Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на браво HGТ 2000 20V колко и къде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ремонт на браво HGТ 2000 20V колко и къде?

    Еми колеги интересува ме къде и горе-долу колко пари ще ми излезе да сменя гумички, сегменти, ролките и ремъците ?

    #2
    кола

    Това си е сериозен ремонт -доста пари а тези двигатели са малко по различни от другите внимавай каде ще оставиш колата не е необходимо да е голям фирмен сервиз въпроса да са отваряли ФИАТ -Първо сервиз като този на Хитко но е в Ямбол -Другия на Орион към Надежда до бензиностанцията на ОПЕТ в уличката момчето се казва Сашо прави само Италянски коли / да питаш първо за цени /
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      с

      Така като гледам ,май ще те уръсят поне 700-800 лева,дано да греша де,ама първо този мотор се обслужва трудно и второ си от София
      Nissan Primera 1.6 16v P11
      ex.Fiat Bravo 1.6 16v

      Коментар


        #4
        дай боже да е 700-800 лв. мен ми говорят тука едни за 1500-2000 лв.

        Коментар


          #5
          Истински основен ремонт върви толкова около 1500-2000 лева за този мотро точно което включва хонинг на цилиндрите бутала и.т.н, не само гумички и сегменти. Това ми го каза Евгени от сервиза на Слатина.Имаше му адреса в раздел сервизи.Поздрави и Успех
          Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
          Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

          Коментар


            #6
            Колега колко масло ти харчи че се хвърляш в подобни приключения. Отварянето на двигател е доста крайна мярка и в повечето случай след това резултатите не са точно такива които очакваш. Скоро правихме едно HGT 155 20в колата не е беше ясно на какъв пробег е но след като е с газова уредба няма да е на малко километри. Имаше доста нагар по клапаните и от там доста ниска компресия /между 5 - 8 бара / минаха през райбероване и полиране сменихме и гумички без да се ровят сегменти и колата си бръмка без проблеми. Ако питаш мен по-добре сегменти не пипай пък за шлайф и смяна на бутала да не говорим няма да я плащаш два пъти тази кола.

            Коментар


              #7
              stenli написа:
              Колега колко масло ти харчи че се хвърляш в подобни приключения. Отварянето на двигател е доста крайна мярка и в повечето случай след това резултатите не са точно такива които очакваш. Скоро правихме едно HGT 155 20в колата не е беше ясно на какъв пробег е но след като е с газова уредба няма да е на малко километри. Имаше доста нагар по клапаните и от там доста ниска компресия /между 5 - 8 бара / минаха през райбероване и полиране сменихме и гумички без да се ровят сегменти и колата си бръмка без проблеми. Ако питаш мен по-добре сегменти не пипай пък за шлайф и смяна на бутала да не говорим няма да я плащаш два пъти тази кола.
              Колега здравей , стигнах до това инфо след като разбрах че колата карчи малко на 1 л на 1000 км , какво друго да ти кажа пуши много ама като ти казвам много разбирай мнооого във вървежа незнам струва ми се че върви мисля че компресията е добра не се чува чукани потропвания и тагива лоши работи абе незнам като го отворят другия месец ще се види .

              Коментар


                #8
                КОлега искам да ти кажа че ако имаш парички и ти се занимава си сменяй всичко като за сегментите колегата по горе е прав но искам да ти кажа че ако ги смениш няма да си познаеш колата като не става дума да шлайфаш .Аз съм сменил сегменти на мойта кочинка Типото де и трябва да ти кажа че вървежа е ненормален .Верно е ти си решаваш единственото нещо е отиди при проверени майстори дето са пипали такова животно.Един колега тука беше си правил пълен основен ремонт на Типо 2.0 16 в Италсервиз нямам отзиви но беше доста доволен.Успех и пиши какво е станало .
                Fiat Bravo 1.9 M-Jet 16v sport 2007
                Fiat Tipo 1.6ie 159A3.046 OHC

                Коментар


                  #9
                  DaDa написа:
                  stenli написа:
                  Колега колко масло ти харчи че се хвърляш в подобни приключения. Отварянето на двигател е доста крайна мярка и в повечето случай след това резултатите не са точно такива които очакваш. Скоро правихме едно HGT 155 20в колата не е беше ясно на какъв пробег е но след като е с газова уредба няма да е на малко километри. Имаше доста нагар по клапаните и от там доста ниска компресия /между 5 - 8 бара / минаха през райбероване и полиране сменихме и гумички без да се ровят сегменти и колата си бръмка без проблеми. Ако питаш мен по-добре сегменти не пипай пък за шлайф и смяна на бутала да не говорим няма да я плащаш два пъти тази кола.
                  Колега здравей , стигнах до това инфо след като разбрах че колата карчи малко на 1 л на 1000 км , какво друго да ти кажа пуши много ама като ти казвам много разбирай мнооого във вървежа незнам струва ми се че върви мисля че компресията е добра не се чува чукани потропвания и тагива лоши работи абе незнам като го отворят другия месец ще се види .
                  Почнете от главата и обърнете внимание на гумичките ако са опечени не пипай сегменти. Имал съм случай 1 л на 300 км и се оправи само с гумички / от старите бяха останали само металните части - втулчицата и пружинката/ . Смяна на сегменти и биелни лагери максимум, даже биелните лагери ако не са порорзовели на места не ги пипай - не се знае на какви боклуци може да се натресеш.

                  Коментар


                    #10
                    Re: Ремонт на браво HGТ 2000 20V колко и къде?

                    DaDa написа:
                    Еми колеги интересува ме къде и горе-долу колко пари ще ми излезе да сменя гумички, сегменти, ролките и ремъците ?
                    Колега понеже аз смянях мога да ти кажа цени на половината работи т.е. гумичките са 25лв комплекта(20бр.) а ремъка е 68лв. ако не се лъжа. За ролките и сегментите незнам. А и мога да пожелая успех на човека дето ще ти работи по двигателя, на мойта сменях блока и 2 дена направо ми се разказа играта.

                    Коментар


                      #11
                      Еми нека се похваля вече карам друга кола т.е. същата кола но все едно е като нова :D цената излезе точно 930,00 лв

                      Коментар


                        #12
                        DaDa написа:
                        Еми нека се похваля вече карам друга кола т.е. същата кола но все едно е като нова :D цената излезе точно 930,00 лв
                        Поясни малко повече...Какво и смени, за какви пари?
                        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                        Коментар


                          #13
                          Geraka написа:
                          DaDa написа:
                          Еми нека се похваля вече карам друга кола т.е. същата кола но все едно е като нова :D цената излезе точно 930,00 лв
                          Поясни малко повече...Какво и смени, за какви пари?
                          Ами значи частите излязоха 730 лв а те са гумички, сегменти , ролки , ремъци , малсо 60 , водна помпа 50 , проверка и ремонт на главата спукани водачи 100 лв , има и още ама не се сещам :D

                          Коментар

                          Working...
                          X