Получава се дин много странен проблем на колега с едно пунто с две бобини, на студена кола пали и бачка без грешка но загрее ли по някога едната бубина "угасва" колата съответно работи като трактор след като поседи така и изстине (през което време аз с мултицет меря бубините и тази която не работи не дава никво съпротивлене) вече студена паля и никви проблеми докато не загрее което не е гаранция че проблема веднага ще се появи на загрята кола но предимно тогава се случва. Та възможно ли е самата бубина да прави някъв такъв номер или нещо друго което има общо с нея или управлението и се ебава. Какво направих аз за сега; - смених местата на бубините и следващия път когато го направи ще дръпна кабела на свеща на тая бубина за която знам че прави номера и ако там няма искра значи си заминава, но лошото ще е ако на нея има искра а на другата която е на неино място и уж здрава се е изгубила искрата. Тогава вече проблема ще да е по някои кабел букса или наи лошото управлението н а тази бубина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бобината ту работи, ту не. Възможно ли е?
Collapse
X
-
Баш така си е вчера след смяната на местата на бубините и днес като се появи проблема пак и дръпнах единия кабел за свещите и няма никои. Съответно бе закупена нова, сменихме я и сега всичко е ОКПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
виж тук: http://www.axm-auto.com/FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар