Така... не знам вече от къде да започна... Преди около един месец вкарах колата в бокса заради разпределителен вал аз даже бях постнал снимки, но както и да е. Закарах я в "оторизиран" сервиз и от там ми казаха какво е за смяна:разпределителен вал, 6 бр. кобилици, 6 повдигача, накладки и така и така са свалили ремъка да дай да сменя и него. 1-во ме излъгаха за цените на частите(което е нормално), но аз реших да си ги закупя сам, 2-ро ме забавиха 2 седмици, но накрая уж я бяха оправили и ми се обадиха да ида да си я взема. Взех Фичо и тръгнах да се возя(вървеше както никога до сега)... след точно 10 дена колата "издъхна" и аз веднага я закарах при същите "майстори"... бил съм счупил някакъв зъб на ролката на разпр. вал и от това е изкривило клапан. Както и да е купих 12 броя нови и нова ролка. Пак ме забавиха 10 дена и ми се обадиха. Отидох и те ми казаха, че колата е готова. Аз разбира се се зарадвах(понеже ми писна да движа с таксита), но след като се качих и дадох контакт 1-вото което забелязах е, че индикатора за акомулатора не свети след това запалих и чух, че трака като предният път когато бяха скапани повдигачите и ги попитах защо работи така а те ми отговориха, че трябва да сменя и другите повдигачи а и че маслената магистрала пак се е била запушила от маслена кал и не мажело както трябва. Тръгнах да видя поне как върви... не можете да си представите как вървеше - никак! а когато е студен двигателя работи на около 500 оборота и като я изфорсирам след това направо гасне... Кажете ми какво трябва да направя, че вече съм дал 1000лв. за ремонти и нищо не оправиха... или поне някой ако знае добър майстор във Видин...Благодаря предварително и поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колеги имам сериозни проблеми...Помагайте! Браво 1.4 12в.
Collapse
X
-
GTipo написа:За 1000лв според мен цял двигател да си купил...Смени майсторите.Намери си познат майстор и отворете, да не се окаже че нищо нямаш сменено....Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Когато занесох частите за 1-вия ремонт казах на "шефа" на сервиза, че искам да присъствам на ремонта ако не е проблем защото съм дал доста пари и искам да видя, че слагат моите части... а от негова страна чух: "ооо, това тука да не е гараж? Това е оторизиран сервиз", при което ми каза, че ще избута моята кола навън(с разглобен двигател) и да му платя за тия 10 дена дет’ колата ми е била в сервиза(все едно за платен паркинг) и аз му казах да я изкара от "гаража". Той зачезна на някъде и аз попитах жена му дали ще ми прави колата или не? Тя му се обади и той каза, че ще я правят...и наистина я оправиха... за точно 10 дена...
Коментар
-
Pingvina написа:Когато занесох частите за 1-вия ремонт казах на "шефа" на сервиза, че искам да присъствам на ремонта ако не е проблем защото съм дал доста пари и искам да видя, че слагат моите части... а от негова страна чух: "ооо, това тука да не е гараж? Това е оторизиран сервиз", при което ми каза, че ще избута моята кола навън(с разглобен двигател) и да му платя за тия 10 дена дет’ колата ми е била в сервиза(все едно за платен паркинг) и аз му казах да я изкара от "гаража". Той зачезна на някъде и аз попитах жена му дали ще ми прави колата или не? Тя му се обади и той каза, че ще я правят...и наистина я оправиха... за точно 10 дена...Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
1. Без да съм специалист като чета менията по ФИАТ форумите виждам, че над 60 % смятат, че 1.4 12v не е читав двигател.естествено има и противни мения, но все пак ... защо не пишат така за другите ? Би трябвало да си попрочел теми като "Какво да гледам при покупка на ФИАТ?", мисля, че е постната като "важна".2. Когато си купуваш автомобил правиш поне едно кръгче, форсираш, следиш обороти, слушаш за тракане в предницата. Поне един майстор го поглежда как работи (без канал или нещо такова). Няма как поне едно от горните (а и много други) да не е дало отклонение, което да те навде на мисълта, че автомобила не струва. Ако са слагани добавки някакви - ти нали сменяш маслото и що годе отмиваш добвката?!?3. Сега проблеми с майсторите. Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги.4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо"Сори не се сдържах.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
easylife написа:1. Без да съм специалист като чета менията по ФИАТ форумите виждам, че над 60 % смятат, че 1.4 12v не е читав двигател.естествено има и противни мения, но все пак ... защо не пишат така за другите ? Би трябвало да си попрочел теми като "Какво да гледам при покупка на ФИАТ?", мисля, че е постната като "важна".2. Когато си купуваш автомобил правиш поне едно кръгче, форсираш, следиш обороти, слушаш за тракане в предницата. Поне един майстор го поглежда как работи (без канал или нещо такова). Няма как поне едно от горните (а и много други) да не е дало отклонение, което да те навде на мисълта, че автомобила не струва. Ако са слагани добавки някакви - ти нали сменяш маслото и що годе отмиваш добвката?!?3. Сега проблеми с майсторите. Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги.4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо"Сори не се сдържах.Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Така... започвам с колегата easylife - за твое сведение колата е закупена преди година и половина и не за 2000-2500лв. както казваш ти а и не те бърка колко съм дал, според мен цената не е от значение. Преди да я купя нямаше никакви проблеми нито с двигател, нито с абсолютно нищо. Смених всичко което трябваше (което е нормално)да се смени и не съм имал никакви проблеми. Недей да се изказваш неподготвен ако обичаш и да спамиш темата, аз исках някой да даде съвет а не да плюе по мен и да говори глупости от сорта... Според мен форума е за да се споделят проблемите и да си помагаме по някакъв начин а не да се говорят глупости като твоите: "Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги. 4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо" ако искаш мога да снимам колата отвсякъде да видиш всичко вътре дали е така както си го описал. Ако обичаш недей да пишеш повече в темата ако не можеш да помогнеш!За колегата Rezko мерси за подкрепата! Колата вече не е в сервиза, но не върви като преди... Дали е възможно да е от другите повдигачи? Предишният път като смених разпределителния вал и повдигачите си вървеше на пушка, но след като счупих ролката и изкривих клапана след ремонта вече не върви, а другото което е, че не ми свети лампата за акомулатора като дам контакт...???Благодаря за отговорите предварително
Коментар
-
Pingvina написа:Така... започвам с колегата easylife - за твое сведение колата е закупена преди година и половина и не за 2000-2500лв. както казваш ти а и не те бърка колко съм дал, според мен цената не е от значение. Преди да я купя нямаше никакви проблеми нито с двигател, нито с абсолютно нищо. Смених всичко което трябваше (което е нормално)да се смени и не съм имал никакви проблеми. Недей да се изказваш неподготвен ако обичаш и да спамиш темата, аз исках някой да даде съвет а не да плюе по мен и да говори глупости от сорта... Според мен форума е за да се споделят проблемите и да си помагаме по някакъв начин а не да се говорят глупости като твоите: "Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги. 4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо" ако искаш мога да снимам колата отвсякъде да видиш всичко вътре дали е така както си го описал. Ако обичаш недей да пишеш повече в темата ако не можеш да помогнеш!За колегата Rezko мерси за подкрепата! Колата вече не е в сервиза, но не върви като преди... Дали е възможно да е от другите повдигачи? Предишният път като смених разпределителния вал и повдигачите си вървеше на пушка, но след като счупих ролката и изкривих клапана след ремонта вече не върви, а другото което е, че не ми свети лампата за акомулатора като дам контакт...???Благодаря за отговорите предварителноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Така.. изкривил си клапан нали? И са ти го сменили, което предполага, че е свалян ремка сменяна е и ролката и друго не е пипано? Ако е така е твърде вероятно като са ти поставяли ремъка да са объркали центровката с 1 зъб - по този начин буталата НЕ удрят в клапаните, но вървежа спада драстично и разхода се увеличава! Ако греша нека някой колега да ме поправи но си мисля че си с неправилно зацепен ремък!Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Вала може да се смени за 2-3 часа като най-много време отнема стискането на повдигачите на менгеме. И аз около месец бях без кола заради скапани нови кобилици и се наложи да ходя чак до Ямбол при хит-ко. А маслената магистрала едва ли изобщо да ти я чистили. То тоя нагар е като дъвка залепнала на асфалта няма махане. Аз киснах магистралата в ацетон и нагара стана леко ронлив... оттам с една СТОМАНЕНА и гъвкава тел чегърках вътре, че телта да вземе да се счупи в магистралата .. абе емоции много Общо взето частите си ги имаш закупени просто са си оставили ръцете тея майстори.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Rezko - един приятел ми каза, че може наистина да е от ремъка да не е зацепен правилно... как да проверя(ако мога сам разбира се)?spark - тия "майстори" от сервиза ми казаха, че са киснали маслената магистрала в бензин 2 дена и след това са я продухвали с компресор... сега колко е вярно не мога да кажа... Благодаря ви за отзивите и очаквам още
Коментар
-
Pingvina написа:Rezko - един приятел ми каза, че може наистина да е от ремъка да не е зацепен правилно... как да проверя(ако мога сам разбира се)?spark - тия "майстори" от сервиза ми казаха, че са киснали маслената магистрала в бензин 2 дена и след това са я продухвали с компресор... сега колко е вярно не мога да кажа... Благодаря ви за отзивите и очаквам ощеFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар