Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карбураторен въпрос - Жигльори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Карбураторен въпрос - Жигльори

    Колега тези дни разглобих карбуратора и го изчистих. Взех си ремонтен комплект, за да сменя всички гарнитури и мембрани!В комплекта има и въздушни жигльори. На моя карбуратор те са 2 на брой. Горните са два, всеки по 160, след това следват емулсионни тръбички и отдолу единия е 112 а другия е 122. В ремонтния комплект има също 2 жигльора - единия е 110 другия 130!! Тези въздушни жигльори духат в камерата където се намира поплавъка! Въпроса ми е следния:Мога ли вместо 112ката да сложа старата 122ка и на мястото на нея да сложа новия жигльор 130? Т.е ще преминава малко повече въздух в камерата на поплавъка? Какво ще постигна с това?Карбуратора е Weber за Типо 1.4!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    #2
    Според мен е непредсказуемо какво ще се постигне, просто защото не се знае старите колко са износени.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      stanleyhacker написа:
      Според мен е непредсказуемо какво ще се постигне, просто защото не се знае старите колко са износени.
      A по-принцип какво става като сложиш по-големи ?
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Не искам да твърдя със сигурност, но след като са за камерата на поплавъка, това означава , че повече въздух ще влиза там и следователно бензина по-лесно ще се замуква от двигателя. Логиката е , че ако изобщо липсват такива отвори, бензина няма да се засмуква - няма да има въздух който да влиза на неговото място и няма да има разлика в наляганията.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          на мястото на 112 сложи 110, а на мястото на 122 сложи 130. Ефекта ще е почти незабележим. ако не ускоряваш с педал "до ламарината" няма да има почти никаква разлика (теоретично ще е намалено вървенето, от там и разхода, ама с толкова малко, че няма да усетиш разликата). 130 жигльора е при затворена втора клапа, когато си натиснал педала докрай. т.е. като го натиснеш силно ще върви повече (и ще харчи повече). Ако карбуратора ти е като моят на старата кола, ще харчи малко повече след 3000 оборота. Това само за бензин.
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #6
            Synthy написа:
            на мястото на 112 сложи 110, а на мястото на 122 сложи 130. Ефекта ще е почти незабележим. ако не ускоряваш с педал "до ламарината" няма да има почти никаква разлика (теоретично ще е намалено вървенето, от там и разхода, ама с толкова малко, че няма да усетиш разликата). 130 жигльора е при затворена втора клапа, когато си натиснал педала докрай. т.е. като го натиснеш силно ще върви повече (и ще харчи повече). Ако карбуратора ти е като моят на старата кола, ще харчи малко повече след 3000 оборота. Това само за бензин.
            Така и направих! Вчера вечерта го сглобих абсолютно целия и тази вечер живот и здраве ще го сложа!Мерси и на двамата за отговорите!!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              и да не забравиш: всичко много хубаво да почистиш и измиеш с някакъв разтворител (бензин, кореселин...), за да нямаш после проблеми.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #8
                Synthy написа:
                и да не забравиш: всичко много хубаво да почистиш и измиеш с някакъв разтворител (бензин, кореселин...), за да нямаш после проблеми.
                Да колега като нов е!! Вчера сложих и новите бензинови маркучи и вакуми! Стана перфектно!! Само остава кутията на въздушния филтър да сглобя, понеже е измита и почистена и паля!! Скоро ще сложа снимки!
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар

                Working...
                X