Здравейте колеги,Взех Браво 1.6 16v, но имам следния проблем :При студен мотор оборотите се държат на 1400/мин, което ми се струва съвсем в реда на нещата.При загрял мотор, това което ме озадачава е :1. Натискам съединителя и оборотите падат до 500/мин и започва да гасне ?! Каква е връзката ?Паркирането е истинско приключение.2.Върви нормално на 3-4 предавка,но след изключване от скорост от 3500об/мин падат много рязко отново до 500об/мин или просто гасне.3.Снощи ми светна лампата за маслото и не гасне до подаване на газ и достигане на 1000 об/минАвтомобила си работи нормално на 900об/мин на място.След горепосочените проблеми посетих сервиз в който ми натегнаха съединителя и ми почистиха степковото моторче .Откачих клемите на акумулатора за 15мин, след което оставих автомобила да работи за 10мин на празен ход.Прочетох доста теми във Форум-а, но не открих решение.Не съм запознат с капризите на този мотор и искам да Ви помоля да ми дадете съвет относно проблемите които имам.Съмнения : дебитомер,ламбда и/или въздушен филтър .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
'Губи' обороти Браво 1.6 16v
Collapse
X
-
u_bo
Re: ’Губи’ обороти Браво 1.6 16v
dch94 написа:Здравейте колеги,Взех Браво 1.6 16v, но имам следния проблем :При студен мотор оборотите се държат на 1400/мин, което ми се струва съвсем в реда на нещата.При загрял мотор, това което ме озадачава е :1. Натискам съединителя и оборотите падат до 500/мин и започва да гасне ?! Каква е връзката ?........
-
Aко проблема е САМО при натиснат съединител проблема трябва да се търси в съединителя.Ако по принцип има нестабилен празен ход стъпков мотор или запушен бензинов филтър.Ако колегите се сетят за нещо друго ще пишат== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Re: ’Губи’ обороти Браво 1.6 16v
[quote="u_bo"]dch94 написа:Здравейте колеги,ако си имал предвид следното- колата работи на място , добре на неутрална скорост с ненатиснат съединител,като натиснеш съединителя БЕЗ да правиш нищо друго оборотите падат до 500това прилича на затягане. виж hit-ko какво ще каже.
Коментар
-
u_bo
Re: ’Губи’ обороти Браво 1.6 16v
dch94 написа:u_bo написа:ако си имал предвид следното- колата работи на място , добре на неутрална скорост с ненатиснат съединител,като натиснеш съединителя БЕЗ да правиш нищо друго оборотите падат до 500това прилича на затягане. виж hit-ko какво ще каже.
Коментар
-
Re: ’Губи’ обороти Браво 1.6 16v
dch94 написа:Не съм запознат с капризите на този мотор и искам да Ви помоля да ми дадете съвет относно проблемите които имам.Съмнения : дебитомер,ламбда и/или въздушен филтър .
Коментар
-
Re: ’Губи’ обороти Браво 1.6 16v
Този двигател няма дебитомер (поне така знам),съмненията падат върху стъпковото моторче,обаче за да не си го купиш напразно,ако можеш вземи от някой познат на който работи и пробвай.За номера с откачането на клемата на акумулатора,мисля че трябва да изчакаш повече от 15 минути,поне там където съм чел аз беше 45 минути и после 5 минути работи без да пипаш нищо,палиш без да подаваш газ и я оставяш да си работи.имах същия проблем, в началото не можех да свържа, че когато натисна съединителя го прави.. когато след месец и половина най-после свързах нещата, се оказа аксиален луфт на коляновия вал... имам цяла тема по въпроса. не си давай парите по сервизите за глупости... когато се натисне съединителя, измества аксиално вала и гасне. нищо друго не е свързано със съединител. съжалявам че ти го казвам, и аз наскоро си купих моето браво, със съшия мотор... оказва се, че точно при този двигател често се случва подобен проблем, и то труден за диагностициране с времето, ако продължиш да я караш, става още по-зле... когато ми отвориха двигателя, се оказа спукан колянов вал, скапан блок, който шлайфаха и затягащи разпределителни валове... 3000 лв. отваряй докато е време, ако е по-сериозно сменяй двигателя цял... или се оттървай докато е време. скайпа ми е nn24gb, ako те интересува нещо... покрай тази кола станах спец .
Коментар
-
u_bo
даааа, колежката с повече думи ти е казала това , което аз си мислех но не исках да те ’плаша’това, че се променят оборотите когато САМО натиснеш съединителя, БЕЗ ДА ПРОМЕНЯШ НИЩО ДРУГОможе да значи само едно.- като натиснеш съединителя се променя натоварването на двигателя !!!друго обяснение няма и за съжаление не може да има.Разбира се дали е аксиално изместване ( по оста ) или нещо друго може да каже САМО читав механик.Ако прочетеш темата на колежката ивалена ще разбереш защо те съветвам да си вземеш колатаи да я закараш при хит-ко.
Коментар
-
Не. Има много датчици и т.н., но нито един от тях не прави проблем само при загрял мотор... моята започваше да гасне, когато стрелката достигне до знака с термометъра. Не е от тоците, не е слаба връзка, не е електроника... механично е На мен нямаше кой да ми каже навреме и месец и половина си я карах така, истински ужас. Не си губи времето и парите да сменяш стартери , акумулатори, бобини и т.н. Намери си майстор, който се занимава с двигатели.На свободна мога да я карам чак сега, след ремонта. Преди беше невъзможно.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
u_bo
ivalena написа:Не. Има много датчици и т.н., но нито един от тях не прави проблем само при загрял мотор... моята започваше да гасне, когато стрелката достигне до знака с термометъра. Не е от тоците, не е слаба връзка, не е електроника... механично е На мен нямаше кой да ми каже навреме и месец и половина си я карах така, истински ужас. Не си губи времето и парите да сменяш стартери , акумулатори, бобини и т.н. Намери си майстор, който се занимава с двигатели.На свободна мога да я карам чак сега, след ремонта. Преди беше невъзможно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар