Получава се дин много странен проблем на колега с едно пунто с две бобини, на студена кола пали и бачка без грешка но загрее ли по някога едната бубина "угасва" колата съответно работи като трактор
след като поседи така и изстине (през което време аз с мултицет меря бубините и тази която не работи не дава никво съпротивлене) вече студена паля и никви проблеми докато не загрее което не е гаранция че проблема веднага ще се появи на загрята кола но предимно тогава се случва. Та възможно ли е самата бубина да прави някъв такъв номер или нещо друго което има общо с нея или управлението и се ебава. Какво направих аз за сега; - смених местата на бубините и следващия път когато го направи ще дръпна кабела на свеща на тая бубина за която знам че прави номера и ако там няма искра значи си заминава, но лошото ще е ако на нея има искра а на другата която е на неино място и уж здрава се е изгубила искрата. Тогава вече проблема ще да е по някои кабел букса или наи лошото управлението н а тази бубина.

Коментар