Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сложихте газ и колата вече не пали сутрин от раз........

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сложихте газ и колата вече не пали сутрин от раз........

    Очаквиате скоро отговор на въпроса дирекно от мястото на тестовата площадка, само тук на страниците на http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=321070#321070
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    ще падне голям смях, ако след опитите спре да пали изобщо :D
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Ха хаааа бати сев е маитапчия за това си го харесвам аз, обаче след дълги денонощни наблюдения и разследване по мистериозното скапване на бензин следователския екип разплете мистерията за паленето на бензин. Та момци не сменяите на слуки нищо по колата и не хвърляите пари на вятъра за безмислена диагностики. Сменете си Газаджията (ако можете де ) цялата беля си е от налягането на газта в реиката на дюзите (бях писал подробно в предните теми какво се получава и как бензиновия комп се омазва от газовия сега пак не ми се поватря) Та въпросния проблем важи за случаите когато сте си сложили наскоро газова(ГИ, за обикновнена газова компа може би да се обърква от неподходящ или не достатъчно интелигентен имулатор на дюзите) и нещеш ли след някои ден колата ви отказва сутрин да запали кат хората а иска 1-2 дори 3 опита докато заработи като хората. После цял ден няма проблем докато е топла или загряла. Хватката е да се улучи точното налягане на газта от изпарителя при което бензиновия комп няма да си обърка времената на дюзите, при мен това налягане доиде на 1.2 макар че по книга за тази кола с тази газова го дават 1.1 но на 1.1 (атмосфери да кажа) колата ми пали и после веднага гасне.(а може и мапа да е гъза и да ме лъже с налягането трябва да го замеря с някъв манометър) Бях го свали на 1.0 дори на 0.9 но тогава нещата станаха още по трагични. Така след едномесечно наблюдение и бъзикане стигнах до идеалната среда 1.2 (за моита кола) и вече колата си пали сутрин от раз без никви грижи и си държи обороти. Е при мен има и друг проблем за които ще пиша в съответния раздел но тои е вън от тази тема (изпарителя не ще да държи еднакво налягане ами с времето се променя ) маи от газовите само проблеми и наи вече от втората ръка, един съвет купете си я нова от читав сервиз които ще ви гарантира после подръжката и ще знае какво да прави с налягането и настроиките за които ви говоря, за да не ми ревете после тука че колите ви не палят. А аз имам и клапан да сменям че и тои е един боклук веднъж да ме подпали за малко, мани другото че кат загрее в жегите и ако съм заредил газ до горез не ще да отвори, само да ми осатне време и ша го треснем в земята него и цялата газова Сори отплеснах се та това е , ако има нещо питаите.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        аз мислех , че отдавна си го решил този проблем !!!нали го имаХ същия и те следя и теб

        Коментар


          #5
          u_bo написа:
          аз мислех , че отдавна си го решил този проблем !!!нали го имаХ същия и те следя и теб
          Ами да мислех си че съм го решил докато не разбрах от къде ми се ебава всеки път на ново, изпарителя след извесно време си променя налягането, ша трябва и него да го лекувам, ама за сега е добре имам обаче друг дерт, ходи виж в раздел газови уредби е ся ша пусна темата
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Такааааа...... още малко яснота да вкарам. Признавам че сбърках на едно място ( за което трябва да се извиня на колега тук от форума които го спомена това нещо но аз го отрекох) не вярвах че и бензина може да е причина за това което се случва сутрин, не знам от вода ли в него, не знам от стареене ли, или някакъв друг феномен, но е факт: С ПРЕСЕН БЕНЗИН ПАЛИ БЕЗ ДА СЕ ЗАМИСЛИ!!!! След като продължи да ми прави номера реших да издухам всичкия бензин които имах в резервоара без да карам въобще на газ, по този начин мислех и да елиминирам евентулани грешки в корекциите на дюзите на бензин ако има такива . Карах колата няколко дена само на бензин но сутрин си палеше все така трудно (пробвах и с откачане на акумулатора но все тая) реших да изразходя всичкия наличен бензин поне докато светне лампата. Лампата светна в краина сметка и отидох и заредих 20 кинта и о чудо на другата сутрин бръм и колата запали чакмак, викам си ся ша я обърна на газ и ще я карам на газ та ако е от нея да си покаже рогата, но вече 3 сутрини въпреки 400 км на газ си пали без грижи с новия бензин, предполагам че ако тоя бенз не успея да го изразходя за месец нещата пак ще се скапят не знам кво му става от въртене в системата но е факт че като поостарее и почват ядовете. Извода за мен е следния;- сипвам само по 10 лева бензин за да го харча по скоро и да наливам пресен!!!! Пробваите и вие сега не е толкова скъп изгорете този в резервара и сипе нов и вижте ще запали ли сутринта като хората
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              при мен сутрин на студено пали от четвърт... като загрее - "иска 1-2 дори 3 опита докато заработи като хората."
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #8
                Може темп, датчика да дава няква по грешна стоиност като е топла, ама това е само предположение причини много
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  съгласен с всичко,с изключение на препоръката - да се държи само за 10 лв. бензин в резервоара!!! забравяш , че бензина в резервоара е охладител на бензиновата помпа - по-добре е да е повече - за да е потопена цялата и да се охлажда по-добре.

                  Коментар


                    #10
                    u_bo написа:
                    съгласен с всичко,с изключение на препоръката - да се държи само за 10 лв. бензин в резервоара!!! забравяш , че бензина в резервоара е охладител на бензиновата помпа - по-добре е да е повече - за да е потопена цялата и да се охлажда по-добре.
                    Не бре не си ме разбрал не да държа само 5 литра вътре да си има известно количество, примерно да не свети лампата и щом пресветне да не сипвам за 30 -40 лева ами само за 10 лева, така ще се опреснява и бензина вътре
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      u_bo написа:
                      съгласен с всичко,с изключение на препоръката - да се държи само за 10 лв. бензин в резервоара!!! забравяш , че бензина в резервоара е охладител на бензиновата помпа - по-добре е да е повече - за да е потопена цялата и да се охлажда по-добре.
                      Не бре не си ме разбрал не да държа само 5 литра вътре да си има известно количество, примерно да не свети лампата и щом пресветне да не сипвам за 30 -40 лева ами само за 10 лева, така ще се опреснява и бензина вътре
                      е , не врат ами шия. да не пуснеш след 5 - 6 месеца тема - каква бенз. помпа да си купя

                      Коментар


                        #12
                        Ха ха ха , стига бре тва е лоша тема за помпата ама па бивали да карам с половин резервоар, добре де дори и с половин да е , въпроса е да го долива по често, по добре 3 пъти в месеца по 10 лева от колкото веднъж 30
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Отде го сътворихте това за ’пресния’ бензин? Мойта логика е друга, но не съм на газ и сипвам по 80лв. по 2 пъти в месеца, а на предишните цени по 100 и на горе, пак 2 пъти в месеца... както и да е, забелязвам, че колата се държи много по-добре сутрин, когато стрелкатата е над средата. Като си загрее разлика няма. Ще я закача на Виза-та сутрин на студена в събота да видя какво става всъщност на студено. Само да се наканя в събота/неделя сутрин де.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Като сложиш газ ела пак да си говорим
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар

                            Working...
                            X