Метнах я тази помпа на суха тренировка, че утре пристига новата от Hit-ko... Всички маркучи/щуцери, гайката и т.н. ’паднаха’ чисто без проблем за 10мин, но като изкарах оградения и рукна бензин - хвърчи като фонтан и го щипнах обратно. Нормално ли е? Няма ли да спре да шурти от него, как да спра това налягане?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на бензинова помпа на 1.6 16v
Collapse
X
-
Това налягане/изтичане на бензин не трябва ли да е същото като при смяна на горивния филтър? Моя не е в резервоара, сменям го на загряла кола и не изтича много, към 100мл, пък тук шурти яко!? Ако бързо запуша тази дупчица с някъв малък парцал и развия голямата шайба дали ще хвърчи бензин от нея? Тя лесно ли пада?
Коментар
-
знаеш ли, излъгах те, дори да я махнеш тази капачка няма да падне налягането. сега се сещам. така или иначе до сутринта ще е паднало. поне при мен за повече от 3-4 часа пада. затягането става пак по същия мтод там е въпроса от плискането на бензина да не излиза така че не е необходимо особенно стяганеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:предполагам няма да падне съвсем лесно. развива се по метода със секача и чука ако се сещаш.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ми щом няма да хвърчи бензин като изстине ще отида утре с друга кола на работа и вечерта като се върна и междувременно е пристигнала новата помпа, ще я сменям. Само голямата шайба не съм свалял. Разбрах с леко почукване ставало. Колко да е стегната, тя нали пластмасова шайбата, също и резбата. Само някакво уплътнение предполагам ще има. Няма да ме спре. После като изкарам това всичко от резервоара самата помпичка лесно ли се сменя? Някакъв пиниз? За някакъв филтър за помпата писа Hit-ko, че ще праща с нея...
Коментар
-
е под секач в случая да не се разбира лазерно наточен секач няква планка. ще излезе бе, на крома съм го правил няколко пъти. при нея обаче няма филтър вътре в тази кошничка. там малко бъзикня със закачането на маркучите ще имаш, според зависи дали са обикновенни макручи със скоби или са със специални накрайници като тези отгоре дето ги виждаш сега. не знам как е при браво. трябва да има и един тампон гумен, възможно е да трябва да го купиш- за крома беше между 20 и 30 лв. той се разлга, нацепва и се разпада направоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Korun написа:Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.
Коментар
-
wwalker написа:Korun написа:Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
wwalker написа:Korun написа:Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
Като се развива е хубаво да има втори човек да натиска самата помпа (пластмасата де) надолу - много по-лесно се развива.Отдолу име една пружина дето натиска фланеца нагоре и прави трудно развиването.Нали на Пунтака свалях, та знам Даже сега и аз имам в Събота да се гъзя пак - че нали набавих нов капак....Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар