Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на бензинова помпа на 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на бензинова помпа на 1.6 16v

    Метнах я тази помпа на суха тренировка, че утре пристига новата от Hit-ko... Всички маркучи/щуцери, гайката и т.н. ’паднаха’ чисто без проблем за 10мин, но като изкарах оградения и рукна бензин - хвърчи като фонтан и го щипнах обратно. Нормално ли е? Няма ли да спре да шурти от него, как да спра това налягане?
    Прикачени файлове
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    ем то ще си падне само до сутринта. ти така или иначе трябва да развиеш онази голямата гайка дето е като на бидон гайка ако държиш да е тази вечер развии нея и ще го духне
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Това налягане/изтичане на бензин не трябва ли да е същото като при смяна на горивния филтър? Моя не е в резервоара, сменям го на загряла кола и не изтича много, към 100мл, пък тук шурти яко!? Ако бързо запуша тази дупчица с някъв малък парцал и развия голямата шайба дали ще хвърчи бензин от нея? Тя лесно ли пада?
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        предполагам няма да падне съвсем лесно. развива се по метода със секача и чука ако се сещаш.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Така чух, да. Ще падне, къде ще отиде. По ми е фикс как после ще я стегна с подръчни средства
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            знаеш ли, излъгах те, дори да я махнеш тази капачка няма да падне налягането. сега се сещам. така или иначе до сутринта ще е паднало. поне при мен за повече от 3-4 часа пада. затягането става пак по същия мтод там е въпроса от плискането на бензина да не излиза така че не е необходимо особенно стягане
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              предполагам няма да падне съвсем лесно. развива се по метода със секача и чука ако се сещаш.
              ШШШт да не съм те чул за секач и чук.После ще има ходене по автоморгите за пръстен.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Ми щом няма да хвърчи бензин като изстине ще отида утре с друга кола на работа и вечерта като се върна и междувременно е пристигнала новата помпа, ще я сменям. Само голямата шайба не съм свалял. Разбрах с леко почукване ставало. Колко да е стегната, тя нали пластмасова шайбата, също и резбата. Само някакво уплътнение предполагам ще има. Няма да ме спре. После като изкарам това всичко от резервоара самата помпичка лесно ли се сменя? Някакъв пиниз? За някакъв филтър за помпата писа Hit-ko, че ще праща с нея...
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #10
                    е под секач в случая да не се разбира лазерно наточен секач няква планка. ще излезе бе, на крома съм го правил няколко пъти. при нея обаче няма филтър вътре в тази кошничка. там малко бъзикня със закачането на маркучите ще имаш, според зависи дали са обикновенни макручи със скоби или са със специални накрайници като тези отгоре дето ги виждаш сега. не знам как е при браво. трябва да има и един тампон гумен, възможно е да трябва да го купиш- за крома беше между 20 и 30 лв. той се разлга, нацепва и се разпада направо
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Korun написа:
                      Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.
                      Не се ли развива просто? Да забравим тази П-образна планка - виждал съм ги, но не разполагам с такава и не искам да ходя на майстор, че много трошат каквото пипнат. Мислех на принципа чук/секач, като ползвам дървена летвичка вместо секач, разбира се.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        wwalker написа:
                        Korun написа:
                        Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.
                        Не се ли развива просто? Да забравим тази П-образна планка - виждал съм ги, но не разполагам с такава и не искам да ходя на майстор, че много трошат каквото пипнат. Мислех на принципа чук/секач, като ползвам дървена летвичка вместо секач, разбира се.
                        ше стане без планка споко
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа:
                          Korun написа:
                          Според ръководството Haynes, тая голямата гайка се лашка с варбола ( П-образна планка с ръкохватка), която сам трябва да си направиш.
                          Не се ли развива просто? Да забравим тази П-образна планка - виждал съм ги, но не разполагам с такава и не искам да ходя на майстор, че много трошат каквото пипнат. Мислех на принципа чук/секач, като ползвам дървена летвичка вместо секач, разбира се.
                          Тъй,де!Аз от два - три дена само с това се занимавам-отвий гайката,завий гайката!Само,че при мене трябва да понатиснеш доста за да зацепи като хората,не знам при теб как е но се съмнявам да е по-различно!
                          Fiat Punto 1.1 6Speed

                          Коментар


                            #14
                            Е то не е кой знае каква философия да си го направиш. Поне ще ти е мирна главата.
                            Прикачени файлове
                            Настоящата - Ford Focus ST
                            Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                            Франкенщайн - R.I.P.
                            Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                            Коментар


                              #15
                              Като се развива е хубаво да има втори човек да натиска самата помпа (пластмасата де) надолу - много по-лесно се развива.Отдолу име една пружина дето натиска фланеца нагоре и прави трудно развиването.Нали на Пунтака свалях, та знам Даже сега и аз имам в Събота да се гъзя пак - че нали набавих нов капак....
                              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                              Коментар

                              Working...
                              X