Вижте сега колеги наскоро(2-3 седмици)си купих първия личен автомобил(Пунто GТ, 1997 г.)и оттам смених консумативи,абе стегнах си го малкия самолет и му се кефех като малко детенце докато......в четвъртък вечер слизам аз от витоша през бистрица и на светофара на околовръстното кво да видя-пара се вдига от капака...ужаст...стрелката на водата във началото на червеното...отварям капака и гледам че е цъфнало тва съединенийце дето е голямо колкото показалец и е точно под дебитомера,хубаво викам аз,отворих казанчето,и оттам яко пара,не я изгасих а бааавничко почнах да наливам вода докато поизстина,загасих я после и я оставих там на една автомивка,отидох на другата сутрин,смених го това черво,долях пак и си тръгнах към село(което е на 30-тина километра),по пътя никакви проблеми,стрелката съвсем маалко над средата(където си седеше попринцип)и си пристигнах.На другата сутрин трябваше рано да тръгвам към СФ и изобщо не се сетих да погледна водата да се е.. в тъпака,та тръгнах аз и още на 5-я километър стрелката почна да минава средата,и почнах да карам лекичко,с 1500-2000 оборота и така до София,а стрелката се колебаеше между средата и началото на червеното(не влезе в червеното де),стигнах до бизнес парка и там с ужас установих че водата пак е намаляла(около литър беше изтекъл) и на всичкото отгоре ТЕЧЕ НЯКЪДЕ ДОЛУ В ЛЯВО ОКОЛО БЛОКА(де да знам около алтернатора някъде ама не може да се види точно)и си тече стабилно,не е като да капе,течеше даже на изстинал двигател,иначе двг си работеше перфектно,не беше омешал маслото или нещо такова,та си я дотеглих до вкъщи и не посмях да я пипам и сега се чудя какво е възможно да е дали има вероятност да е водната помпа или е гарнитурата или по лошо-да съм сцепил главата или кой знае какво ако някой има идея как да разбера сам какво е моля да подсказва ЗАЩОТО ВЕЧЕ НА МАЙСТОРИ ДОВЕРИЕ НЯМАМ взеха ми 60 лева за труд да ми сменят лагера на десния заден носач(на всичкото отгоре като я взех от сервиза светеше лампата за дюзите и оттогава не е изгасвала) а след 2 дни левия го сменихме с един приятел за максимум половин час,та ако някой може да помогне с нещо,някаква информация или каквото и да е моля да пише,пък ако няма никаква надежда споделете поне някой надежден свестен сервиз дето не ти одират 100 кожи като отидеш......съжалявам че изписах цял ферман но наистина се надявам че това е правилното място където мога да потърся помощ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за охладителна с-ма на Пунто GТ!(Явно не само за нея)!
Collapse
X
-
миии мисля че обезвъздуших-налях,запалих,след това пак налях.....пък тя водната помпа я върти оня лентовия(пистовия де) ремък,нали така??чак сега се сещам че от няколко дни на празен ход се чуваше едно странно свирене(тънко такова,подобно като на спирачки ама още по-висок тон и откакто пукна съединението не съм го чувал,та може ли тва да е била скапаната помпа??и да питам ако наистина се наложи шлайф и гарнитура то горе-долу за какви цифри иде реч да се подготвям психически??тежък е животът лек...
Коментар
-
оо страхотно ако се окаже и помпата....още 100-тина най малко....ии добре,кажете къде да отида да ми погледнат колата поне да ми кажат точно и ясно какво и е ;( ;( на всичкото отгоре сега се рових из мобиле.бг и открих че ето тая простотия дето е закрепена на капака на клапаните и в нея влизат два маркуча и сноп кабели(като на втората снимка)при мен просто ЛИПСВА (както на първата снимка) ако някой ми каже и какво е това и защо са ми го скопили (и не само на мен както виждам)моля да споделитежък е животът лек...
Коментар
-
Re: ПОМОЩ ЗА ОХЛАДИТЕЛНА С-МА НА ПУНТО ГТ!(ЯВНО НЕ САМО ЗА Н
jungleraver написа:Вижте сега колеги наскоро(2-3 седмици)си купих първия личен автомобил(пунто гт,1997г.)и оттам смених консумативи,абе стегнах си го малкия самолет и му се кефех като малко детенце докато......в четвъртък вечер слизам аз от витоша през бистрица и на светофара на околовръстното кво да видя-пара се вдига от капака...ужаст...стрелката на водата във началото на червеното...отварям капака и гледам че е цъфнало тва съединенийце дето е голямо колкото показалец и е точно под дебитомера,хубаво викам аз,отворих казанчето,и оттам яко пара,не я изгасих а бааавничко почнах да наливам вода докато поизстина,загасих я после и я оставих там на една автомивка,отидох на другата сутрин,смених го това черво,долях пак и си тръгнах към село(което е на 30-тина километра),по пътя никакви проблеми,стрелката съвсем маалко над средата(където си седеше попринцип)и си пристигнах.На другата сутрин трябваше рано да тръгвам към СФ и изобщо не се сетих да погледна водата да се е.. в тъпака,та тръгнах аз и още на 5-я километър стрелката почна да минава средата,и почнах да карам лекичко,с 1500-2000 оборота и така до София,а стрелката се колебаеше между средата и началото на червеното(не влезе в червеното де),стигнах до бизнес парка и там с ужас установих че водата пак е намаляла(около литър беше изтекъл) и на всичкото отгоре ТЕЧЕ НЯКЪДЕ ДОЛУ В ЛЯВО ОКОЛО БЛОКА(де да знам около алтернатора някъде ама не може да се види точно)и си тече стабилно,не е като да капе,течеше даже на изстинал двигател,иначе двг си работеше перфектно,не беше омешал маслото или нещо такова,та си я дотеглих до вкъщи и не посмях да я пипам и сега се чудя какво е възможно да е дали има вероятност да е водната помпа или е гарнитурата или по лошо-да съм сцепил главата или кой знае какво ако някой има идея как да разбера сам какво е моля да подсказва ЗАЩОТО ВЕЧЕ НА МАЙСТОРИ ДОВЕРИЕ НЯМАМ взеха ми 60 лева за труд да ми сменят лагера на десния заден носач(на всичкото отгоре като я взех от сервиза светеше лампата за дюзите и оттогава не е изгасвала) а след 2 дни левия го сменихме с един приятел за максимум половин час,та ако някой може да помогне с нещо,някаква информация или каквото и да е моля да пише,пък ако няма никаква надежда споделете поне някой надежден свестен сервиз дето не ти одират 100 кожи като отидеш......съжалявам че изписах цял ферман но наистина се надявам че това е правилното място където мога да потърся помощ4 бири и турбината да свири
Коментар
-
хахахх значи тва е МПХ и аз се чудех защо трябва да подавам газ като я запаля студена,иначе гасне а това моторче ако тръгна да го търся по морги от кои модели е съвместимо???И още въпроси-до колко е фабричния надув???Защото моя е 1.5-1.6 холд а в пиковете обръща стрелката и ми се струва че не е нормално това нещо!!!А,да под дебитомера има един воден тройник но при мен най-долния маркуч е дълъг 10-тина санта и е затапен със заврян в него болт стегнат със скоба,та накъде трябва да отива той???Абе нямам думи за тоя жабар дето я е карал преди мене,кой знае кво още е модифицирал по горкия футактежък е животът лек...
Коментар
-
jungleraver написа:Да сетих се и още едно-вентилатора на парното работи само на най-високата степен,на другите въобще не се включва идей и за това??
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар