем.

                      Коментар


                        #26
                        а сега , ако я карам така , това проблем ли е ? може ли да му стане нещо на двигателя?Защото трябва да се прояви и веднага да се закара на ремонт да го видят и да кажат стартер ли е или акумулатора...Един колега ми каза , като запаля , да махна клемата от акумулатора от + и ако изгасне , значи динамото не зарежда и било от това

                        Коментар


                          #27
                          hwarang написа:
                          а сега , ако я карам така , това проблем ли е ? може ли да му стане нещо на двигателя?Защото трябва да се прояви и веднага да се закара на ремонт да го видят и да кажат стартер ли е или акумулатора...Един колега ми каза , като запаля , да махна клемата от акумулатора от + и ако изгасне , значи динамото не зарежда и било от това
                          после да няма тема - купувам ЕКУ тоя колега ЛАДА ли кара?

                          Коментар


                            #28
                            виж си кумотатора

                            Коментар


                              #29
                              hwarang написа:
                              Един колега ми каза , като запаля , да махна клемата от акумулатора от + и ако изгасне , значи динамото не зарежда и било от това
                              ако го направиш после ще ревеш тука за големи проблеми,без акумулатор генератора ще вдигне около 40волтаи познай какво ще стане с консуматорите и еку-то.абе що не уточните проблема та се мъча да гадая-не пали ?как не пали ,върти се двигателя ,но не запалва илисамо цъка и не може да завърти стартера.добре че прочетох че с бутане палела та и на всички да стане ясно че стартера се бъзика.ако можеш да го оправиш добре,ако попаднеш на ’’мастори ’’пак ще ревеш.ами дано се разминеш с малко пари,иначе стартера се държи на 3 болта ,и щом е почнал да прави магарий,приготви се да почне да ги прави по често(шанса да е акумулатор е малък ,щом на студено пали)ако имаш заклинила четка прави така -понякога на топло не иска да въртиами дано съм помогнал
                              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                              хюндай акцент 1.5 CNG
                              киа каренс +метан

                              Коментар


                                #30
                                Вчера не правеше проблеми. Онзи ден, като не искаше да пали , като завърта ключа и се мъчи да запали и а да запали и спре (таблото само светва за секунда и огасва)Вижте какво открих в сервизната книжка на Фиат. Но не можах да открия тези Chapter-иСа говорих с баща ми по обстойно и каза , че като не иска да пали , стартера въобще не иска да завърти , а се получава само едно виуууу и тва е.

                                Коментар

                                Working...
                                X