Колега тези дни разглобих карбуратора и го изчистих. Взех си ремонтен комплект, за да сменя всички гарнитури и мембрани!В комплекта има и въздушни жигльори. На моя карбуратор те са 2 на брой. Горните са два, всеки по 160, след това следват емулсионни тръбички и отдолу единия е 112 а другия е 122. В ремонтния комплект има също 2 жигльора - единия е 110 другия 130!! Тези въздушни жигльори духат в камерата където се намира поплавъка! Въпроса ми е следния:Мога ли вместо 112ката да сложа старата 122ка и на мястото на нея да сложа новия жигльор 130? Т.е ще преминава малко повече въздух в камерата на поплавъка? Какво ще постигна с това?Карбуратора е Weber за Типо 1.4!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карбураторен въпрос - Жигльори
Collapse
X
-
Карбураторен въпрос - Жигльори
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //Етикети: –
-
stanleyhacker написа:Според мен е непредсказуемо какво ще се постигне, просто защото не се знае старите колко са износени.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Не искам да твърдя със сигурност, но след като са за камерата на поплавъка, това означава , че повече въздух ще влиза там и следователно бензина по-лесно ще се замуква от двигателя. Логиката е , че ако изобщо липсват такива отвори, бензина няма да се засмуква - няма да има въздух който да влиза на неговото място и няма да има разлика в наляганията.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
на мястото на 112 сложи 110, а на мястото на 122 сложи 130. Ефекта ще е почти незабележим. ако не ускоряваш с педал "до ламарината" няма да има почти никаква разлика (теоретично ще е намалено вървенето, от там и разхода, ама с толкова малко, че няма да усетиш разликата). 130 жигльора е при затворена втора клапа, когато си натиснал педала докрай. т.е. като го натиснеш силно ще върви повече (и ще харчи повече). Ако карбуратора ти е като моят на старата кола, ще харчи малко повече след 3000 оборота. Това само за бензин."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:на мястото на 112 сложи 110, а на мястото на 122 сложи 130. Ефекта ще е почти незабележим. ако не ускоряваш с педал "до ламарината" няма да има почти никаква разлика (теоретично ще е намалено вървенето, от там и разхода, ама с толкова малко, че няма да усетиш разликата). 130 жигльора е при затворена втора клапа, когато си натиснал педала докрай. т.е. като го натиснеш силно ще върви повече (и ще харчи повече). Ако карбуратора ти е като моят на старата кола, ще харчи малко повече след 3000 оборота. Това само за бензин.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
и да не забравиш: всичко много хубаво да почистиш и измиеш с някакъв разтворител (бензин, кореселин...), за да нямаш после проблеми."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:и да не забравиш: всичко много хубаво да почистиш и измиеш с някакъв разтворител (бензин, кореселин...), за да нямаш после проблеми.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар