Здъни се работата нещо... Смених я, маркучите бяха здрави, събрах всичко и закачам, въртя ключа и не пали. След няколко опита с почивки запали, ама скръб - без газ върви, подам ли и спира. Луда работа. Изкарах я пак, огледах, върнах я ама не успях да запаля пък вече стана тъмно и няма какво да я мисля тази вечер. Знам ли - дави ли се, обезвъздушава ли се нещо... Голямата шайба неможах да я натегна яко, може ли от това да е?Новата и старата помпи са различни. Всичко си им пасва, но на старата пише Walbro, на новата не. Възможно ли е да са несъвместими или нещо друго има?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на бензинова помпа на 1.6 16v
Collapse
X
-
Това е новата: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Върху старата пише N: 4500270, WalbroМай старата е 3.5 бара 120л/ч, пък новата 3 бара 110л/чНезнам доколко това е важно. Сега върнах старата, ама от ’опити’ няма акумулатор и съм го сложил за зареждане. Надявам се за 2-3ч да мръдне малко и пак ще пробвам. Разбрах, че трябва да се пооткачи малко маркуча за горивот, дава се на контакт по-лесно да изкара въздуха и като шурне бенз се защипва и после трябва да запали. Ще видим. Може ли нещо да е изгоряло - реле... ?
Коментар
-
wwalker написа:Това е новата: http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Върху старата пише N: 4500270, WalbroМай старата е 3.5 бара 120л/ч, пък новата 3 бара 110л/чНезнам доколко това е важно. Сега върнах старата, ама от ’опити’ няма акумулатор и съм го сложил за зареждане. Надявам се за 2-3ч да мръдне малко и пак ще пробвам. Разбрах, че трябва да се пооткачи малко маркуча за горивот, дава се на контакт по-лесно да изкара въздуха и като шурне бенз се защипва и после трябва да запали. Ще видим. Може ли нещо да е изгоряло - реле... ?LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
ZFA18200004621078То не излиза, ама виж го същия тук: http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1От там си правя изводите за 3.5 бара и 120л/ч... Предполагам схвана. Идеята е дали тази новата е съвместима, макар и не с характеристиките на оригинала. В същото време тази от линка я дават за произведените след май ’98, пък мойта по VIN идва да е февруари ’98 Може и да е сменяна де... от де да знам.
Коментар
-
Ето това излиза по първоначално вграждане на твоя автомобил: http://axm-auto.com/index2.php?searc...ресното е че до момента не мога да открия заместител по него-т.е само гола помпичка както си си купил Продължавам да прехвърлям през разни търсачки и каталози-ако изкочи нещо ще пиша.Но е възможно точно по тази причина да не иска да ти работи помпата-при тебе си е дават к-т с кошницата...LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
В крайна сметка наистина ти излиза тази която ти постнах горе като пълен к-т или само помпа/като заместител/ това след дълги съпоставяния по ориг.номера и прочие: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1 на 3.5 бараLANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Мръдна акумулатора и със старата помпа запали. Не от първия път и като запали започна едно щракане докато изкара въздуха и сега си е ОК. Няколко съвета:1. Преди да се изкара помпата, ако има налягане в резервоар, се изкарва захранващия кабел на помпата и се пали, за да обере налягането и после няма да се олеете;2. След смяна на помпата в резервоара трябва да има поне 20л бензин, за да може да запали и то не от първия път ами на почивки през 5мин;3. Трябва да си приготвите малка скобичка, защото тази която свързва маркуча към помпичката вътре в комплекта е за еднократна употреба;4. Внимателно с малката гайка дето придържа големия маркуч. Аз я пренатегнах и скъсах резбата. Едва ли е проблем, ама все пак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар