Не знам тази работа как ще стане на HI да духа топло независимо от температурата навън.Максималните градуси на климатроника са 30.Теориите са едно но в реалния живот става друго т.е. при голяма жега навън парното духа слабо.И на моята кола е така.Пускал съм климатроника на самодиагностика и не намира грешки така че системата работи нормално.Какъв е смисъла от тези датчици тогава? HI е за зимата ако 30 градуса не са ти достатъчни.Същото е с LO.При температура под 5 градуса не можеш да пуснеш да духа студено.Няма вариант при -10 градуса да си пуснеш да духа студено както и в жегата да набичиш парното. Тези неща са проверени на практика.Един съвет колега.Има важна тема как да си пуснеш климатроника на самодиагностика.Изпише ли ти ЕРОРР КЛИ и след това ЕРОРР 00 значи грешка няма и системата работи нормално.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слабо парно Bravo 1.2 16v
Collapse
X
-
Аз пък мисля че няма нищо общо ПАРНОТО с външната температура на никоя степени и т.н. Климатроника е климатроник когато е включен. Когато врътнеш само врътката на градусите и пуснеш вентилатора си работи парното както без климатик и колкото на по висока температура въртиш, духа по топло, като градусите не играят в този случай. За мен това е логична работа на системата, може и да не е така...П.С. Незнам има ли разлика дали е пуснат или не климатроника когато искаш да духа топло, но мисля че това е разликата - пуснат следи температурата, изкл. си е просто парно на различни степениFiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.
Когато целта е всичко и пътят е без значение!
Коментар
-
gamma написа:На HI духа топло на мах, независимо от външната температура! На Max Def - също.
Коментар
-
Ако всичко си е наред - почистена охладителна система, стегнати маркучи, обезвъздушаване, изправни вентилатори, нов филтър и т.н., то обикновено бъгът в системата е пробила преграда в радиатора на парното. Тогава течността, когато влезе в радиатора през единия маркуч, вместо да обходи по серпентините целия радиатор и така да го загрее, преминава директно през преградата и излиза през другия маркуч, без да си отдаде топлината. Възможно е и да не отваря докрай кранчето, което е вързано за врътката. Просто така да е сглобено - завърташ докрай, пък то не отваря напълно. Виждал съм и неправилно вързани изпарители, които "крадат" от потока към вътрешния радиатор. За друго не се сещам.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Здравейте, и аз имам подобен проблем на Бравото 1.2 16в на жената.Тъй като я взех съвсем скоро, сега забелязах този проблем.Съвсем леко духа топло, температурата на колата в задръствания е бетон на 90, изляза ли от задръстванията пада надолу, чета темите във форума и вероятно съм за термостат.Нов съм форума и не съм прегледал всички теми, та ще Ви помоля, ако някой има снимка на мястото на термостата, ако може да ми е постне тука или на ЛС, и да ми разясни това-онова по смяната му ще съм му благодарен. :DСамо се вози в Fiat Bravo 1.2 16V 99год.
Коментар
-
Re: Слабо парно Bravo 1.2 16v
lubobg написа:bochi написа:Здравеите! Парното на Bravoto ми се струва доста слабо, сменил съм термостата, промил съм системата която си беше чиста, сменил съм антифриза, обезвъздушена е ! Някакви идей?Bravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
Колега и на мен ми е така! Скоро смених термостата и незнам дали е нормално но ми държи едно деление под средата а в сервиза казаха че тряло да отидат с моя термостат че имало три вида за моя модел и година но стария не беше така! И след това парното ми стана много слабо- слабо като топлина иначе си духа яко но не и топло дори и на загрят двигател майстора е обезвъздушил и е налял нов антифриз а филтера за купето е на не повече от 4 хиляди километра незнам но и от време на време ми прави сална но много рядко и не е от темп. от вън защото се си е студ. С фиат браво 1.6.16в съм 98г. с обикновенно парно!АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
хм... и аз бях така... обаче имаше там една трабичка и го обезваздуших и сега с пушкаПродавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
[quote="bochi"]и аз така мисла, че на HI нетрябва да се влиае от никакви датчици По някои път имам чувството че на 26 е по силоно от HI [/quotколеги памагаите и аз имам проблем с парното на мен ми духа наи много хладко към студено а всичко по колата си е ок.как да махна тази врътка за градусите и какво да и гледам ??? че имам някакви съмненя че е от нея защото и на 18 и на 23 градуса разлика не усещам.
Коментар
-
Колега 1-во провери дали маркучие към парното са еднакво топли (входния и изходния) ако температурата не е почти еднаква отиваи за ново радиаторче. Аз длед смяната се родих с парно :DFiat Bravo 1.2 16v
http://www.spritmonitor.de/en/detail/298072.html
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар