Колега,колко цифра парички бяха частите и колко човека колко време работихте по въпроса.Аз бих се захванал да си чупя главата сам, но за съжаление нямам гараж и канал за целта.Иначе и аз много обичам да разглобявам разни работи и после да се чудя как да ги сглобя
off-topicСега се присетих, относно "коментара" от подписа ти - помеждудругото пропан-бутана е с по-високо октаново число отколкото бензина (над 105, в зависимост от съотношението) и съответно, ако инсталацията е направена както трябва - дори трябва да върви повече на газ отколкото на бензин.
Колега,колко цифра парички бяха частите и колко човека колко време работихте по въпроса.Аз бих се захванал да си чупя главата сам, но за съжаление нямам гараж и канал за целта.Иначе и аз много обичам да разглобявам разни работи и после да се чудя как да ги сглобя
еми погледни часовете на всяка снимка си има час.само че при мен проблема беше че чаках около 2 часа и малко да ми пратят маховика че го нямаха в наличност.ама по принцип си отдели 1 ден.а за парички тъй като не можех да се справя с всичко сам си викнах 1 майстор да ми помогне ама всичко ми излезна около 300 броя за героя
off-topicСега се присетих, относно "коментара" от подписа ти - помеждудругото пропан-бутана е с по-високо октаново число отколкото бензина (над 105, в зависимост от съотношението) и съответно, ако инсталацията е направена както трябва - дори трябва да върви повече на газ отколкото на бензин.
съгласен съм с теб не защото го знам това, а просто защото усещам колата как "полита" на газ, но това е при разход 12 градско. в противен случай ако ми върви колкото и на безин около 9 газ.
На мен ми се виждат малко 133 лв. за качествен съединител( претискателен и феродов диск). Дано да бъркам и да нямаш проблеми, защото смяната на съединител не е много приятно занимание - поне в домашни условия.
Коментар