Условиено на задачата е:Колата от подписа, САМО при следното условие: "ако е нормално загряла, се изгаси, изчака се от 10 до 30 минути" 1. Впоследствие при опит за палене: а) върти стартера, но дори и не припалва б) понякога освен това гърми през ауспуха или през филтъра в) понякога забива стартера.2. а) Пали без проблем при бутане на скорост б) Понякога запалва в момента, в който върна ключа на стартера - от положения start, в положение "на контакт", run (не всеки път, явно ако улуча някой момент, в който да върна ключа и някой от цилиндрите се окаже в подходящо положение за палене)3. Оказва се че проблема изчезва, ако гася колата на междинна , за да доизгори останалата газ в цилидрите и маркуча.. В противен случай проблема се проявява доста често както на бензин, така и на газ.Търси се: Какво се случва: задавяне, липса на искра, лош момент на искрата или др.? Защо се случва така? В коя система/системи е проблема? Как може допълнително да се диагностицира, за да се въведе повече яснота?За отличниците ще има поощрения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задача за напреднали РЕШЕНО
Collapse
X
-
възможно е да изпуска клапана и газта да отива в карбуратора или моното там квото е. имаш еедна тема наскоро в един друг клуб по този въпрос. а как си с разхода? щото ако клапана пропуска то и на бензин да си тя пак ще си пуска по малко газ и пак ще я дави по малкоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Мерси за отговорите и на двамата.Sev, аз винаги съм си мислил че е от датчика, но съм го сменял все още - първо не е много евтин и на всичко отгоре стария не иска да излиза сам, т.е. здрав няма да го изкарам и да сложа друг за пробата. Второто , което ме спира е: защо пък само на стартер?! При бутане няма проблем. И защо когато оставя да доизгори газта в маркучите преди да изгася, също пали нормално!?pakumba, точно на такова изглежда, обаче абсолютно същия беше проблема когато изобщо нямах газово! Тука също не мога да вдяна. Вероятно са повече от един малки проблема и се натрупват в един момент.Има още един дерт, който не знам дали има връзка: в продължение на няколко дни колата страхотно отговаря на натискането на газта. Шофирането е невероятно удоволствие. И в един момент пак в продължение на няколко дни или седмица - никаква реакция при натискане на газта, направо нищо. НЕ забива муцуна, няма други проблеми, но ускорението под всякаква критика. После пак няколко дена ОК. Това става, както на бензин, така и на газ, както и изобщо преди да сложа газовото. Ще пробвам да откача акумулатора и ще видя какъв е резултата.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
На мен ми прилича на голямо предварение на запалването и затова се мъчи стартера ,а на скорост пали лесно.Този двигател има ли детонационен датчик който променя момента на подаване на искрата?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ще пробвам да стрелям на тъмно.Търси причините в делкото.Казваш че понякога се спъва на стартер-симптом за голямо предвърение.Да обаче на газта обича предвърението и тогава върви по-добре както сам си забелязал.Когато е куца на газ най вероятно е закъсняла и от там няма динамика,а при палене най вероятно гърми в смукателя.Нарочно не пишешкаква е колата и те разбирам защото пресяваш мненията,но така и пречиш на тези които могат да ти помогнат.По симптомите които описваш според мен проблема е изцяло в прекъсвач-токоразпределитея(делкото) какъвто и да е вида му и по скоро в собственото му управление на момента на подаване на искра (ако има такова).При повече информация от твоя страна може би би получил и още по конкретна диагноза.
Коментар
-
specialista написа:Нарочно не пишешкаква е колата и те разбирам защото пресяваш мненията,но така и пречиш на тези които могат да ти помогнат.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Една елементарна идея от която съм патил не само аз, провери си масите най вече към двигателя, това е една възможна причина. Когато е лоша масата при въртенето на стартер си хваща от където намери най-малко съпротивление и замасява от там, същевремено се намаля и напрежението подавано към бобината и искрата е малка. Не твърдя че е твърдо от това, но съществува като възможна причина.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
u_bo
NikMar написа:Една елементарна идея от която съм патил не само аз, провери си масите най вече към двигателя, това е една възможна причина. Когато е лоша масата при въртенето на стартер си хваща от където намери най-малко съпротивление и замасява от там, същевремено се намаля и напрежението подавано към бобината и искрата е малка. Не твърдя че е твърдо от това, но съществува като възможна причина.
Коментар
-
Според мен е така като Pakumba го каза.Изпуска газовия клапан , който е на изпарителя . Ако палиш на бензин и автоматично прехвърля на газ , то като изгасиш мотора и изпусне известно количество газ (не много но достатъчно да за задави колата или да смеси газ и бензин) . Ако палиш директно на газ пак не пали защото тази газ която вече е напълнила смукателния колектор задавя колата и трябва да повъртиш малко повече време докато запали.Между другото аз го имах този проблем плюс датчика на коляновия вал се бъзикаше (ту работи ту неработи) което малко усложнява нещата да се разбере от къде е проблема.Смених О-пръстенчето на клапана,смених и датчика и сега всичко е наред.
Коментар
-
NikMar написа:Една елементарна идея от която съм патил не само аз, провери си масите най вече към двигателя, това е една възможна причина. Когато е лоша масата при въртенето на стартер си хваща от където намери най-малко съпротивление и замасява от там, същевремено се намаля и напрежението подавано към бобината и искрата е малка. Не твърдя че е твърдо от това, но съществува като възможна причина.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Колеги, някой занимава ли му се да отвори капака да види види дали има 2 маси излизащи от акумулатора и къде отиват? И някой би ли измерил с един уред съпротивлението между сигналната маса на ламбда сондата и минуса на акумулатора? Мерси!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
u_bo
stanleyhacker написа:Колеги, някой занимава ли му се да отвори капака да види види дали има 2 маси излизащи от акумулатора и къде отиват? И някой би ли измерил с един уред съпротивлението между сигналната маса на ламбда сондата и минуса на акумулатора? Мерси!
Коментар
-
Ясно то, имам един кабел, дето идва от клемата, минава през шасито и отива на капака на клапаните. Обаче има и една маса, дето е идва от шасито и е отрязана посредата. Затова се чудя какво става! Може би е била към стартера? А някой ще измери ли съпротивлението между масата на ламбдата и минуса на акумулатора? Или някой от опит?FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар